Federico pov.
Ik sta pannenkoeken te bakken met Lucinda, wie anders.
We zijn wat met het bloem bezig als Lucinda begint te lachen.
Lu: Je hebt daar iets zitten.
Ze komt dichterbij en ze komt met haar hand dat vol met bloem hangt door heel mijn gezicht.
Lu: Je lijkt nu net op een bloemkool met een reusachtige kuif.
Ze barst het uit van het lachen en ik kijk in de spiegel die rechttegenover me hangt. Heel mijn gezicht zit onder de bloem. Ik neem wat bloem en begin het over haar haar te strooien.
Lu: Nee, nee, niet mijn haar ! Alsjeblieft doe het niet!
Fe: Eerst excuses.
Lu: Dat meen je toch niet serieus?
Fe: Toch wel of wil je nog een beetje bloem over je haar hebben ?
Lu: Nee, nee , je hebt gewonnen! Het spijt me!
Fe: Het spijt me wie?
Lu: Federico
Fe: En nu nog alle woordjes aan elkaar kleven.
Lu: Nu ga je te ver!
Ze neemt de zak met bloem en gooit het allemaal over mijn haar. Na deze actie begonnen we allemaal hoopjes bloem over elkaar te gooien.Violetta pov.
Pablo kwam ons halen tijdens de opdracht want we moesten Lu en Federico gaan helpen in de keuken. We liepen die richting uit en hoorde erg veel lawaai vanuit de keuken komen. We gingen naar binnen en daar waren Lu en Federico elkaar aan het bekogelen met bloem.
P: Normaal zou ik erg boos zijn maar nu omdat jullie plezier maken en vrienden zijn aan het worden kan ik gewoon niet boos zijn. Violetta, Leon en jullie twee, ruim deze troep op en ga ons eten klaarmaken binnen een uurtje moet het klaar zijn.
Pablo ging naar buiten en Lu en Federico kregen de slappe lach. Toen ze uitgelachen waren begonnen we de taken te verdelen.
Vi: Oké Lu en Federico, ju-
Fe: Zeg maar Fede, dat zegt toch iedereen!
Vi: Oké dan, jullie gaan alles opkuisen en wij zorgen voor het eten. Wat waren jullie van plan te maken?
Lu: Pannenkoeken, waarom?
Vi: Die gaan wij nu maken en jullie twee ga kuisen en Leon help mij!
Lu+Fe+Le: Ja chef !
Lu: Maar Vio, kunnen de jongens niet kuisen ik had net zo veel zin om pannenkoeken te bakken en het was ons idee ! Dus, ik verdeel de taken opnieuw! Vio en Leon maken het deeg en wij ruimen snel alles op en daarna maken we allemaal samen de pannenkoeken. Iedereen mee akkoord ? Dan iedereen aan het werk!
Vi+Le+Fe: Ja chef!
We deden alles en na een uurtje waren de pannenkoeken klaar. We gingen naar de eetzaal waar de anderen al op ons zaten te wachten. We gingen eten en kregen heel erg veel complimentjes van iedereen.
JE LEEST
Rivaliteit vs Liefde -Voltooid-
FanfictionDit boek gaat over hoe de band Frnaluvica (Fran, Nadia, Lu, Vio en Cami) naar de studio komt en rivalen worden met de band Badboys ( Leon, Federico, Diego, Broadway en Maxim). Maar wat als haat veranderd in liefde .... Hopelijk gaan jullie allemaal...