Part 5

37 6 1
                                    

"To nevyzerá dobre. To vôbec nevyzerá dobre. Potrebujem rýchlo zavolať Calovi." z vrecka som si vybrala mobil a chcela zavolať Calumovi. Ale nemohla som. Niekto mi chytil ruku a odtiahol ku stromu. Zakril mi rukou ostá. Bola som mu otočená chrbtom a nevedela som kto to je? Je to Calum? Alebo to je niekto kto mi chce ublížiť?
"Neboj Dan. To som len ja." zašepkal mi do uvha Calum môj tep sa dal do normálu. Luke s Lucy ku nám pribehli a nechápavo na nás pozerali. Ja som bola stále pritlačená na Calumovi a jeho ruky z mojich úst skļzli na moje boky. Trochu ma striaslo, ale cítila som sa v bezpečí.
"Čo to dočerta je? Vy spolu...?" zarazila sa Lucy a s Calom sme sa rozrehotali.
"Nie my sme len kamaráti. Respektíve ja som jej ochranca." Calum sa odomňa vzdialil a usmial sa na Lucy. Luke len nemo stál a pozoroval Caluma. Vyzeral tak tajomne a nebezpečne ale on bol úplne v pphode. Bol starostlivý a keby niet jeho tak ma niečo určite zabije a nevedela by som čo bol môj otec. Teraz bolo na mne aby som pomstila jeho smrť. Nie Calum ale ja. Len ja! Calum ma chytil za ruku a s Lucy a Lukom sme išli do jeho lesného domčeka. Čudovala som sa, keď som zbadala jeho auto. Nevravel, že má auto. Ani som ho nevidela pri dome. No ale to je jedno. Bola som rada, že prišiel. Spolu sme nasadli do auta a mlčky sme išli ku Calumovi.
***
Keď sme dorazili tak spm sa zvalila na gauč v obývačke. Lucy,Luke a Calum si prisadli a začalo sa vypočúvanie.
"Čo to má všetko znamenať? Prečo Dan je tu a neni doma?" vyprskla na Caluma Lucy. Vyzera kludne.
"Proste musím ju chrániť. Jej mama o tom vie. Aj ona odcestovala, ale neviem kde." usmial sa a prisadol si ku mne.
"A preď čím sa skrýva?" tentokrát sa spýtal Luke.
"Pred niečim. Nemôžem o tom hovoriť."Cal sa postavil z gauča a odišiel do kuchyne. Ja som sa postavila a išla som za ním. Bol mi otpčený chrbtom a nemohol tušiť, že som tam. Išla som k nemu blišie a objala som ho zozadu. Otočil sa ku mne a objatie mi oplatil. Bolo divné obímať sa s ním ale zároveň aj príjemné. Neviem čo to so mnou je. Nemohla som sa do neho zamilovať. Veď to je Calum. Radšej som sa odtiahla a išla som za Lucy a Lukom.
***
"Nebojte po vás tp nepôjde. Aj teda nieste ako ja alebo Danielle." povedal Calum a pozrel sa na mňa. Zadívala som sa do jeho očí. Mal ich čokoládovo hnedé niekedy až čierne. Calum si všimol, že ho obdivujem a tak sa usmial. Nervôzne som sa usmiala a radšej som išla do izby.
Niekto si ku mne sadol. Nevedela som kto to je a ani som to vedieť nechcela.
"Si v poriadku?" spýtala sa ma Lucy starostlivo. Ja som len mlčala. "Páči sa ti Calum? Alebo aj niečo ku nemu cítiš?" vzlykla som a Lucy ma objala zo zadu. "Ja neviem čo to so mnou je. Buď ma očaroval alebo ho naozaj ľúbim." ešte viac som sa rozplakala a v tom do izby niekto vbehol.

Ahooj :3
Viem že som vám časť sľubovala na včera ale včera sa mi nedalo.

Ak sa vám to páčilo tak dajte vote a komebtár. Vopred ďakujem :)

Love ya❤

The crow (Calum Hood FF)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ