-Maria burası Vampirlerin ve kurtların eğitim gördüğü yer.dedi gülümseyerek Christina
-Neee! Vampirlerle kurtlarmı!! kurtlarla anlaşacağımızı sanmıyorum.dedim endişeli bir şekilde,Alex omuzumdan tutup.
-Ee niye girmiyoruz okula ?.dedi gülümseyerek
Okul kapısının içerisinden girmiştik bile herkes bize dik dik bakıyordu Okulun içi çok büyüktü şaşırmıştım .Müdürün odasına doğru ilerliyorduk ve içeri girdik...
--------------
-Bende sizi bekliyordum sınıfınız A sınıfı.
Üçümüzde aynı sınıfdaydık birazdan ders başlayacaktı.Profösör içeri girmişti ve söze girdi.
-Merhaba çocuklar ben Pr.Steve sınıfımıza yeni gelenler var kendilerini tanıtsınlar.
Ah tanrım kendimi tanıtmayı pek sevmiyorum...
Tenefüs zili çalmıştı ben yanlız başıma okulu geziyordum ve bu okulun bodrum katı vardı çok sessizdi "Dönüşüm Odası" yazıyordu merakımdan içeri girdim ve biri ağzı ile elimi kapattı.
-Şşt sessiz ol.
Bu Alexin eliydi rahatlamıştım çok korkutmuştu beni.
-Çok korkuttun Alex!
-Korktunmu (güler) haha.
-Gülmesenee!
-Peki peki müdür seni çağırdı.
Benimi neden acaba ?
-Ah Maria otur ayakta kalma.
-Beni neden çağırdınız.diye sormuştum
-Seni bir sebeple buraya çağırdım kısa keseceğim zaten,sen aslında yarı vampir yarı kurtsun yani Melezsin.
-Ne nasıl olur yarı kurdum ve yarı vampirmiyim ?
-Evet Maria okulda fazla vampirliğini kullanma kurtları kışkırtabilirsin,şimdi gidebilirsin.
Müdürün söyledikleri umrumda değildi sadece çok açtım,bir sonraki ders beden dersiydi esneme hareketleri saçlarımı at kuyruğu yapıp Dönüşüm Odasına gittim herkez ordaydı,birkaç kişiylede arkadaş olmuştum çok iyi birileriydi,bir anda sırtıma tekme yedim ne olduğunu anlamamıştım,arkamı döndüğümde kaba biriydi ve kurt kokuyordu sinirle ayağa kalktım.
-Ne istiyorsun.
-Hah senin gibi bir ezik bu okulda olmayı hak etmiyor güzelim.
-Ne dedin sen ?.Herkez bize bakıyordu ve kontrolümü kaybettim sanki ben değilimde başkası gibiydim ve sesim çok kalın çıkmıştı.
-Bana ezik demeye hakkın yok.diyerek üzerine doğru yürümeye başladım.
-Hah kendini beğenmiş bunu savaşarak anlayacağız.
Gözlerimin sapsarı olduğunu hissediyordum.
-1..2..3.
Ve kurda dönüşmüştüm beyaz bir kurda!Gözüm Alexe kaymıştı şaşkınlıkla beni izliyordu.Aniden çocuğun üstüne atladım ve büyük bir pençe attım kimmiş ezik ?
-Lanet olsun bunu sana ödeticem...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Hayatım (Askıya Alındı)
VampireMaria adında bir Melez Vampir Alex diye bir eski sevgilisi onu aldattığını düşünür ama bu konuda yanılır. Biri onun hafızasını sildiği için Vampir olduğunu bilmiyor ve bunu kavga yoluyla öğreniyor yıllar önce onu terketmiş Anne ve Babasının öldüğünü...