Part 4

37 5 0
                                    

Ráno:
Prebudila som sa na príjemnú vôňu, ktorá išla z kuchyne. Otvorila som oči. Vedľa mňa už nik neležal. Najskôr som si pohľadom premeriavala celú izbu. Potom mi docvaklo, že tu som s Calumom a utekám pred niekym alebo niečim. Postavila som sa z postele a pozrela sa koľko je hodín. Vypulila som oči. Bolo 8:54. To som tak dlho spala? Prečo ma Calum nezobudil. A keď som pri ňom, kde je? Pomalým krokom som sa presúvala do kuchyne.

Zarazila som sa pri pohlade na Caluma. Stál pri sporáku a niečo kuchtil. Snáď sa ma nesnaží otráviť. Už si zase namýšlam. On mi sám povedal, že ma ochraňuje. Ale vyzeral pri tom sporáku sexy. Ten zadok. Och bože! Nemysli na to! Nepozeraj sa na neho! Radšej som mala ostať v posteli. Z premýšlania ma vytrhol Calumov hlas.
"Už si sa zobudila?" usmial sa na mňa a ďalej sa venoval vareniu.
"Prečo si ma nezobudil? Nik ma nehľadal? A čo Lucy? Ona ma zabije." sadla som si na barovú stoličku a hlavu si zaborila do dlaní.
"No...ehm...nik nevie, že si zmizla...no nik ťa nehľadal. Niečo som urobil včera...no radšej mlčím." nevenoval mi ani jeden pohľad ale z jeho hlasu bolo počuť, že urobil niečo veľmi zlé."
"Čo si spravil?!" zvýšila som na neho hlas.
"Ja som musel! Ak by som to neurobil tak by po tebe pátrali policajti a tu by nás určite našli." otočil sa na mňa a priblížil sa ku mne a chytil ma za ruku. Mal ju takú cgladnú ale jeho dotyk ma ukludnil. Vedela som, že mi nechce ublížiť. Musím mu veriť. Vlasne mi už ostal len on. Žiadna Lucy,ani Luke či mama. Už som ostala sama napospás celému svetu. Možno mi bude lepšie. "Musel som. Musel som vymazať všetkým pamäť. Aspoň to čo sa týkalo teba. Žiadna Danielle už medzi smrtelníkmi neexistuje." stlačil mi ruku a stále hladel do mojich očí.
"Ja...ja to chápem. Nemal di inú možnosť." postavila som sa a namierila som si to do obyvačky. Sadla som si na koženú sedačku a zapla si telku. Pozerala som všetko možné. Väčšinou som len prepínala kanále, pretože nič nedávalo. O takomto čase by som mala matematiku. Možno sa mi to aj bude páčiť. Nikdy som tú školu nemala rada. Vždy som chcela prest7piť ale Lucy mi to vždy prekazila. Vždy vravela, že som ju zradila a nechám ju tam samú. Ale ona je obľúbená a mne sa všetci vyhýbali. Teda okrem nej a Luka. Vzala som si mobil a napísala som Lucy. Viem, že jej Calum vymazal pamäť. Keď som odomkla mobil našla som v ňom správu. Bola to od Lucy. Hneď som ju otvorila.

Lucy: Calum sa mi snažil vymazať pamäť. Kde si?! XLucyx

Dan: Tebe ju nevymazal? No ja neviem kde som. Som s Calum v lesnom dončeku. Asi je to jeho dom. Nemôžeme sa stretnúť pred školou dnes?
Dan(:

Lucy: Dobre. Tak zatial pa.
XLucyX

Odhodila som mobil vedľa mňa. Calum mi zatial priniesol raňajky a spoku sme sa najedli.
"Cal? Mohla by som sa ísť prejsť? Predsa ma tu nemôžeš držať." usmiala som sa a vložila som si do úst ďalší kúsok palaciniek.
"Dobre. Ale daj si pozor a keby niečo volaj." priblížil sa ku mne a pohladil po tvári. Mojim telom prebehla energia a striasla som sa. Čo to so mnou je? Nemihla som sa zamilovať. Veď to je Calum!! Už o ňom nejdem premýšlať. Postavila som sa a riad odnuesla do myčky. Išla som sa upraviť. Unyla som sa, namaľovala a obliekla som sa. Neviem idkial má moje veci a ani ma to netrápi.
"Calum ja idem." zakričala som cez celý dom a vyšla som do pustého lesa. Ak mám tie isté schipnosti ako Calum tak pri škole som o pár minút. Rizbehla som sa a postupne som naberala rýchlisť. Ani som sa nespamätala a už som bola pred školou. Videla som ako vychádza Lucy. Samozrejme s Lukom. To bude zase itázok. S Lukom ku mne pribehli. Našťastie nik si ma napamätá.
"Kde si? A kde je Calum? Veď s ním si včera odišla. Alebo sa mýlim?" vypľul na mňa Luke. Jemu tiež nevymazal pamäť? Nechápavo som pozrela na Lucy.
"No ako to vysvetliť. Dizvedala som sa niečo a musela som čo najrýchlejšie zmyznúť. Preto Calum mazal všetkým pamäť." pozrela som sa im do oči. Vyzerali vystrašene. Kto by nebol?
"A to niečo je?" tentokrát sa ma spýtala Lucy.
"Ak by som vám to povedala tak by ste sa báli. Ja..." prerušila ma jedna študentka. "Čo to je?" prstom ukázala na na čierny mrak na oblohe.







Ahooj :3
Viem že som vám časť sľubovala najneskôr do stredy lenže nemala som čas tak ju pridávam dnes.

Takže Dan sa dozvedela pravdu a jej jediný kamaráti ju vedia len z časti. Čo myslíte že bol ten mrak? Ak sa to chceš dozvedieť tak zajtra pridám ďalšiu časť.

Budem sa snažiť pridávať častejšie časti.

Ak sa vám páči táto story tak nezabudnite dať vote a zanechať nejaký pekný komentík. Vopred vám ďakujem.

Love you <3

The crow (Calum Hood FF)Where stories live. Discover now