<< necorectat >>
Degeaba crede el că mă atrage, pentru că ba din contră, doar mă enervează.
După 15 minute în care m-am tot uitat la ei cum joacă și m-am plictisit am decis să le întrerup jocul.
- Ray vreau acasă! Strig la el ca și când am fi doar noi acolo.
- Și eu ce vrei să fac? Doar nu crezi că ți-ai luat șofer?
- Tu m-ai adus aici, tu să mă duci înapoi.
Atunci se apropie de mine și îmi șoptește la ureche că plecăm în 10 minute și să îl aștept în mașină. Când mă pupă pe obraz simt o electricitate care mă trece prin tot corpul. Nu am mai simțit asta de foarte mult timp. După ce se îndepărtează de mine, rămân încă șocată, nu credeam că am să mai simt asta vreodată.
În timp ce mergeam spre mașină simt cum sunt trasă de mână și prinsă într-o îmbrățișare de urs.- Q, m-ai speriat, să nu mai faci așa ceva niciodată!
- Îmi pare rău iubito, dar mi-a fost dor de tine.
- "Iubito"? De unde, până unde?
- Doar ști că te plac de când ai venit.- Și eu te plac, dar doar ca pe un frate, te rog înțelege.
- Tu chiar nu te prinzi, nu? E doar vina lui Brooks! Tu nu îți dai seama că eu te plac cu adevărat și el doar își bate joc de tine!
- Încetează! Nici măcar nu ști cum stă treaba între mine și el.
Încerc să mă calmez, dar inima îmi bătea atât de tare încât simțeam că urmează să îmi sară din piept. Îmi era frică de el, nu știu de ce este în stare. Mă mângâia pe față atât de tandru, iar dacă în momentul ăsta nu mi se părea un obsedat, ar fi fost chiar romantic. Mă lipește de mașină și se apropie din ce în ce mai mult de mine și buzele mele. Toată tremuram sub privirea lui plină de dorință. Dorința de a mă avea și de a face orice din mine. Mai avea câțiva milimetri până ca buzele noastre să facă contact, dar atunci în spatele lui îl văd pe Ray plin de furie. Îl trage de pe mine și se uită urât la el. Încă eram in stare de șoc și abia mai puteam respira.
- Să nu te mai prind în jurul ei, ai înțeles?
Vocea lui Ray suna impunătoare și plină de mânie. Intru în mașină fără alte comentarii și el la fel. Am mers o parte din drum în liniște, așa că nu mai suportam tensiunea asta și îmi întind mâna spre butonul de volum al casetofonului. În momentul în care degetele mele fac contact cu materialul din care este făcut acesta, tipul de lângă mine mă prinde de mână.
- Înainte să dai drumul la ăsta, vreau să știu daca ți-a făcut ceva.
- Nu... Ai ajuns fix la momentul potrivit...
- Sigur? Îmi poți zice orice, te rog..
- Sigur.
Atunci îi zâmbesc cel mai cald de până acum. El chiar iși face griji pentru mine, nu credeam că am să văd asta vreodată.
Ajungem acasă și urcăm împreuna ca ultimii leneși de pe pământ. Sus îi mulțumesc încă o dată și îi urez noapte bună, iar el mă prinde în brațe și își afundă capul în părul meu. Stăm așa câteva secunde și ne despărțim, mergând fiecare în camera lui. Îmi bag căștile în urechi și încep să ascult rap-ul meu cel de toate zilele. Dormeam atât de profund încât abia am simțit că mă zgâlțâie cineva. Îmi deschid încet ochii, iar când îl văd pe Zach în fața mea fac un mic stop cardiac. Am uitat că el mă duce în dimineața asta la școală.
CITEȘTI
If you dare come a little closer
RomanceLume nouă.Familie nouă. El. Prieteni noi. Dușmani noi.