Erza'nin Kiskancligi

844 51 19
                                    


-NATSU-

Dügün nihayet bitti ve biz de odamiza dogru gitmeye basladik....Etrafimizdaki herkes dagildiginda yanimizda bir tek bizi orta mesafe bir uzakliktan takip eden kizil sacli bir kiz kalmisti...Herkese dagilmalarini söyledigim halde o kiz pesimizden geliyordu hala...Ben odaya girdigimde Lucy bir süre disarda kalip bekledi ve:

-Benim kalacagim odayi göstermeyecek misiniz majesteleri? (Lucy)

-Odan burasi Lucy....(Natsu)

-.....(kilicini Natsu'nun bogazina dayayarak)....Bir daha Prenses'e Lucy diye seslenirsen kafani ucururum....(Erza)

-Sen kim oluyorsun da böyle bana kilic cekerek emir veriyorsun....(Natsu)

-...(kilcini havaya kaldirarak tüm gücüyle Natsu'ya dogru savururken).....Seni simdi tam ortadan.....(sözü bölünür)....(Erza)

-....(Lucy kolunu Erza'nin Natsu'ya indirmek üzere oldugu kilicin tam altina Erza'nin yüzü ile ayni hizada kaldirarak, koluyla Erza'nin kilicini durdurur)....Sakinles Erza....su anda Alvarez Kralligi sinirlari icindeyiz ve o kisi bir Prens....(Lucy)

-Ama Lucy....(Erza)

-Bilyorum Erza ama sende biliyorsun...(Lucy)

-Evet....Üzgünüm....haklisin yaninda kalbilmek icin daha dikkatli olmaliyim....Yoksa seni koruyamam...(Erza)

-Tesekkür ederim Erza....Üzgünüm....(samimi, sefkatli ve hüzünlü bir sekilde gülümseyerek)......(Lucy)

-Yakinlarda olacagim bir sorun olursa seslenmen yeter....(Erza)

-Biliyorum...(Lucy)

-Bu arada majesteleri az önceki kabaligim icin affedin....(öldürücekmis gibi bir bakis atarak)....ve Lütfen Prenses'e hitap seklinize dikkat edin...Siz kücük görseniz bile karsinizdaki kisi bir ülkenin Prenses'i....(Erza)

Tanrim bu iki kizin nesi var böyle?....Biri koskaca ülkenin Prensini öldürmeye calisacak kadar ileri gidebiliyorken....digeri ise bir Prenses olmasina ragmen umursamaz bir sekilde ciplak koluyla kilici engelleyecek kadar korkusuz...

-Anladim....Artik cekilebilirsin...Burda daha fazla beklemene gerek yok....(Natsu)

-Mühim degil majesteleri...Sabaha kadar burda olacagim....ihtiyaniz olursa seslenin yeter...Kulaklarim keskindir....(seytani bir siritis ile)...(Erza)

-Koruman kesinlikle korkunc biri....Bana bile kafa tuttu...(Natsu)

-Bunun icin üzgünüm ama Erza benim icin siradan bir koruma degildir...Bu yüzden davranislarini anlayisla karsilamanizi rica ediyorum....Ayrica bunun disinda dügün töreni esnasinda söylediklerinizden dolayi farkli odalarda kalcagimizi umuyordum....(Lucy)

-Olanlari düsünmek icin artik biraz gec degil mi?.....Nasil olsa herkesin icinde evlilik teklifimi kabul ettin....(Natsu)

-Evet...cünkü formalite bir sorun olmayacagini düsünmüstüm...(Lucy)

-Ben ciddiydim...(Natsu)

-NE???.....Nasil olur?...Ben sadece formalite bir teklif sanmistim....Ancak sizin bunu belirtmeniz gerekmezmiydi?....(Lucy)

-Belirttim zaten...Sadece seninle olup sadece seni görmek istiyorum dedim Bir Prensin Prensese söyleyecegi tarzdan seyler degillerdir bunlar ve ayrica sana Prenses Lucynna yerine Lucy diye hitap ettim yani anlaman gerekirdi...Ayrica sen buraya gelirken zaten bu evliligi bir kez kabul etmistin...Ikinci kez de dügün töreni esnasinda kabul ettin.... yani bir sorun yok....(Natsu)

LUCYNNA (Fairy Tail)-ASKIDA-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin