Hoofdstuk 1

694 28 0
                                    

Violetta pov.
Wat spannend onze eerste dag in de studio. We staan nu recht voor de studio met al onze koffers. V: Zullen we ? Lu: Jep !  We lopen naar binnen en we kloppen op het kantoor van de directeur. Een vriendelijk man doet de deur open. Antonio: Ah meisjes, jullie zijn er. Ik ben Antonio. Als er iets is mag je het altijd komen zeggen tegen mij. Ik zal jullie eerst jullie kamer wijzen.  Hij doet zijn deur dicht en loopt met ons mee naar het 3de en ook hoogste verdiep. We stappen uit de lift en hij brengt ons naar onze kamer. Het valt mij op dat er in deze gang maar twee kamers zijn. V: Euhm, Antonio waarom zijn er hier maar twee kamers? Ant: Jullie zitten maar met tien in een klas. Jullie en de band van de jongens. Zij slapen in die kamer daar. V: Ah.  We lopen onze kamer binnen. Lu: Wow, zo groot.  Ze loopt meteen naar de badkamer. Ant: Wat gaat die doen? V: Kijken of er genoeg ruimte is om al haar make-up spullen weg te zetten.  Lucinda stormt net de badkamer uit. Lu: Aaaah in de badkamer is er ook zoveel plaats ! Oh ja en ik heb de kast in de badkamer in beslag genomen jullie hebben de plank nog. Ant: Oké ik zal jullie laten jullie kunnen rustig uitpakken en ik zie jullie binnen twee uur om jullie aan jullie klasgenoten voor te stellen. Hij gaat de kamer uit en wij pakken al onze spullen uit. Fran: Het is hier echt geweldig !! Cami: Ja, echt wel! Lu: Oh, nee ik heb niet genoeg kasten voor al mijn kleren en ik heb alleen mijn zomerkleren er nog maar ingelegd. N: Je mag wel een deel van mijn kast gebruiken. Lu: Oooh je bent geweldig! Ze geeft Nadia een knuffel.

Twee uur later.
Leon pov
We waren in de grote zaal als Antonio binnenkwam op de voet gevolgd door vijf meisjes. Ant: Zo jongens ik zie dat jullie er allemaal zijn dan zal ik jullie voorstellen aan jullie nieuwe klasgenoten. Dit zijn Violetta, Lucinda, Francesca, Nadia en Camilla. Hij duidde alle meisjes één voor één aan. Ant: En zij vormen samen de band Frnaluvica. Le: Wat een belachelijke naam! Wij hebben tenminste nog een coole naam. Vio: Hoe heetten jullie dan? Die: The BadBoys. Opeens begon het meisje dat blijkbaar Lucinda heet super hart te lachen. Lu: Hahah the BadBoys ! Laat me niet lachen ! Ze krijgt de slappe lach en daarvan schieten de andere meisjes ook in de slappe lach. Nadat ze eindelijk klaar zijn met lachen was Antonio al weg gegaan. Nu kwam Pablo binnen gelopen. P: Hey iedereen, ik zie dat jullie elkaar al hebben ontmoet dat maakt het voor mij makkelijker. Mijn naam is Pablo en als er iets onduidelijk is mag je het altijd komen vragen. Vio: Euhm, Pablo, eigenlijk kennen we de jongens hun namen nog niet. P: Ah, dit zijn Leon, Federico, Diego, Maxim en Brodway. Hij duidde ons één voor één aan. P: Maar nu, aan het werk want ik wil dat jullie tegen het einde van de week (het is daar nu maandag 😉) een duet zingen dat gaat over liefde. En ik heb de paren al gemaakt. De paren zijn: Leon en Violetta, Federico en Lucinda, Diego en Francesca, Nadia en Maxim en dan als laatste Camilla en Brodway. Zo aan de slag zou ik zo zeggen en veel succes.
Ik moest met Violetta, gelukkig niet met Lucinda dat lijkt me echt een gemeen iemand. Ocharme Federico, hij moet met haar dat duet doen. We lopen allemaal naar buiten en gaan naar onze kamers. Het oefenen zal voor morgen zijn.

Rivaliteit vs Liefde -Voltooid-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu