4. díl

2.4K 253 25
                                    

Louis' POV

Opatrně jsem ho posadil na kraj vany a jemně jsem mu pocuchal vlasy. „Zůstaň tady, skočím pro nůž, abych tě zbavil těch provazů," řekl jsem a svižným krokem jsem se vydal do kuchyně, odkud jsem vzal velký nůž na krájení chleba. Jakmile jsem se po pár minutách vrátil, Harry stále seděl na studeném okraji prostorné vany a se sklopeným pohledem na mě čekal. S úsměvem na rtech jsem přešel k němu a začal jsem mu odřezávat provazy, následně odhazuje odřezané kusy do koše kousek od nás.

„Hodně to bolí?" zeptal jsem se, když jsem zapnul vodu, nastavuje ji na příjemnou teplotu, a otočil jsem se zpátky k němu, všímaje si, jak si mne načervenalá zápěstí. „Docela," přiznal a poté zvedl pohled od svých poraněných rukou a zadíval se mi hluboko do očí, jako by mi hleděl až do samého nitra duše. Nepříjemně jsem se zavrtěl a odvrátil jsem zrak, hledaje nebesky modrou žínku, kterou bych ho vydrhnul.

„Sundej si boxerky," nařídil jsem mu, přicházeje k němu s žínkou a kokosovým sprchovým gelem. „Harry, za den či dva tě stejně uvidím nahého, takže tohle si prosím nech, jsem unavený," vydechl jsem směrem k němu, protože se k ničemu neměl a s prosebným výrazem na mě koukal. „Harry!" zvýšil jsem hlas po dalších pár sekundách. Nepatřil jsem zrovna mezi dvakrát trpělivé lidi. Jakmile jsem něco chtěl, musel jsem to mít hned, pokud to teda bylo možné.

„Hodný kluk," usmál jsem se na něho, pozoruje, jak si celý červený sundává spodní prádlo a poté ho pokládá na toaletní skříňku. „Tak už tam vlez, ať to máš co nejdříve za sebou," pobídl jsem ho a on tak bez jakéhokoliv dalšího zdržování učinil, díky čemuž jsem se spokojeně usmál.

Nanesl jsem na žínku přibližně vystačující dávku voňavého gelu a namočil jsem ji, chvíli nato ji přikládaje k jeho bledé lehce špinavé pokožce. Pomalými pohyby jsem začal omývat jeho tělo a mapoval jsem si každý centimetr jeho kůže, jež mě naprosto fascinovala svou hebkostí.

„Teď vlasy, ponoř si je," pousmál jsem se a pomohl jsem mu se naklonit dozadu, vytahuje ho potom zpátky dosedu a nanášeje na jeho vlasy jablečný šampón, který patřil mezi mé nejoblíbenější.

„Máš tak krásné vlasy," špitl jsem, když jsem po chvíli spláchl šampón s vůní jablek a prsty jsem mu do nyní zplihlých kudrlinek vmasíroval vyživující kondicionér. Nejspíš jsem si na ně vytvořil úchylku a představa, jak ho za ně tahám při kouření, mě dělala bolestivě tvrdým.

Nakonec jsem ho ještě celého osprchoval a poté jsem mu pomohl zabalit se do měkké osušky, znovu ho posazuje na okraj vany, abych mu mohl béžovým ručníkem vysušit mokré vlasy. Držel jako nějaký ochočený pes, za což jsem byl rád, ale možná to bylo tím, že byl unavený. Bůh ví, jak s ním zacházeli, avšak podle pár modřin, jichž jsem si stihl při umývání všimnout, jsem usoudil, že moc dobře ne. To u mě se bude mít jako v bavlnce. Teda pokud nebude dělat problémy, avšak byl jsem si jistý tím, že je to rozumný kluk a brzy pochopí, že se mnou si není radno zahrávat a je lepší mi ve všem vyhovět.

Harry's POV

Poté co si mě nahého a víceméně osušeného vyzvedl do náruče, jsem si znaveně opřel hlavu o jeho rameno a nechával jsem se nést. Byl jsem utahaný a ta koupel mě ještě víc odrovnala, avšak mým bolavým svalům dopřála líbezné odreagování, které pro mě právě představovalo tu nejlepší věc na světě.

„Ještě ti zajdu pro čisté trenýrky na spaní," řekl, pokládaje mě na postel. Jen jsem z posledních sil přikývl, a jakmile mi během chvilinky natáhl ten nejpotřebnější kus oblečení, zaspal jsem jako spokojené mimino.

Louis' POV

Hladíce jeho bezchybnou tvář, jsem přemýšlel, jaké to bude, až se ho poprvé dotknu na tom nejcitlivějším místě. Tak moc jsem se těšil na jeho nezkušené doteky, jež po něm budu vyžadovat. Na jeho slastné sténání, které bude díky mých přírazům vycházet z jeho pootevřených úst.

Rozhodl jsem se, že mu dopřeji v rámci možností to jeho romantické gay poprvé, po němž určitě zoufale touží, ale nijak extra se s ním párat nebudu. Koupil jsem si ho pro moje potěšení, ne proto, abych si ho hýčkal a rozmazloval. První dva dny na něho budu milý a hodný, abych si alespoň z části získal jeho důvěru, ale pak mu dám jasně najevo, proč tady vlastně je.

V mém světě není pro lásku a něhu místo. Jsem Louis Tomlinson známý jako ten bezcitný a bohatý muž se stejně ledově chladnýma očima, jako je jeho srdce.

Už jsem se rozhodla, jaký Louis bude, ale jak se znám, tak se to může ještě stokrát změnit :D. Doufám, že se vám dnešní díl líbí, psal se mi celkem dobře. Btw. i když jsem vám na komentář neodpověděla, tak jsem si ho přečetla, protože si čtu úplně všechny, jelikož mi dělají neuvěřitelnou radost :).


Immaculate (Neposkvrněný)Kde žijí příběhy. Začni objevovat