Hoofdstuk 21

372 15 9
                                    

Diego pov.
Di: Als we nu een de meisjes gaan aanvallen met nerf-geweren.
Le: Perfect idee. We gaan laten zien dat er niet met ons te sollen valt!
Br: Perfect. We gaan !
We liepen uit de kamer met onze nerf-geweren. We zagen de meisjes en we liepen naar hen toe. We beschoten hen met onze 'nep-geweren'. Ze schrokken zich rot en zetten het op een lopen. Ze gilde wat maar niet te hard.

Francesca pov.
We liepen naar onze kamer.
Fr: Wat was dat ?
Lu: Een aanval op ons. Ze hebben gewoon iets tegen ons. Dat wist ik al vanaf dat we hier aankwamen.
Vi: We moeten ze terugpakken.
Lu: Waterballonen !
Na: Perfect idee!
We maakte alles klaar en liepen naar de jongens die rustig en vredig op een bankje zaten.
Ieder van ons nam een ballon en we gooide ze elk naar een andere jongen.
Ze waren helemaal nat en ze stonden op en draaiden zich om en we stonden nu oog in oog met hun.
Vi: Aanvallen!!!
We gooiden al onze waterballonen op de jongens en we liepen razendsnel naar onze kamer. Waar ons een verrassing klaar stond. Er stonden superlekkere koekjes klaar.
Cami liep er meteen naar toe en nam een hapje.
C: Ieeeuw !!!!!!!!
Ze spuwde alles terug uit.
C: Daar zit super veel zout in!
Ik liep naar de koekjes en zag er een briefje bij zitten.
Ik las het voor:
Lieve meisjes,
Omdat jullie zo'n goede artiesten zijn hebben wij voor jullie een verrassing.
Groetjes
The BadBoys
Nadat ik klaar was met lezen begon iedereen door elkaar te praten.
Fr: Girls !
Iedereen zweeg.
Fr: Wat gaan we hier aan doen?
Vi: We moeten ze terug pakken maar hoe?
Lu: Geen idee, ik ben niet zo goed in zo van die dingen verzinnen.
Na: Wat nu als we vanillevla in de pot mayonaise doen en dan de jongens uitnodigen om frietjes te komen eten.
Lu: Je bent geniaal !
Vi: Dat doen we !
We maakte alles klaar voor de frietjes en stuurde de jongens een sms'je.
Sms'je:
Hey BadBoys,
Hebben jullie zin in frietjes ?
Groetjes
Frnaluvica

Rivaliteit vs Liefde -Voltooid-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu