Arkadaslar satir arasinda karakterlerin duygu durumu yazan yerleri koyu renk harflerle yazacagim...IYI OKUMALAR
-LUCYNNA-
-Pazarda konustugun o adam da kimdi öyle sana cok tuhaf bakiyordu? (Erza)
-Bilmiyorum kim oldugunu, sadece sapkami yakalamama yardim etti. (Lucy)
-Herkesle bu kadar cabuk konusup onlara hemen güvenmemelisin Lucy, etrafta kötü niyetli bir cok insan var. (Erza)
-Peki, tamam..(Lucy)
Erza'ya öyle söyledim ama o adamin gercekten de cok etkileyici gözleri vardi. Derin ve manyetik bir mavi... bir an icine cekilecekmisim gibi hissettim... ama bunu daha fazla düsünmemeliyim, sonucta cok yakinda baska birisiyle evlenecegim ve onu bir daha göremeyecegim... sadece onu degil, belki de bu sehri bir daha göremeyecegim ve bu karsilasma, tipki eglenceli vakit gecirdigim bugün gibi bana ülkemi hatirlatan kücük bir sir olarak kalacak.
-ERZA-
Dövüs antremanlarimi yaparken birden bire bir ses duydum ve hemen sarayin icine dogru kosmaya basladim. Ses, Lucy'nin odasinda geliyordu. Büyük bir telasla iceri girdim ve gördügüm manzara karsisinda tam anlamiyla bir sok gecirdim. Bembeyaz ve omuzlarina kadar uzanan saclari, acik yesil renginde gözleri olan daha önce hic görmedigim genc bir adam Lucy'i sandalyeye baglayarak elindeki bir bicakla Lucy'nin vücudunu kücük kücük kesiklerle ciziyordu. Hemen onu durdurmak icin yanina gitmeye calistim fakat bir anda Lucy'nin etrafini alevler sardi. O adam büyük bir gürültüyle sevinc kahkalari atarken Lucy ise acilar icinde bagirarak benden yardim istiyordu. Sonun da bi sekilde atesin arasindan gecip ona ulastim fakat ipler ellerimin icinden gecip gidiyordu ve ben bir türlü o iplere dokunup dügümleri cözemiyordum. Tam bu esnada ates birden daha da büyüdü ve beni yakmayan bu alevler gözlerimin önünde Lucy yakarak öldürdü. Adam bir yandan kahkaha atarken diger yandan Lucy'nin cigliklari hala duyuluyordu...
-ERZAAAAAAAAAA !!!! (Lucy)
-LUUUUUUUUUCY ! .....LUCY.... Ahh .....rüyaymis.... (Erza)
Yine bu rüya... Nedense bir kac gündür sürekli ayni rüyayi görüyorum.... Kim o adam? Kendime geldikten sonra Lucy'nin odasina gittim...uyuyordu... hem de son derece huzurlu bir sekilde belki de onun evlenecegini hala kabullenemedigim icin böyle garip rüyalar görüyordum. Acaba o bununla ilgili ne hissediyor? Belki de ona rüyamdan bahsetmeliyim. Ben bu düsüncülerle bogusurken Lucy de uyumaya devam ediyordu ve tam o sirada iceri biri girdi ve yataga dogru yaklasmaya basladi.Hemen kilicimi cikarip gelen kisinin boynuna dayadim.... Hizmetci oldugunu farkettigimde kilicimi indirdim ama attigi ciglik yüzünden Lucy uyandi.
-Neler oluyor? (Lucy)
-Ahh...Üzgünüm ben hizmetciyi bir an baska biri sanmistim (Erza)
-Ku..kusura... bakmayin... ben...ben.... sadece..... sizi uyandirmak istemistim..... Bayan....Bayan Scarlet'in bu...bur....burda oldugunu farkedemedim.(Hizmetci)
-Ahh..Anliyorum ama biraz sakinles...gecti artik....korkmana gerek yok....Ayrica merak etme kesinlikle amacina ulasip beni uyandirdin...(tatli bir tebesümle).... (Lucy)
-B...Ben....cok üzgünüm...(Hizmetci)
-Tamam, sakin ol....yok bir sey...(Lucy)
Böyle kötü bir sekilde uyanmasina ve kendi de korkmasina ragmen sanki hic bir sey yokmus gibi sakin kalip tatli bir sekilde gülümseyebilmeyi her seferinde basariyor...Hangi durumda olursa olsun kendi korksa bile nazik sesi cevresindekileri her zaman rahatlatiyor...Tipki bir peri gibi....(hafif bir sekilde gülümser)
-Ahh..Afferdersiniz.. sanirim son zamanlarda biraz fazla hassaslastim.Sizi korktugum icin üzgünüm..(Erza)
-Önemli degil Bayan Scarlet....Sanirim sessiz bir sekilde girerek ben de sizi tedirgin etmis olmayim....(Hizmetci)
-Evet....Gercekten de öyle....Prensesi uyandirmaya gelmis birinin odaya bu kadar sesiz girecegini düsünmemistim...(Erza)
-Tekrar üzgünüm....Prensesi uyandirmadan önce yatagin etrafindaki tülleri tülleri acmak istemistim sadece....(Hizmetci)
-Neyse...sorun degil.... artik sen cikabilirsin.(Lucy)
-Peki, Efendim, nasil isterseniz.(Hizmetci)
-Erza, sen iyi misin?....Son zamanlarda biraz garipsin.(Lucy)
-Ahhh..evet...iyiyim, sorun yok..sadece son zamanlarda biraz fazla hassasim.(Erza)
Ilk basta belki ona gördügüm rüyayi anlatmanin daha iyi olacagini düsünmüstüm ama sonradan tekrar düsününce.... Zaten istemedigi bir evlilige zorlaniyor bu yüzden onu daha fazla tedirgin etmemeye karar verdim....Lucy ile bahceye cikmadan hemen önce askerler tarafindan bir rapor ulasti elime. Durumu kontrol altinda tutmak icin Lucy'e beni kisa bir süreligine beklemesini söyledim.Bana bildirilen rapora göre sarayin yakinlarinda süpheli birileri geziniyormus. Bu yüzden Lucy'e odasindan cikmamasini söyledim.Sarayin etrafini kontrol ederken askerlerden birisi "saat 3 yönündeki adam" diyerek fisildadi. Basimi hafifce cevirip baktigimda ise rüyalarimda gördügüm adamin o oldugunu farkettim ve dehsetle sarsildim. Askerlere adami gözden kacirmamalarini söyledikten hemen sonra bu dururmiu Kral'a bildirmeye gittim.
-Majesteleri, sarayin etrafinda Milsilver Kralligi'ndan bir adam dolasiyor ne yapmamizi önerir siniz? (Erza)
-NEEE?... Emin misin bundan? (Kral Jude)
-Aslinda ilk basta kim oldugunu anlayamamistim ama üzerinde Milsilver Kralligi'nin armasi olan bir kemeri vardi. (Erza)
-Bu durumda Erza, derhal Prenses Lucynna'yi saraydan uzaklastir ve onu kimsenin görüp bulamayacagi bir yere götür. O adam Lucynna ile evlenmek istiyor ama göründügünün aksine aslinda son derece acimasiz ve tehlikeli biridir.Eger Lucynna ile sarayda karsilasip onunla evlenmeye kara verip de Lucynna tarafindan reddelirse....ki Lucynna öyle bir adamla evlenmeyi asla kabul etmeyecegi onu kesinlikle reddecektir....Iste o zaman o adam Prenses'e bir zarar verebilir. O yüzden olabildigince hizli ve gizli bir sekilde derhal sarayi terkedin ve ortalik duruluncaya kadar geri dönmeyin (Kral Jude)
-Emredersiniz, majesteleri... Fakat bu durumda siz ne yapacaksiniz? Muhtemelen o adam Prenses'in burda oldugunu bilerek gelmistir.(Erza)
-Ona evlilik icin baska bir krallik ile anlastigimizi ve bir saat kadar önce yola ciktiginizi söyleyecegim. Sizde ona göre kendinize kalacak bir yer bulun.Sadece sen ve Lucynna...baska kimse olmamali.(Kral Jude)
-Emredersiniz, majesteleri... Derhal yola cikiyoruz.(Erza)
Rüyalarimin bu sekilde cikacagini hic düsünmezdim...Lucy cok kötü bir durumun icine düstün...
Bölümle ilgili yorumlarini bekliyorum....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LUCYNNA (Fairy Tail)-ASKIDA-
FanfictionIki farkli krallikta yasayan zarif narin bir prenses ile son derece kibirli kendini begenmis ve kiskanc bir prensin tesadüfi karsilasmasiyla degisecek olan yasamlarin hikayesi....Bakalim kader bu iki insanin ve cevresindekilerin hayatlarini nasil de...