Arkadaslar aslinda bu bölümü dün diger bölümle birlikte yayinlamayi planlamistim ama bilgisayarimda bir problem cikti bu yüzden bugün yayinlabildim....ve karakterlerin bakis acisiyla yazarken bazi yerleri tekrar tekrar yazmaktan yoruldugum icin ilahi bakis acisini kullanarak tek seferde herkesin gözünden yazamanin daha iyi olabilecegini düsündüm ve bu bölümden sonra yeni ciftlerimizle ilgili bölümler yayinlayacagim...Asagidaki ciftlerle ilgili bölümlerin ne zaman gelecegini bende bilmiyorum ama eslestirmeleri bu sekilde düsündüm... Ciftlerle ve bölümle ilgili yorumlarinizi bekliyorum...HERKESE IYI OKUMALAR...
Lisanna-Freed
Mirajane- Laxus
Elfman-Evergreen
Gajeel-Levy
Gray-Juvia
Zeref-Mavis
Gerard-Erza
-YAZAR-
Son 3 aydir oldugu gibi yine normal bir güne gözlerini acti Lucy. Bu kralliga yavas yavas alismaya calisma büyük ölcüde basarili olmus olsa da hala garip bir nedenden ötürü kendini yalniz hissediyordu...Her ne kadar kendi krallignda da Erza'dan baska arkadasi olmamasina ragmen yine de dogup büyüdügü o kralliktaki her sey ona tanidikti ve o hizmetcileri bile sanki arkadasiymis gibi görürdü...Her ne kadar öyle olmadigini bilsede...Aslinda bu o zamanlar pek umrunda degildi ancak bu Krallikta bunun daha iyi farkinda olmaya basladi...Cünkü burda calisanlar ile Kraliyet ailesi bile nerdeyse aile gibi birbirine yakindi ve Lucy onlarin arasinda yabanci ve dislanmis hissediyordu...Lucy bu karmasik duygularin icinde hazirligini bitirmis ve sarayin bahcesine dogru aliyordu....Bu sirada ise elinde bir sürü kitap kisa mavi sacli bir kizi sarayin yanindaki bir binaya girmek üzereyken dengesini kaybedip düserken gördü ve hemen yanina kostu...
-Iyi misin? (Lucy)
-Ahh iyiyim majesteleri....endiselenmenize gerek yok ( Kiz)
-Bu kadar kitabin hepsini tek seferde tasimak zor olmali neden parca parca götürmüyorsun? (lucy)
-Ah...haklisiniz ancak yapilacak cok fazla isim oldugu icin gidip gelmekle vakit kaybetmek istemedim (Kiz)
Lucy karsisinda sevimli buldugu bu kizin kendisinden cekinir gibi basini öne egerek konusmasindan rahatsiz oldugu icin samimi bir sekilde davranmaya karar verir ve:
-Neden basini kaldirip bana dogrudan bakmayi denemiyorsun? (Lucy)
-Bunu yapmak sizi rahatsiz etmez mi? (Kiz)
-Hayir aksine mutlu eder...(Lucy)
-...(basini kaldirir ve gülümseyerek)...Buna memnun oldum Prensesim (Kiz)
-Bu arada adin ne ve ne is yapiyorsun? (Lucy)
-Adim Levy ve sarayin isleriyle ilgileniyorum (Levy)
-Memnun oldum Levy...Sanirim sen beni taniyorsun ama yine de söylemek isterim ben de Lucynna (Lucy)
-Evet presesim taniyorum...(Levy)
-Levy-chan gördügüm kadariyla burdaki herkes birbiriyle dost...Kraliyet ailesi bile.... o yüzden neden beni de bir arkadasin olarak görüp bana sadece Lucynna demiyorsun? (Lucy)
-Seninle arkadas olmaktan zevk duyarim Lu-chan (Levy)
-Lu-chan? (Lucy)
-Ah...sey isminin kisaltilmasi arkadas olacaksak bunu tam bir sekilde yapmaliyiz demi ? (göz kirpar)...Ama eger bu seni rahatsiz ettiyse...(sözü kesilir)...(Levy)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LUCYNNA (Fairy Tail)-ASKIDA-
Fiksi PenggemarIki farkli krallikta yasayan zarif narin bir prenses ile son derece kibirli kendini begenmis ve kiskanc bir prensin tesadüfi karsilasmasiyla degisecek olan yasamlarin hikayesi....Bakalim kader bu iki insanin ve cevresindekilerin hayatlarini nasil de...