Acı!

54 6 0
                                    

-Evet haklısınız,çünkü siyah favorim ve farkındaysanız ayakkabılarımda kırmızı renkte.

-Evet Yakışmış.

-Ee dışarı çıkalımmı ?

-Çıkalım Maria ne zamandan beri çıkmıyoruz.

-Peki bu gece bizim gecemiz (gülümser).

****************************

Üçümüzde bara gitmiştik barda çok eğleniyorduk ve şuana kadar tabii.

-Bu gece ay çok güzel parlıyor.

Christina öyle dediğimde aklıma geldi sahi dolunay vardı bugün!!

-Maria iyimisin ?

-Benim gitmem gerek üzgünüm.

-Hey nereye Maria!!

Vampir hızımla bardan çıkıp ormana doğru koşmaya başladım kendime rahat bir yer bulmuştum dönüşmek için hazırdım dönüşmeden önce Alex e mesaj attım ve 5 dakikam kalmıştı çok korkuyordum of!! Birden ayak sesleri gelmeye başladı kafamı arkama çevirdiğimde kimse yoktu ama birden biri önüme fırlamıştı.

-Böö!

-Aaa! of korkuttun beni ne yapıyorsun burda ?

Oh rahatlamıştım bu Jacob dı bir an başkası sanmıştım.

-Dönüşmek için yer arıyordum ve seni gördüm.

-Hmm peki anladım,dolunay tam tepede şuan sanırım şimdi baş- Aaaaaaaaaaaaaa!!

Sağ kolum ters dönmüştü canım çok yanıyordu kendimi çok sıkıyordum of lanet olsun!

-Sakin ol ben sana yardımcı olacağım sen dönüştükten sonra ben dönüşeceğim.

-Ama sen zorlanmıyormusun!

-Evet ama dayanabilirim sen kendini rahat bırak ve böylece daha çabuk biter.

-Aaaaaaaaaaa!!!!!!! kollarım!!!!!!!! çok acıyorrrrrr.

-Kasma kendini daha çok acıyacak Maria.

Canım çok yanıyordu kahretsin her dolunay bu acıyı çekiyordum ve sağ bacağımda ters dönmüştü!

-Aaaaaaaa! bacağımmmmm kahretsinnn.

-Sakin ol lütfen Maria.

-Yanıyorrrrrr canım çok yanıyorrr,Jacob yardım et lütfen!!

-Tamam derin nefes al ve kendini bırak!

Kahretsin şimdi de sol bacağım ters döndü neden böyle acı çekmek zorundaydım!

-Hayırrrrrrrrr!!! ahhhhh! acıyorrrrrr.

-Tamam rahatla şimdi dönüşeceksin.

Çığlıklarım hayvanları korkutuyordu her yeri sarmıştı ama ne yapabilirdimki canım çok yanıyordu!

-Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! belim!! belim kırıldı!!

-Tamam şimdi dönüşeceksin Maria kendini rahat bırak vücudunu sal.

Ve kurt olmuştum canım çok acıyordu hala ama acılar az da olsa azalmıştı rüzgar çok esiyordu ve ardından da Jacob da dönüşmeye başlamıştı yavaş yavaş kolları kırıldı ardından bacakları ve beli ah tanrım bu acıyı biliyorum! Ve o da artık kurt olmuştu hemde kahverengi tüyleri ile benim tüylerimde beyazdı.

Multi deki Maria arkadaşlar çok güzel beyaz kurtları çok seviyorum :D

-Bana uyar.

Bu Telepati gibi birşey di ve ardından koşmaya başladık yarışı ben kazanmıştım o ise kaybetmişti haha yarışları çok severdim ama gözlerim kapanıyordu ne oluyordu bana böyle.

**************************

Gözlerimi açtığımda sabahtı Jacob yerde yatıyordu en son ne yaptığımı hatırlamıyordum,üstümü giyip yanına gittim yaralanmıştı kim yapmıştı ona bunu! yoksa ben bilincimi kaybedipte ona mı saldırdım ? hayır hayır öyle bir şey yapmış olamam değil mi??

-Jacob!! uyann uyannn.

-Ha.

Ayağa kalkmaya çalışıyordu ama yapamadı canı çok acımıştı.

-Ahh! acıdı acıdı off.

-Yavaş ol biraz yaralanmışsın bunu ben yapmadım değil mi ?

Bilincim yerine geliyordu yavaş yavaş ah kahretsin evet ben yapmıştım!

-Ah kahretsin ben yapmıştım!

-Önemli değil Maria boşver.

-Bir dakika,bu kanı içeceksin yoksa iyileşmezsin.

-Ne! ıykk içemem kan ben ben kurdum unuttunmu Maria!!

-İçmelisin yoksa iyileşemezsin!!!!!

Bileğime tırnak atıp ağzına tuttum ve içmesini bekledim.

-Ağzını açsana korkak! iyileşmen için veriyorum herhalde!

Ve kanımı ona zar zor içirttim biliyorum kurt ama içmek zorundaydı yarası yavaş yavaş kapanıyordu.Onu alıp evine bıraktım.

*******************************

Eve döndüğümde Alex beni karşıladı.

-Neredeydin Maria? senin için çok endişelendim!

-Dün dolunay vardı ve kurt olmak zorundaydım.

-Hmm peki.

Kendimi koltuğa attım çok yorgundum üstüme baktım banyo almam gerekiyordu.

-Ben bir duş alacağım.

-Peki.

Küveti doldurduktan sonra kendimi suya bıraktım yarım saat suyun içinde durdum.Saçımı kurulayıp aşağı indim ve buzdolabını açtım canım kan içmek istiyordu,Alex e de sordum.

-Sende istermisin ?

-Olur.

Dişlerimi hemen torbaya geçirdim bayağı zaman geçmişti üstünden kan içmeyeli.

-O yanındaki çocuk kimdi Maria ?

-Yanımdaki çocuk mu ? o Jacob dı benim arkadaşım bir kurt.

-Kurt mu ? 

-Evet bir şey mi oldu ?

-Onun yanında ne işin vardı ?

-Bardan çıktığımda ormana gittim ve kendime yer aradığımda oda yanıma gelmişti çünkü dolunaydı bütün kurtlar dolunayda dönüşür,o yüzden bana yardım etti.Bir dakika sen kıskandın mı yoksa haha (güler).

-Kıskanmak mı? ben mi hah ne kıskanması.

-Kıskandınnn bilirim seni ben, ama bak o arkadaşım sadece hemende yanlış anlama.

-Tamam tamam bir şey demedik zaten (sırıtır).

**********************

Arkadaşlar burdada bitiriyorum vote ve yorum atmayı unutmayınnn :) :)






Benim Hayatım (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin