Gecmisin Kabusu

831 52 18
                                    

  

~~~ERTESI GÜN~~~~

-Yüzümdeki bu morluklari nasil gizleyecegim simdi?...(Natsu)

-Bunun icin üzgünüm...Bu sefer ben bile durduramadim onu...ama öyle bir manzaraya tanik olduktan sonra yapabilecegi baska bir sey yoktu....(Lucy)

-Tanrim hic kokusu da mi yok bu kizin?...Aslinda yüzüme attigi iki yumruga sükretmeliyim... Vücuduma yaptiklarini suratima da yapmis olsaydi insan icine cikamazdim...(Natsu)

-Evet...haklisiniz...bir kac morluk kolayca kapatilabilir...(Lucy)

-Ama gercekten nasil bir kiz bu?....Hic mi korkmaz?.....(Natsu)

-Erza hayatinin en büyük iki korkusunu zaten yasadi....Bu yüzden ücünsünün olmasina izin vermemek icin bu hayattaki hic bir seyden korkmaz...O böyle biridir...(Lucy)

-Iyi de bana saldirirken ne düsünüyordu?...(Natsu)

-Sizin bana saldirdiginizi...(Lucy)

-Ama bu dogru degil...Sana saldirmamistim...(Natsu)

-Öyle mi?...(tek kasini kaldirarak)...(Lucy)

-Bunu sende istemistin....Ama unuttusan eger hatirlatabilirim...(Natsu)

Lucy'e dogru bir iki adim yaklasir:

-Öhö öhö...Hazir misiniz majesterleri? (Gerard)

-Evet...(Natsu)

-Erza nerde?...(Lucy)

-Hala zindanda...(Gerard)

-Ne zaman cikacak ordan?...(Lucy)

-Bir kac saat icerisinde cikar efendim?....(Gerard)

-Peki..durumu nasil?....O iyi mi?...Bana bir sey söyledi mi?(Lucy)

-Kabalik olarak algilamazsaniz...korumanizin sözlerini aynen iletiyorum Prenses...(Gerard)

-Tabi lütfen buyrun...(Lucy)

-"Benim endiselenme Lucy gayet iyiyim" dedi....(Gerard)

-Anliyorum...Tesekkürler...(Lucy)

-O halde ben simdi cikiyorum...(Gerard)

-Tamam cikabilirsin?....(Natsu)

-Ah...Afedersiniz ama Erza'ya zindan dan ciktiktan sonra bu cilekli keki ona verebilir misiniz lütfen? (Lucy)

-Tabi efendim...Müsadenizle....(Gerard)

Gerard'in odadan ayrilmasi üzerine onlar da disari cikarlar...Korumalar onlari uzaktan güvenli bir mesafeden takip ederken ikili ortak salona dogru yürümeye basladilar ve o sirada Natsu:

-Onunla aranda cidden güclü bir bag var....ama...Neden o sana Lucy dedigi halde ben diyemiyorum?...(Natsu)

-Erza biraz kiskanctir majesteleri....özellikle söz konusu kisi ben oldugumda.... bu yüzden ondan onay alamayan kimse bana o isimle hitap edemez...bu kisi Kral olan babam dahi olsa...ve benim de bundan pek sikayetci oldugum söylenemez...(Lucy)

-Neden?....(Natsu)

-Cünkü o gün orda ondan baska kimse yoktu....Bu yüzden simdi benim icin bir tek o var...(farkinda olmadan söyler)...(Lucy)

-Hagi gün?....(Natsu)

-NE?....(Lucy)

-O gün dedin ya?...(Natsu)

-Ah.....öylesine bir gün...(Lucy)

-Öylesine mi?...Pek öyle görünmüyor ama?....Sanki özel bir günden bahsediyormus gibisin(Natsu)

LUCYNNA (Fairy Tail)-ASKIDA-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin