Hoofdstuk 11

381 20 4
                                    

Nadia pov.
Ik liep achter Lucinda aan met de andere meisjes en we gingen naar de toiletten waar Lucinda in een hoekje zat en zat te snikken. We gingen allemaal naast haar zitten.
Lu: Wat doen jullie hier ? Zouden jullie niet bij die jongens moeten zitten en over mij roddelen.
Na: Wij zouden toch niet over jouw roddelen. We zijn je beste vriendinnen.
Vi: Inderdaad Lu, wij zouden echt nooit maar dan ook nooit over jouw roddelen. Toch meiden?
Fr+Ca+Na: Inderdaad!
Lu keek op met betraande ogen.
Lu: Menen jullie dit echt?
Ca: Natuurlijk Lu!
Ze gaf ons allemaal een knuffel.
Lu: Maar ik denk wel dat de jongens nu gaan denken dat ik een freak ben.
Vi: Zo moet je niet denken. Maar wat nu?
Fr: Anders moeten wij gaan en blijft Nadia bij Lu en beginnen wij anders over een ander onderwerp en dan komen jullie twee er subtiel bijzitten.
Lu: Je bent geniaal! Dank jullie wel dat jullie zo'n goeie vriendinnen zijn
Ze gaf ons allemaal een knuffel.

Fede pov.
Nadat Lucinda was weggelopen keken wij verbaast naar de meisjes die haar volgde.
Ma:Wow, dat was heel erg onverwachts.
Fe: En zo schattig.
Le: Wat ?!?
Fe: Niets, hoor.
Br: Fede, we weten best dat je verliefd bent op Lucinda, ons maak je niets wijs. Wij zijn je beste vrienden wij zien alles.
Fe: Haha, dus jullie denken dat ik verliefd ben op Lucinda, hoe komen jullie daarop?
Di: Wij kennen je toch. En het is gewoon overduidelijk ik denk dat zelfs de andere meisjes het al door hebben.
Fe: Ik weet echt niet waarover jullie het hebben want ik ben helemaal niet verliefd. Maar degene die hier wel verliefd is is Brodway. Hoe gaat het tussen jouw en Camilla ?
Oké, oké ik weet het, het was niet echt heel subtiel dat ik van onderwerp was veranderd maar nu vielen de jongens tenminste Brodway lastig in plaats van mij.
Terwijl ik was aan het nadenken over wat we morgen zouden doen kwamen Francesca, Camilla en Violetta erbij zitten.
Di: Dag meiden, gaat het al wat beter met Lucinda?
Vi: Euhm, niet echt maar maak je maar niet te veel zorgen. Wie is er als volgende aan de beurt voor de geheimen ronde of wat je zoiets dan ook kan noemen.
Nu was iedereen aan het discussiëren over wie er moest beginnen.

En toen zag ik iets heel vreemd namelijk dat Diego naar het toilet liep. Ik heb geen idee wat hij daar ging zoeken maar ik had er zo mijn twijfels bij.

Rivaliteit vs Liefde -Voltooid-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu