Camilla pov.
Ik liep samen met Broadway door het Kruidvat. Broadway had al een pak en ik had al een jurk dus nu gaan we haarlak en deo kopen. We namen haarlak en deo en we gingen betalen en we liepen uit de winkel.
We liepen in de straat van de studio en op een gegeven moment legt Broadway zijn arm om mijn nek.
Ca: Wat doe je?
Ik nam zij arm en deed hem van mijn nek.
Br: Ik weet wel dat je me leuk vindt.
Ca: Wat?!?
Ik barstte in lachen uit.
Br: Wat is daar zo grappig aan?
Ca: Jij denkt dat jij mij kan krijgen en dat ik jou leuk vindt. Ik dacht het niet! We zijn dan misschien aan elkaar gebonden maar ik vind je niet leuk.
Hij was er stil van geworden. Zo hard was het niet toch?
Ik draaide me naar hem toe en hij greep me vast. Ik wou gaan gillen en tegenspartelen maar voor ik dat kon doen drukte hij zijn lippen op de mijne.
Ik moet het toegeven. Hij is een goede kusser.
Na een paar seconden trok ik weg en keek hem geërgerd aan.
Ca: Wat doe je?
Br: Je vindt me leuk! Je vindt me leuk! Je vindt me le-.
Ca: Stoppen! Het kan zijn dat jij me leuk vindt maar ik jou niet!
Br: Dat zeg je alleen maar omdat je bang bent om het aan je vriendinnen te vertellen.
Ik moest toegeven dat hij wel knap is en aardig en gr-. Focus Cami! Focus!
Ca: Je kraamt onzin uit! Ben je misschien op je hoofd gevallen ofzo?
Br: Nee en wat denk jij wel niet? Denk jij nu echt dat ik je niet doorheb? Ik zie je wel wegzwijmelen als ik ben aan het dansen en al mijn mooie spieren tevoorschijn komen. ( 😂 Sorry moest gewoon even😂)
Ca: Denk je nu echt dat ik op zoiets let? Daar heb ik echt geen tijd en zin voor, hoor!
Hij draait hem naar mij toe en legt zijn hand op mijn kaak. Hij beweegt zijn hoofd naar mij toe en ik begin te flippen. Hij gaat mij niet kussen, toch? Oh nee, wat ben ik een domkop! Natuurlijk gaat hij me kussen!
Zijn hoofd is nu dicht bij de mijne en ik duw hem snel van me weg.
Ik begin snel door te stappen en trek hem achter me aan.
Ik hoor hem nog wat mompelen.
Br: Ik zal meisjes nooit begrijpen.
Ik loop nog wat door en we komen eindelijk aan in de studio.Hey allemaal,
Ik heb vanaf woensdag al examens en ik hoop dat jullie begrijpen dat ik nu minder kan updaten maar daarna zal ik wel wat meer gaan updaten.
MechistaForEver
JE LEEST
Rivaliteit vs Liefde -Voltooid-
FanfictionDit boek gaat over hoe de band Frnaluvica (Fran, Nadia, Lu, Vio en Cami) naar de studio komt en rivalen worden met de band Badboys ( Leon, Federico, Diego, Broadway en Maxim). Maar wat als haat veranderd in liefde .... Hopelijk gaan jullie allemaal...