Κεφαλαιο 25

978 82 31
                                    

'' Μακαρι να ειχα τα μαλλια σου. '' ευχομαι ηχηρα αφηνωντας κατω το ποτηρι με τον χυμο βυσσινο. Τοσο φουντωτα πεφτουν πανω στους ωμους της σχηματιζοντας ομοιομαρφα ξανθα δαχτυλιδια.

'' Ειναι μπελας '' παραδεχεται η Ιφιγενεια χαριζοντας μου ακομη ενα γλυκο χαμογελο.

'' Μου θυμιζεις έναν φιλο μου. ''ψελλιζω παρατηρωντας τα εντονα χαρακτηριστικα της αφοσιωμενη.

'' Αλήθεια; Που είναι τώρα; '' ρωταει ξαφνιασμενη από την μικρη μου εξομολογηση.

''Παντως όχι εδω. '' Χαμογελαω κουνοντας το κεφάλι μου αρνητικα.

''Θα ηθελα να τον γνωρισω. '' λέει ντροπαλα ανασηκωνοντας τους ωμους της ελαφρα. '' Εννοω, αν είναι σημαντικος για σενα. ''

Αφηνω τα ματια μου να περιπλανηθουν στον χωρο ανικανη να της απαντησω. '' Πιστευω πως και αυτός θα ηθελε να σε γνωρισει. '' συλλαβιζω τις λεξεις στριφογυριζοντας με τον δεικτη του αριστερου χεριου μου το κινητό. '' Πες μου για σενα. '' λεω ριχνοντας το βλεμμα μου πανω της.

'' Σαν τι θελεις να μαθεις; '' απορει ξαφνιασμενη.

'' Δεν ξερω, για παραδειγμα εχεις αδερφια; '' γελαω περιμενοντας ανυπομονη την απάντηση της.

''Ναι, εχω δυο ετεροθαλης αδερφια. '' απανταει και νιώθω την καρδια μου να χτυπαει δυνατα. Ο ηχος του τηλεφωνου μου διακοπτει την ανερχομενη ερωτηση μου αναγκαζοντας με να απαντησω στην κληση. Το όνομα του Μιλτου αναγραφεται στην επιπεδη οθονη και νιώθω τον αερα να λιγοστευει στα πνευμονια μου.

Απποριπτω την κληση και στρεφομαι προς την Ιφιγενεια. '' Δεν θα το απαντησεις; ''

''Μπα, δεν ηταν κατι σημαντικο. '' απαντάω όμως το τηλέφωνο ξανα χτυπαει για ακομη μια φορά.

''Απ' ότι φαινεται είναι για αυτόν που σε καλει. '' το όνομα του Μιλτου αναβοσβηνει επιμονα πανω στην οθονη. '' Απαντησε το. '' ακουω την Ιφιγενεια να με ενθαρρυνει και σηκωνω διστακτικα το τηλέφωνο αποδεχοντας την κληση.

'' Γιατί μου το εκλεισες; Μηπως ενοχλω; '' η φωνη του Μιλτου ηχει στα αυτια μου και εξεταζω την εκφραση της Ιφιγενειας , η όποια διχνει να μην έχει καταλαβει τιποτα και ησυχαζω για λιγο.

''Γεια σου και σε σενα. Όχι πες μου. '' γελαω μηχανικα προσπαθώντας να κρυψω την ανησυχια μου.

''Γεια σου. Λοιπον, τι θα ελεγες να ερθετε το βραδυ από δω με την Αλέκα; '' ρωταει αμηχανα και ακουω κραυγες μέσα από το τηλέφωνο.

Bạn đã đọc hết các phần đã được đăng tải.

⏰ Cập nhật Lần cuối: Oct 11, 2015 ⏰

Thêm truyện này vào Thư viện của bạn để nhận thông báo chương mới!

Απαγορευμένο.{GW15}Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ