2. New World

62 4 3
                                    

Sunt oameni ca un drog - știi că nu se poate, dar te atrage. Și sunt oameni ca o tartă - e dulce, e gustos, dar deja ți-e silă.

Ajungem acasă și în fața ușii ne așteaptă o doamnă foarte drăguță la prima vedere, iar alături de ea un tip înalt, cam la 1,95 care arăta super bine.

-Bună ziua. Spun politicoasă, dar femeia mă trage intr-o îmbrățișare care se aseamănă cu cea primită de la Lexi înainte de plecare.

Doamne, deja îmi e super dor de ea, să mă tachineze pentru că am "un metru și un șnițel" cum îmi spune ea. Nu știu cum o să rezist să nu o văd.

- Of Dumnezeule, nu îmi mai spune așa, nu sunt chiar așa bătrână. Eu sunt Beth, el Zach, iar pe Ray îl ști deja. Haide înăuntru, băieți luați-i bagajele.

"Doamne câtă energie are femeia asta."

Mă târește prin toată casa și îmi arată fiecare colțișor al ei. Într-un sfârșit ajung și la camera mea, un de observ că bagajele mele erau deja acolo.

- Sper să te acomodezi repede. Ray e mai timid la început, dar presimt că vă veți înțelege bine, iar Zach este profesor de sport la școala unde vei merge și tu.

- Mulțumesc mult pentru tot.

După asta mă lasă singură și încep să îmi analizez noua cameră. Pereți albi, un dulăpior destul de mic negru cu televizor în fața patului, lângă el o noptieră. Încep să îmi pun hainele în dressing
și observ că mi-am uitat o parte dintre hainele de antrenament în România. Arunc câteva înjurăuri și decid să vorbescu cu Kim, sora mea mai mare pe facebook.

J: Hei Kim, voiam să vă anunț că am ajuns și că deja îmi e tare dor de voi.

K: Cât mă bucur, și nouă ne e dor de tine. Să ai grijă ce faci, ok?

J: O să am, te las că trebuie să plec. Te iubesc.

K: Si eu, hai fugi.

Da știu că mă comport puțin cam urât cu ea, dar așa suntem noi. În fine, pe Lexi o sun mâine că sigur vorbeste cu soră-mea și află că am ajuns cu bine.

Doar acum observ că am balcon la cameră și decid să văd ce priveliște am.

"God, nu pot să cred."

În fața mea se întindea jumătate de teren de baschet, iar lângă o piscina medie. Văzând astea îmi vine o poftă nebună să joc, păcat că Lexi nu este aici să facem un concurs de 3...

Îmi iau repede o pereche de pantaloni scurți gri și în picioare bascheții mei roz.

" Nu am tricou...poate mă ajută Beth."
Cobor scările în fugă și o gasesc pe noua mea "mamă" în bucătărie.

- Hei, scuzați-mă că...

- Doar ce ți-am spus că poți vorbi cu mine precum ai vorbi cu prietenii tăi.

- Ok, scuze. Mi-am uitat o parte din hainele de antrenament în România și mă gândeam că dacă nu aveți să îmi împrumutați ceva care...

- Oh desigur, așteaptă-mă aici.

O văd urcând și în câteva minute coboară cu un maiou mov cu galben și o minge de baschet de 7... . Îi mulțumesc și merg spre teren, iar cand vreau să mă schimb văd că pe spatele maioului scrie BRYANT. Îmi apare un zâmbet ștrengar pe față și încep să arunc la coș. Văd că nu mi-am ieșit din mână și îmi intră la coșuri de 3 ca și când acum am terminat sezonul.

Cred că am stat pe teren în jur de trei ore pentru că atunci când am ajuns în casă Beth punea deja cina.

- Văd că nici tu nu te plictisești de mingea aia, Vonray ar fi mulțumit de asta.

- Oh, păi mi-i se făcuse dor să joc...merg să fac un duș repede și cobor.

Urc scările câte două și merg în fugă spre camera mea. Îmi întorc camera cu susul în jos pentru că nu îmi găseam gelul de duș. După o veșnicie de căutat îl găsesc și mă bag repede să mă spăl.

"Cât de bine îi să fi curată."

Îmi spun coborând jos, dar văd ca deja au ajuns și băieții. Mă pun în liniște la masă, iar Beth pune pe masă doua pizza mari.

- Cum a fost la meci băieți?

- Oh, super, am câștigat cu 33-30.

Iar în momentul ăla îl văd pe Zach ridicându-se și bătând palma cu Ray.

<<Știu e puțin plictisitor, dar promit pe parcurs devine mai interesant.
În poza Lexi.>>

If you dare come a little closerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum