Ikinci Karsilasma

857 56 16
                                    

Arkadaslar konusma metinleri arasindaki yazar anlatimlarini koyu ve italik olarak yazdim...Umarim bölümü begenmissinizdir...Yorumlarinizi bekliyorum...iyi okumalar... 

-ERZA-

Sarayin disinda gecirdigimiz bir haftanin sonunda nihayet sular duruldu ve saraya geri dönebildik.Bu bir hafta boyunca kilik degistirerek sehrin farkli noktalrinda kaldik, Bu durum tabi ki Lucy'nin hosuna gitmedi de degil...Hatta en mutlu oldugu zamanlardi bile diyebilirim....Ama malesef yarin ayrilik vakti... Lucy evlenecek ve Alvarez Kralligi'nda yasamaya baslayacak. Bu yüzden de son zamanlarda fazla durgun...

-LUCYNNA-

Saraya döner dönmez tekrar bir yolculuk icin hazirlanmaya basladik.Cünkü yarin Alvarez Kralligi'na evlenmeye gidiyorum. Üstelik bir kez bile yüzünü görmedigim biriyle...Gectigimiz bir kac gün benim icin cok eglenceli ve özeldi. Her ne kadar saklanmaya mecbur kaldigimiz icin olsa da Erza ile beraber sehirde siradan halkan biri gibi yasamak hayatimin en degerli zamanlarindan biri oldu.Ülkemi terk etmek zorunda kaldigim icin üzülüyorum ama neyse ki Erza'nin da benimle gelmesi konusunda ikna edeci olabildim bu yüzden yarin beraber gidiyoruz. Erza benimle oldugu sürece baska hic bir seye ihtiyacim yok nasil olsa....

-YAZAR-

Sarayda ve krallikta garip bir sessizlik vardi.Sanki herkes Lucynna'nin gidisine üzülüyordu. Gökyüzü bile agliyordu hatta...Aslinda bu temelli bir veda olmayacakti ama artik hic bir sey eskisi gibi de olmayacakti. Lucynna'nin annesi Kralice Layla öldügü zaman bütün sarayin nesesi Lucynna olmustu ve en az annesi kadar yetenekli oldugu icin de tüm saray isleri ile bizzat ilgilenerek bir düzen oturtmustu.Ancak gidisi ile bir anda her sey sanki bozulacakmis ve saray bosalacakmis gibiydi herkes icin....tabi en cok da Kral Jude icin...Fazla beraber vakit gecirmeseler bile aralarindaki bag cok kuvvetliydi....Kral ne zaman hasta olsa Prenses'in kendisi icin pisirdigi corba ve lapa sayesinde kendine gelirdi....Sabahin ilk isiklariyla beraber herkesi bir yolculuk telasi kapladi ve her zaman ki gibi Lucynna henüz uyurken Erza yanina gelmis ve onu izlemeye baslamisti.

"Anlasilan bu seni böyle uyurken son kez izleyesim olacak...bugunden sonra artik seni sadece uyanikken görebilecegim..." diye icinden gecirdi Erza. Sonra da gülümseyerek "beni su anda bir gören olsa ve su düsündüklerimi bilseler büyük ihtimalle sana asik oldugumu düsünülerdi ama dogruyu söylemek gerekirse eger erkek olsaydim bu duygulari bir tek ask ile ifade edebilirdim sanirim....Cünkü bizim arkadasligimiz her zaman kardeslikten ve asktan üstün oldu ve her zaman da böyle olmaya devam edecek..."

-Günaydin, benim sevgili Prenses'im (Erza)

-Günaydin, benim sevgili Koruyucu Melegi'm (Lucy)

Gülüsürler ve o sirada hizmetci iceri girerek hazirlanmalari gerktigini söyleyip disari cikar. Tüm hazirliklar tamamlandigi sirada Lucy ve Erza cocukluklarinin ve tüm anilarinin gectigi saraya bir kez daha bakarlar ve o sirada Kral gelir sonrasinda ise yolculuk baslar...

-NATSU-

Dügün günü geldi catti ama ben tarih yaklastikca daha da isteksizlesiyorum evlilige karsi. O günden beri düsündügüm tek sey "O Kiz"....Carsida gördügüm günden beri unutamiyorum onu...hep aklimda...Bu Prenses nasil biri olursa olsun ben sadece o kizi istiyorum.(Y.N: Büyük konusmamak lazim)

-Abi, gercekten sen simdi hic görmedin mi bu Prensesi? (Lisanna)

-Daha kac kere söylemem gerekiyor görmedigimi, haftalardir ayni seyi soruyorsunuz sen de ablam da (Natsu)

-Sadece merak ettigimiz icin soruyoruz....Geldiginden beri haftalardir dalgin dalgin dolasiyorsun.Biz de merak ediyoruz seni bu hale gertiren seyin ne oldugunu (Mirajane)

LUCYNNA (Fairy Tail)-ASKIDA-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin