Мисля че Катрин беше по притеснена от.
- Къде отиваме - попитах аз.
- На място където ще си в безопастност!!!
Хванахме такси и Катрин каза да карат до края на града. Казах на Катрин да ми обясни какво става. Тя каза:
- Добре знаеш че има три главни бога: Хадес, Посейдон и.... Зевс. Тези тримата нямат право да имат деца.
- Знам но това какво общо има със случилото се.
- Ами..... Ти си дъщеря на Зевс.
В същия момент в който тя изрече тези думи колата се преобърна. Аз чух смразяващ рев.
- Бързо бягай!!! - извика Катрин .
- Ами ти!?
- След теб съм!!
Аз се учудих как ще бяга с инвалидна количка, но когато се обърнах да видя какво става тя тичаше съвсем нормално без количка. Навлязохме в някаква гора.
Докато тичах нещо силно ме блъсна и аз се ударих в едно дърво. Когато малко се посъвзех гледах как Катрин, която имаше крака като на козел се биеше с минотавър. Аз хвърлих камък по него за да му отвлека вниманието, но той тръгна с бясна сила към мен и се зъби в едно дърво. Беше си заклещило рогата. Катрин ми извика да си извадя химикалката. Когато минотавърът се измъкна аз го нападнах но без резултат. Тръгнах да тичам а чудовището след мен. Скрих се зад едно дърво и причаках минотавърът. Той спря малко преди дървото и започна да души. Приближаваше се към мен бавно и когато щеше да ме заграбчи аз забих ножа си в него.
След малко чух гласа на Катрин.
- Добре ли си??- попита тя.
- Мисля че да.
Вървяхме известно време и аз не спирах да задавам въпроси като:
- Какво стана с количката и защо на половина си козел??
- Аз съм сатир и съм твоя пазителка.
- За това което ми каза в колата сигурна ли си че не сте сбъркали човека?
- Днес в музея не знаеше отговора но дислекцията ти ти помогна и ти успя да прочетеш надписа който беше на гръцки нали!?
- Да но аз дъщеря на Зевс, това не звучи логично та дори боговете не съществуват.
- Да боговете не съществуват но хартиите и минотаврите съществуват!?
- Добре да кажем че си права но какво искаше госпожата по математика от мен.
- Това всъщност не беше истинската ти госпожа но още не знам какво иска от теб.
- Ок. Ще ми кажеш ли къде отиваме?
- Ето тук!
Аз се убърнах и видях огромен надпис на гръцки. Буквите се разместиха и се образуваха думите:Лагер на нечистокръвните
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Дъщерята на Зевс
FantastikКазвам се Анабет. Като малка се чувствах различна и не разбрана. А черешката на тортата беше че имам дислекция и затова се чувствах като изрод. Докато един ден не разбрах че тя е спициална....