Hayal kırıklığı

61 9 1
                                    

Bazen karşılıksız sevmek insanın canını çok yakar.

Çok sevdim:

uzaktan bakmak,ona dokunamamak,onu her gördüğünde kalbinin deli gibi yerinden çıkacakmış gibi atması nedir bilirmisiniz?

Ben çok iyi biliyorum.

Ahh şu semihle bikere konuşabilsem, onu ne kadar sevdiğimi bi anlatabilsem.

Bazen sadece onu bikerecik görmek için okulumun yolunu uzatıyorum o benim farkımda olmasa onu 1 kez görmek benim için beklide bi ömür mutluluktu.

Bugün hafta sonuydu çok şükür erken kalkmak zorunda değildim.

Simdiden planlarımı yapmıştım bile akşama kadar yatakgan kalkmayacaktım beni hiç bir kuvvet yataktan kaldıramaz derken çocukluk arkaşım olan ve uzun süredir görmediğim şulenin beni aramasıyla uyandım.

+günaydın çağlacım nasılsın?

-ooo şule hanım siz beni hiç ararmıydınız beni unuttunuz sanmıştım.

+yok bitanem ya ben seni unuturmuyum hiç ?biliyosun ya mahalleden taşındıktan sonra eskisi kafar görüşemiodum kimseyle.

Canım bak ne diycem bugün hafta sonu işin yoksa buluşalım mı? Hem seni erkek arkadaşımla tanıştırmak istiyorum.

+tabi şulecim hem seni çok özlemiştim görmüş olurum .

-tamam çağlacım 1 saate kadar senle arada kaçıp gittiğimiz kafeye gel olur mu ?

+tamam canım ben hazırlanıyım gelirim hadi öptüm seni bb.

Şuleyle telefonda konuştuktan sonra hazırlanmaya başladım makyajımı yaptıktan sonra evden şuleyle buluşcamız kafeye geldim.

Şuleler daha gelmişlerdi.

+vay be demek şule kendine sevgili yapmıştı. Biz önceden şu çocuk çok tatlı dediğimizde bize hep kızardı:
Siz erkek manyağımısınız önünüze bakın falan die

Bide şimdi bak sevgilisi varmış.
Onun adına çok mutlu olmuştum.

Ben bunları düşünürken kafeye girenleri görünce  beynimden vurulmuşa dönmüştüm.

Allahım bu olamazdı!
Bu bu bu bi şaka flan mıydı?

Şaşkınlıktan nerdeyse küçük dilimi yutacaktım.

Bu nasıl olurdu! Benim deli gibi aşık olduğum çocuk en yakın çocukluk arkadasımın sevgilisiydi.
Kafeye el ele girmişlerdi.

O manzarayı gördüğümde akmak için gözlerimi sızlatan gözyaşlamı içime akıtıyordum.

Şuleyle semih yanıma gelince şule bana sarılmıştı.
Bense donuk bi vaziyette kalakalmıştım.

Sarılma faslı bittikten sonra şule semih'e dönerek:

Bu benim çocukluk arkadaşım Çağla dedi.

Semih tebessüm edip memmun oldum diyerek elini bana
uzatırken ben donuk vaziyette bendee
Demekle yetinmiştim.

Şule bendeki tuhaflığı sezerek

+Çağla canım biseymi oldu?

-ıı yo yok bişey olmadı okul flan çok yordu beni sadecee

Tabiki yapamazdım şuleye
Benim senelerdir deli gibi sevdiğim çocuk senin sevginmiş meğer  diyemezdim ya:(

Her ne kadar o masadan kalkmak istesem de her seferinde şule bana engel olmuştu.canım yana yana deli gibi sevdiğim çocuğun arkadaşıma aşkım demesini ona iltifat etmesini dinlemek zorunda kalmak çok acı veriyordu.

Nihayet zorda olsa zaman geçmişti ve şuleye benim kalkmam lazım biraz işlerim var dedim kafeden kendimi nasıl dışarı attığımı hatırlamıyorum.

Nasıl olabilirdi bu? Düşünmekten kafayı yemiştim.

Canım çok yanmıştı.
Ben semihe onu deli gibi sevdiğimi söyleyemez ken onun çocukluk arkadaßımın sevgilisi olduğunu öğrenmistim :(

pişmanlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin