Arkadaslar cok uzun bir bölüm oldu....Umarim okurken yorulmazsiniz....Bu arada hikayaye yeni biri daha katiliyor Fairy Tail'in mangasini okuyanlar bilir...Zeref'in sag kolu olan yakisikli düsman karakterimiz "Imber"....herkese iyi okumalar....
Multi: Imber
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lucy elinde hissettigi sicaklik ve yüzünde hissettigi kücük, parmak dokunuslariyla gözlerini acti...
-Günaydin sevgilim....(elini öper)... (Natsu)
-N..Ne?...(Lucy)
-Günaydin sevgilim dedim....(Natsu)
-Na..Natsu? Sen uyurken kafani bir yere falan mi vurdun? Bana neden sevgilim diyorsun ve en önemlisi...BENIM YATAGIMDA NE ISIN VAR?...(Lucy)
-Ask olsun Luce....biz evli degil miyiz? Ayni yatakta yatmamizin ne sakincasi var ki? (Natsu)
-Sen uyumak icin baska bir odayi kullanmiyor muydun? (Lucy)
-Bundan sonra burada yatacagim...Seninle birlikte....(Natsu)
-Ne...Neden?...(kizarir).... (Lucy)
-Neden mi?...Tabi ki de seni uyurken izleyebilmek icin sevgilim...(Natsu)
-N..NE?....(saskinlikla bagirarak).... (Lucy)
-Dedim ki...(sözü kesilir).... (Natsu)
-Ne dedigini duydum...(S(Lucy)
-O zaman neden "Ne?" diye soruyorsun ki sevgilim? (Natsu)
-...(kizararak)...B....Bana neden se..sevgilim diyorsun? (Lucy)
-Cünkü ben öyle istiyorum....(Natsu)
-BU NASIL BIR SEBEP????? (Lucy)
-Luce! Benden nefret ediyorsun degil mi? (Natsu)
-Hayir senden nefret etmiyorum...(utanir)...ve bana Luce deme....(sinirli bir sekilde)....(Lucy)
-Anladim...(samimi bir sekilde gülümser)....bunu duyduguma sevindim Luce (Natsu)
-Benim adim Luce degil...sana bunu kac kez söylemem gerekiyor...(sinirden gözleri koyulasarak)....Bana bir daha sakin o isimle seslenme....(Lucy)
-Ama herkes sana istedigi gibi sesleniyor...ben neden yapamiyorum?...Levy sana Lu-chan diyor geri kalanlar ise Lucy....ben neden istedigim sekilde sana seslenemiyorum..(Natsu)
-Lu-chan ya da Lucy'i kabul edebilirim, sonucta onlar bir sekilde ismimin kisaltmasi ama Luce tamamen farkli bir isim...Ayrica o ismi bir daha kesinlikle hic kimseden duymak istemiyorum....(kisik ama Natsu'nun duyabilecegi bir ses tonuyla)....özellikle de senden....(Lucy)
-Neden ki? Bunda bu kadar sinirlenecek ne var anlamiyorum...Yoksa baska bir kizin adiyla seslenmemi kiskandin mi?...(carpik bir sekilde gülümser)... (Natsu)
-Ne alakasi var ya? (Lucy)
-O zaman sorun ne? Hem ayrica senin su muhtesem Erza'n bir tek bana izin vermiyor...sana Lucy diye seslenebilmem icin...O yüzden bende böyle sesleniyorum...(Natsu)
-Pekala ben Erza ile konusurum o yüzden lütfen bana o sekilde seslenme...(Lucy)
-....(Lucy'e yaklasip dudaklarina kücük bir buse kondurarak)...Peki sevgilim sen nasil istersen...(uzaklasirak kapiya dogru yönelir)...(Natsu)
-...(kizararak)...S..Sen ne yapiyorsun? (Lucy)
-Belli degil mi? Ama eger anlamadiysan...(tekrar yaklasma baslar)... anlayincaya kadar devam ettirebilirim...(Carpik bir gülümsemeyle)...(Natsu)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LUCYNNA (Fairy Tail)-ASKIDA-
FanfictionIki farkli krallikta yasayan zarif narin bir prenses ile son derece kibirli kendini begenmis ve kiskanc bir prensin tesadüfi karsilasmasiyla degisecek olan yasamlarin hikayesi....Bakalim kader bu iki insanin ve cevresindekilerin hayatlarini nasil de...