Louis' POV
Překvapeně jsem se usmál, ale ani chvíli jsem neváhal a spojil jsem naše rty v něžném polibku. Jestli bude po každém romantickém filmu takový, tak bych měl urychleně změnit obsah stojanu s filmy na DVD, protože co se týče romantiky, tak tam mezi nimi nějakou najít by byl boží zázrak. Většina filmů byly horory a komedie, protože ty jsem měl ze všeho nejradši a dokázaly mi spravit špatný den.
Opatrně jsem přesunul ruce na jeho překrásný zadeček a lehce jsem ho po něm začal hladit. Odezvou mi bylo tiché vrnění a jeho zrychlený dech. „Mhm miluji tvou prdelku, baby," špitl jsem a vtiskl jsem mu letmý polibek pod ouško, následně se přesouvaje k ušnímu lalůčku a lehce ho vsávaje do úst. „Šílím z tebe," vydechl jsem mu a zmáčkl jsem jeho kulatý a naprosto perfektní zadek, „tak hrozně moc." „U-uhm," zakňoural a víc se na mě natiskl, mírně se chvěje.
Měl jsem oproti němu velkou výhodu, jelikož jsem byl plně oblečený, kdežto on se nacházel pouze v boxerkách, takže každý můj sebemenší dotyk vnímal mnohem intenzivněji. Navíc jeho tělíčko na mě reagovalo velmi dobře, což jsem zjistil díky husí kůži, jež se po něm celoplošně rozprostřela, a předtím mi to dala jasně najevo jeho skoro až kamenná erekce, která se objevila na moje zkušenosti až moc brzy. Ne že by mi to ale vadilo, to ani v nejmenším. Naopak jsem byl rád, že je z mých doteků tak moc hotový.
„Tak rád bych tě ošukal, kotě," zašeptal jsem a palcem jsem přejel přes jeho hebké rty, „ale dám ti čas, neboj se," dodal jsem hned nato, abych ho nikterak nevyděsil. „D-děkuji," kuňkl a roztřesenými prsty mi přejel po paži. Usmál jsem se nad jeho nesmělostí a sladkou nevinností a poté jsem se mu opět vpil do rtů, přesouvaje ruce jemným hlazením na jeho záda.
Líbali jsme se a vzájemně se poznávali dlouhé minuty, avšak vyrušilo nás na můj vkus až moc hrané zakašlání Elizabeth. „Co je?" řekl jsem trochu podrážděně a zakoukal jsem se do jejich šedivých očí, jež kvůli mému tónu hlasu trochu posmutněly. „Tak co je, Elizabeth?" tiše jsem si povzdechl a snažil jsem se její poněkud ublížený pohled ignorovat.
„Jen jsem se chtěla zeptat, jestli byste mi dal peníze, abych mohla zajet nakoupit. Chybí mi pár surovin na dnešní oběd," řekla tiše. „Vždyť jsem Vám pár dní zpátky nechával v hrnečku na poličce dva tisíce," dal jsem se do sedu a přehodil jsem přes Harryho deku. „Jo, já vím, ale ty jsem přece utratila, když jste mě poprosil, abych Vám nakoupila hygienické potřeby, protože vy jste neměl čas kvůli schůzce s těmi Francouzi," promnula si prsty. „Jo, vlastně. Ach, omlouvám se, úplně jsem na to zapomněl," vstal jsem a šel jsem pro svou peněženku.
„Tady máte a kupte i něco sladkého na chuť," usmál jsem se na ni a dal jsem jí tisícovku, „jo a taky dvoje chipsy, děkuji." „Dobře. Za necelou hodinu jsem zpátky," oplatila mi úsměv a během pár minut už si to ve svém kabátě štrádovala do obchodu, který se naštěstí nenacházel nikterak daleko.
Harry's POV
„Kde jsme to skončili?" otočil se na mě Louis s malým úšklebkem a já jsem stydlivě sklopil hlavu, koukaje se na má obnažená stehna. Nechápal jsem mé chování a mou touhu po jeho polibcích a dotecích. Nechápal jsem nic, avšak rozhodl jsem se to radši neřešit. Někdy je prostě lepší nechat věci jen tak plynou a neřešit následky. A navíc něco uvnitř mě mi říkalo, že dělám dobře, a já jsem se to něco rozhodl poslechnout.
***
„Mohl bych se jich užrat," zamumlal Louis s plnou pusou solených brambůrků, když jsme se večer v posteli koukali na jednu z mých oblíbených komedií - Někdo to rád blond. „To vidím," zachichotal jsem se a dal jsem si do úst další tabulku hořké čokolády, jež se mi během pár vteřin rozplynula na jazyku, a moje chuťové buňky zažívaly orgasmus. Miloval jsem čokoládu. Kdo by ji taky nemiloval, že? A kvalitní hořká se u mě nacházela na prvním místě mého žebříčku nejchutnějších čokolád.
„Vážně nechceš?" naklonil ke mně balíček chipsů a jejich vůně mě okamžitě uhodila do nosu. „Ne, díky, já radši čokoládu," usmál jsem se a odložil jsem téměř prázdnou krabičku s mou nejoblíbenější pochoutkou na noční stolek hned vedle postele. „Jak chceš, já jsem ti nabízel. Moc času už jim nedávám," zasmál se a pokračoval v ládování se touto slanou drogou. Stačí jen jeden malinký brambůrek a člověk neodolá a nakonec sežere celý balíček.
Jakmile Louis dojedl a utřel si ruce do svého trička, položil mi ruku na bok a přitáhl si mě k sobě blíž. „To je mnohem lepší," zavrněl a nosem se zabořil do mých neposedných kudrlin, díky čemuž jsem zase spokojeně zavrněl já. Miloval jsem tulení a blízkost jeho těla mi dělala moc dobře.
„Krásné voníš," zamumlal a já jsem si položil hlavu na jeho hruď, zavíraje oči. „Děkuji," zívl jsem a cítil jsem, jak pomalu usínám. „Unavený?" optal se a já jsem jen zamručel na souhlas. „Tak spinkej," pohladil mě po zádech a za jejich stálého hlazení mě během pár minut ukolébal ke spánku.
Louis' POV
Ignoroval jsem stále běžící film, který se chýlil ke konci, a s úsměvem na rtech jsem pozoroval onu spící nádheru na mé hrudi, jež klidně oddechovala a roztomile špulila rty. Byl jsem tak šťastný, že je tu se mnou a že si užívá - tedy alespoň podle mě a reakcí jeho těla na to mé - mou přítomnost stejně jako já tu jeho. Nepřál jsem si nic víc než jeho důvěru, nenucené doteky a polibky, upřímný smích a alespoň trochu jeho lásky, o které jsem doufal, že ke mně jednoho dne pocítí.
A jak už jsem kdysi říkal, věděl jsem, že to bude trvat a já budu muset čekat, ale tato křehká květinka v mé náruči mi za to stála.
Láska je jako ta nejsladší čokoláda. Když jí máš celou tabulku, sníš ji během pár minut a pak nic. Ale když máš jen pár kostiček, tak si ji vychutnáváš pomalu. Někdy je méně lásky přece jenom více.
Ze srdce děkuji za překročení 10K přečtení a 1.5K hvězdiček, ani nevíte, jak moc to pro mě znamená a jak velkou jste mi udělali radost. Jste vážně skvělí čtenáři. Doufám, že se vám tento díl líbí a že u něj zanecháte komentáře, protože ty jsou prostě nejlepší ♥.
ČTEŠ
Immaculate (Neposkvrněný)
FanfictionPříběh o Larry Stylinson (Louis Tomlinson a Harry Styles z One Direction), který bude obsahovat sex, sprostá slova a trochu násilí. Louis Tomlinson (26) Harry Styles (17)