Sıcağın olmadığı yer soğuk, ışığın olmadığı yer karanlık, menfaatin olmadığı yer ise aşktır...
Menfaatsiz sevebilen tüm erkek ve kadınlara dair.
Ben seni seviyorsam sana aitimdir.
Bir fotoğrafın vardır mutlaka odamda.
Onu kaldırtma!
Seni seviyorsam, uyumadan önce dua ediyorumdur senin adınla başlayan dualar ve biten senin adınla...
Beni susturma!
Ben seni seviyorsam sana zarar veremem...
Yanlız genç adam kadınlar vazgeçtikleri adamlara da asla acımayı beceremez, bu da kalsın aklında...
Seni seviyorsam koklayarak öperim seni ve seni seviyorsam sen ne kadar güçlüysen o kadar güçlü hissederim kendimi, beni yanıltma.
Aldığın darbelerde yere çakılma, imtihanlarda sınıfta kalma.
Ve asla ama asla araya umutsuzluğu sokma.
Orasıdır benim şah damarım, umudum...
Kesildiği an vazgeçer kadın.
Sevmekten, beklemekten,özlemekten hatta dua etmekten...
Can havliyle kaçar, yakalayamazsın.
Artık o kadını üstüne de alınamazsın.
Sahip olamadığın kadına hesap da soramazsın...
Bomba gibi düşün genç adam,
Yanlış kabloyu kesersen onunla birlikte sende patlarsın.
Bu hayatta her şeyi alırsın yanlız seni seven bir kadının yoktur fiyatı.
Seni herşeye rağmen sevebilen kadını satın alamazsın.
Cüzdanın kilo kaybettikçe, sevgileri azalan sevgililerin olur sadece...
Falan filan sonra,
Bilirsin ya...Sen sen ol, o kadını satma!
Bir kadın seni seviyorsa kavga eder.Hem birazdan boynuna yapışacak zannedersin, hem görürsün gözlerindeki korkuyu.
Kadınlar susmaz genç adam, susmuş kadın gitmiş demektir.Susmuş bir kadın için bitmiş bir adamsın demektir...
Bir şey daha vardır ki kuştur kadın.
Ve bir gökyüzü vardır her kadının.
Öyle bir havan olmalı ki adamım, senden göç etmediği için onu dondurmamalısın.Bunu bir zamanlar seni gökyüzü ilan etmiş kadının, başka bir gökyüzünde kahkaha atışını duyunca anlarsın...