Part 6.

34 7 0
                                    

Do izby vošiel Luke. Odľahlo mi. Neviem ako by som reagovala ak by to bol Calum. Teraz dúfať aby sa Luke nič nepýtal.

"Lucy mali by sme už ísť...Dan si v pohode?" pozrel sa nechápavo najskôr na mňa, potom na Lucy a takto to striedal.

Lucy sa len na neho usmiala a postavila sa z postele. Podišla k Lukovi a šepla mu niečo ako potom ti to vysvetlím a spoločne vyšli z izby.

V izbe som ostala len ja. Utrela som si oči od sĺz a ľahla som si na mäkkú postel. Prikrila som sa dekou a zavrela som oči. Chcela som zaspať, ale zabránil mi v tom buchot v kuchyni. Striaslo ma. Kde je Xalum? Stalo sa mu niečo? Postavila som sa z postele a pomalým krokom som išla do kuxhyne. Zastavil ma neznámy hlas.

"Máš ešte týźdeň aby si to dal doppriadku inak ty vieš čo sa stane." neznámy chlap sa zasmial a z buchotom odišiel z domu. Kto to dopekla bol? Čo má Calum zariadiť? Čo sa stane ak to nezariadí? Prestala som sa cítiť v bezpäčí. Chcela som ísť domov. Rýchlo som schmatla somju tašku ležiacu pri posteli a vyšla oknom von. Rýchlim krokom som sa presunula preč od domu a od toho lesa. Kam teraz? Domou asi nie tak iba k Lucy.

Rozbehla som sa a po chvíle som stála pred domom kde bývala Lucy. Bolo mi trápne jy otravovať ale nemienim ostať pri Calumovi.

Zazvonila som na zvonček a dvere mi otvorila Lucy.

"Čo tu robíš?" nechápavo sa na mňa pozrela a stiahla dnu.

"Ja...ušla som od Caluma." sklopila som zrak a skúmala svoje tenisky.

"Prečo? Veď to tam vyzeralo bezpäčne."

"Bol tam nejaký chlap a asi sa mu vyhraźal. Vzala som si veci a odišla. Snáď ho nenapadne že som u teba. A ozaj kde je Luke?" spoločne sme si sadli na gauč v obývačke.

"Ja ani neviem. Odviezol ma domov a povedal že si musí ísť niečo vybaviť. Neboj sa. S Calumom si v bezp-" Lucy prerušil zvonček. Obe sme sa zarazili. Lucy sa postavila a išla otvoriť dvere. Vo dverách stál Calum s Lukom. Čo to má znamenať!? Lucy sa pozrela na mňa a potom na chalanov. Chalani mlčky vstúpili do domu a približovali sa ku mne.

"Čo ťa to napadlo? Veď vieš že teraz neni nikde bezpäčie." vypľul na mňa Calum. Nevyzeral byť nervôzny. Skôr nadšený. Asi preto lebo ma našiel.

"Ja...počula som ako sa ti ten chlap vygrážal a...a zľakla som sa." sklopila som zrak a hrala som sa s prstami na ruke.

"Neboj sa. Všetko bude za chvíľu tak ako pred tým a všetci už budeme normálne žiť." prehovoril Luke a s Lucy sme na neho nechápavo pozreli.

"Čo to má znamenať? Prečo ste prišli spolu? Ak mi niečo tajíš Luke tak to neprežiheš?" vyskočila na neho Lucy. S Calumom sme ich pozorovali.

"Ja..."



Ahoooojte ľudia

Po hrozne dlhom čase nová časť. Viem že ste dlho čakali lenže nemohla som pridávať lebo sa mi nedalo ale to sú už súkromne veci.

Čo si myslíte? Prečo Luke a Calum boli spolu?
V ďalšej časti sa dozviete.
Ďalšia časť bude buď zajtra alebo až v pondelok no a sk nebudem stíhať tak až v utorok.

Ak sa vám dnešná časť pácila tak vote a pekný kpment určite poteší. Nie že by som žobrala o votes a komenty ale komenty a votes tak motyvuhe a aspoň viem že sa to niekomu páči a baví ho to.

Vopred vám ďakujem.
Love ya :*

The crow (Calum Hood FF)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant