"Ja...No...Calum mi zavolal, že sa Dan stratila tak som sa mu snažil pomôcť mu ju nájsť. A tušil som, že bude tu." povedal koktavo Luke stojáci vedľa Caluma.
"Ja neverím ti Luke. Povedz mi hneď pravdu!" zhukla Luvy na Luka.
"Počuj zlatíčko. Danielle pojde pekne krásne s nami a ty a ani nik iný nám v tom nezabráni. Rozumieš." povedal Calum a škaredo sa usmial na Lucy.
"Nie s nikim nejdem. Ostanem tu ci sa ti to bude paciť alebo nie!" zhukla som po Calumovi a odkráčala som fo najbližšej izby na poschofí domu.
Sadla som si na postel a rozplakala som sa.Co si on o sebe myslí? Myslí si, že ma vlasný? Že som jeho majetok? Že som jeho hracka s jtorou si môže robiť co chce? Tak to nie. Zasiel príliš ďaleko tým čo teraz urobil. Čo sa to s ním porobilo? Najskôr obalamutí mpju hlavu a nakoniec ma zbavý rodiny a kamarátov.
Z premýšlania ma vyrußilo klopanie na dvere.
"Dan môžem ísť dnu? Niečo ti potrebujem povedať." povedal Luke stojáci za zatvorenými dverami.
"No poď ďalej." povedala som a utrela som si stekajúce slzy.
"Ja...mudím ti niečo povedať." ppvedal neisto Luke a ppzrel sa do okna. Vonku bolo dnes teplo a svietilo slnkom typucké letné počasie.
"No a teda o co ide Luke? Ak sa tak voláš? Povedala som hnusne.
"Ja...No...Ja som..." prerušilo ho otvorenie okna.
Prekvapil ma Lukov pohľad. Vyzeral celkom pokojne. Akoby toho chlapa odjakživo poznal.
"Danielle. Kráska. Ha som vedel, že budeš tu." povedal neznámy chlap stojaci v okne.
"Ona nikam nejde." povedal Luke stojaci pri posteli.
"Nie nie nie Luke. Ona ide so mnou. Totižto ona patrí len mne a nie tebe Hemmings. Ba ani Hoodovi. Len mne patrí. A keď sme pri ňom kde ho máš? Či už sa na teba konečne vykašlal a a chce sa pridať ku mne?"
"Na to zabudni. Danielle ostáva. Tebe nepatrí. Nikdy nebola tvoja. A ku tebe by som sa nikdy nepridal Čierny Vlk." povedal Calum stojací vo dverach.
Respektíve by to mal byť môj záchranca, ale furt som na neho naštvaná a celkom sa ho aj bojím.
"Kto sa nám to ukázal. Samotný Hood osobne. "
"Samozrejme že som to ja. Dan s tebou nejde. Nedovolím ti urobiť jej to čo si urobil jej otcovi. Ona si nezaslúži." povedal hnusne Calum a hodil niečo po chlapovi v okne.
Ahojte
Po hroooozne dlhom čase je tu konečne nová casť.
Dôvod nepridávania časti je moc zložitý, takže to sem nejdem vypisovať.Hope you like it :)
Love ya
YOU ARE READING
The crow (Calum Hood FF)
FanfictionNa pohľad obyčajný chaln. Cez deň normálny,furt s kamarátmi a v noci iný. Dlhé roky to parádne utajil až kým niekoho nestretol.