Harry's POV
Po lahodné snídani, jež proběhla za poslechu rádia, které Louis pustil těsně předtím, než usedl za mnou ke stolu, jsme se vydali do koupelny, jelikož můj močový měchýř hlásil plnou kapacitu. Avšak prvně jsme ještě odložili použité nádobí do nerezového dřezu, abychom Elizabeth ulehčili práci s nošením a hledáním špinavých talířů a hrníčků.
Jakmile jsem vykonal malou potřebu, šel jsem si umýt ruce k velice elegantnímu keramickému umyvadlu, u něhož mě celou dobu čekal Louis. Bylo mi trochu nepříjemné, že sledoval každý můj krok, nebo spíš, že já jsem musel následovat každý jeho krok, ale s tím jsem se holt musel smířit. Prostě se jen obával, že bych se pokusil o útěk, což mi vlastně dal jasně najevo i plastovými pouty, které mi během mého spánku nasadil.
„Pustíme si nějaký film, co ty na to?" usmál se Louis, vycházeje ze záchodu, jenž navštívil hned po mně. „Jo, to by bylo fajn," špitl jsem a poté jsem ho následoval do obývacího pokoje, kde jsme se uvelebili na velmi prostorné měkké pohovce s nějakým přírodním motivem. Vypadala dost draze, ale peníze byly očividně záležitostí, jež muže vedle mě vůbec netrápila.
„Jaký máš rád žánr?" podíval se na mě a poupravil si pocuchané vlasy. „Hlavně komedie," špitl jsem a on bez jediného slova vstal, odcházeje k televizi. Během pár minut už seděl zase vedle mě a na obrazovce se objevil název jednoho z mých nejoblíbenějších filmů - Vlk z Wall Street.
Asi po půl hodině filmu, kdy se Louis spokojeně rozvaloval na sedačce a já jsem v jedné a té samé ne zrovna dvakrát pohodlné poloze pozoroval děj oné americké černé komedie, přičemž jsem byl celý nervózní a napjatý díky přítomnosti modrookého, jenž mě neustále pozoroval, se ozvalo bouchnutí dveří.
„Dobré poledne, pane Tomlinsone," zvolala nějaká žena tenkým, avšak dost zvučným hlasem. „Dobré poledne i Vám, Elizabeth," houkl Louis a otočil hlavu stranou, „copak dobrého jste přišla uvařit na dnešní oběd?" „Je neděle, takže se pustím do typického anglického pokrmu pro nedělní oběd," oznámila a vešla do obýváku, „vaší oblíbené hovězí pečeně s yorkshireským pudinkem, opečenými bramborami a zeleninou." „To je báječné," řekl Louis nadšeně a usmál se na ni. „Mimochodem muffiny byly výtečné. Ostatně jako všechno vaše jídlo," pokračoval ve chvále a já jsem se ani nestačil divit, jaký pěkný vztah mezi sebou ti dva mají.
Louis' POV
Elizabeth byla skvělá kuchařka a podle toho, co jsem slyšel, tak i úžasná žena a milují matka. Znala mě už jako malého caparta na baculatých nožičkách, kterému dělala ovocné přesnídávky a jehož se snažila každý den krmit zdravým poctivým domácím jídlem, aby ho nebolelo bříško.
Měl jsem ji rád jako babičku, kterou jsem bohužel nikdy neměl, a náš vztah se během let až na oslovování nikterak nezměnil. Pořád mě měla v srdci jako toho malého a věčně ušmudlaného klučinu s vrabčím hnízdem na hlavě.
Avšak tohle byla chyba. Mít někoho rád či dokonce hluboce milovat byla pro lidi ze společnosti slabost a moji rodiče byli zatím prvním a vlastně i posledním vzájemně se milujícím párem, jenž byl veřejně známý a dotáhl to tak vysoko. Lidé je viděli jako hrozbu a nezkrotnou sílu, avšak to láska - ta slabost - jim zatloukla hřebíky do rakví, jež byly nyní několik metrů pod zemí zasypané hrubou vrstvou hlíny.
***
Asi minutu poté, co se Elizabeth vydala připravovat oběd, jsem pohledem opět zakotvil na Harryho obličeji. Měl jsem nehoráznou chuť ho zase políbit a o něco víc se s ním sblížit. Jeho nedotčenost mě pomalu přiváněla k šílenství.
„Pojď ke mně, zlato," špitl jsem, čímž jsem si získal jeho plnou pozornost. „Chci tě mít u sebe," usmál jsem se na něho a rukou jsem poplácal na místo vedle mého stehna. Harry si tiše povzdychl a nejistě se posunul až ke mně, následně znovu upíraje oči na obrazovku.
Dal jsem si ruku na jeho stehno a jemně jsem po něm začal přejíždět, přičemž jsem mohl cítit, jak se mu napnuly svaly. „Uvolni se, nic se neděje," zašeptal jsem, jakmile jsem se naklonil k jeho oušku. Chvíli nato jsem lehce skousl jeho ušní lalůček, opatrně za něj tahaje a vlhčíce ho jazykem.
„Je to příjemné, viď?" usmál jsem se a konečky prstů jsem zabloudil na vnitřní stranu jeho stehna. „Líbí se ti, když se tě dotýkám, že?" chytil jsem ho volnou rukou za bradu a navázal jsem oční kontakt. „Mám pravdu, Harry? Pověz," zašeptal jsem blízko jeho rtů, avšak místo odpovědi se mi zoufale přisál na rty.
„Cítím, jak tvrdneš, kotě," vydechl jsem a jazykem jsem obkreslil jeho vlhké polštářky, mezitímco jsem bříšky prstů přejel přes obrys jeho vzrušené chlouby pod šedými tepláky. „No opravdu, jsi úplně tvrdý, zlato," zkonstatoval jsem a odpovědí mi bylo tiché zakňučení.
„Sundáme ti ty tepláky a podíváme se na to, co říkáš, baby?"
Moc se omlouvám za malé čekání, ale mám teď nějaké zdravotní potíže a bylo mi dost špatně, takže jsem nemohla psát. Snad jsem vám to tímto dílem vynahradila, dala jsem do něj opravdu hodně and I am feeling just a little bit horny now :D. Na sex si ještě pár dílů počkáte, ale i tak se máte na co těšit. Děkuji za 3K přečtení a necelých 700 hvězdiček, jste ti nejlepší čtenáři a dokazujete mi to každým dnem. Miluji vás a vaše nádherné komentáře ♥.
ČTEŠ
Immaculate (Neposkvrněný)
FanfictionPříběh o Larry Stylinson (Louis Tomlinson a Harry Styles z One Direction), který bude obsahovat sex, sprostá slova a trochu násilí. Louis Tomlinson (26) Harry Styles (17)