Hoofdstuk 38

395 17 2
                                    

Lucinda pov.
Federico en ik hadden de lijst af met de optredens.
---------------------------------
- Leon en Violetta
- De meisjesband
- De jongensband
- Fran en Diego
- Federico en ik
- Finale: Iedereen
----------------------------------

Nadia en Maxim wilden niet zo graag een nummer voorbrengen net zoals Camilla en Broduey. Of toch niet met zijn tweeën.

Nadat we klaar waren gingen we naar Pablo's klas waar de rest ook net aankwam.
Pablo maakte eindelijk onze handboeien los en we gingen ons allemaal omkleden voor het feest.

We hadden allemaal onze jurken aan (foto) en we deden onze make-up.
Al zeg ik het zelf.
We zagen er stralend uit!

Nadat we alle vijf klaar waren gingen we naar benden waar de vijf jongens op ons stonden te wachten en de monden van Maxim en Leon vielen open en ze gingen snel naar hun meisje toe.
De ogen van de drie andere jongens werden groot en ik moest zeggen dat de jongens er alle vijf niet slecht uit zagen in een pak.

We dansten veel, aten veel lekkere hapjes maar dan was het tijd voor de optredens.
Als eerste moesten Violetta en Leon.
Zij zongen Nuestro Camino.
Het was schitterend en ze deden het heel erg goed.

De meiden en ik gingen ons even omkleden voor ons nummer en we zongen Alcancemos las Estrellas.
De jongens waren heel erg enthousiast over ons optreden.

Daarna kwam de jongensband en zij brachten Mil Vidas Atrás. Het was heel erg goed moet ik zeggen alleen was er een nadeel. Leon zong voor Vio. Maxim voor Nadia. Diego voor Fran. Broduey voor Cami en Federico voor mij. Het ergste van alles was dat ik vlinders in mijn buik kreeg van de manier waarop hij naar me keek.
Ik wil het niet maar toch kan ik er niets aan doen en krijg ik toch weer altijd die vlinders.

Als de jongens van het podium kwamen ging Fran samen met Diego Aprendí a decir adiós. Het was prachtig!
Hun stemmen blenden echt goed bij elkaar.

Dan was het nu aan Federico en mij.
We brachten Ti Credo en het was heel erg sprookjesachtig.
Het was alsof er niemand zat te kijken. Alleen wij twee.
Het liedje was gedaan en we stonden heel erg dicht bij elkaar. Ik liep snel het podium af naar Nadia en Vio.

Daarna gingen we met zijn alle Cresimos Juntos zingen.
Als dat gedaan was gingen we nog verder met dansen tot er iets onverwachts gebeurde ...




Hey allemaal,
Nog een hoofdstuk je vandaag!
Sorry dat het een beetje saai is maar het moest wel om het verhaal verder te schrijven.
Ik heb ook een mededeling dat jullie misschien niet zo leuk gaan vinden maar er zijn nog twee hoofdstukken na dit en dan is dit boek aan zijn einde.
Ik ben wel al aan een nieuw boek bezig en ik ga na het laatste hoofdstuk in een deel de inleiding zetten.
Ik zou het heel fijn vinden mochten jullie het gaan lezen en ik zou het geweldig vinden als ik 4,5K zou hebben voor het einde van dit boek.
Love you all! X

Rivaliteit vs Liefde -Voltooid-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu