Kεφαλαιο 11.

1.1K 95 6
                                    

Φαινοταν πως η γοητευτικη εμφανιση του Γιωργου εκανε την Ευη να ντρεπεται. Το γυμνασμένο σώμα του καλυπτοταν από ένα σακακι παραλαγης ενώ από μέσα φορουσε μια ριγε γκρι μπλούζα. Το στενό μαύρο παντελονι εφαρμοζε υπεροχα πανω του. Τα μαύρα μαλλιά του σε αντιθεση με τα γαλαζια ματια του τον εκαναν να φανταζει με Ελληνα Θεο.

''Θελεις να παιξουμε παιχνιδια στο κινητο ; '' χαμογελασε ο Γιωργος δειχνοντας το κινητο του. Ο Μιλτος τον κοιταξε παραξενα. Δεν περιμενε σε καμια περιπτωση να δειξει τετοιο ενδιαφερον ο φιλος του.

''Μιλτο να παω; '' μουρμουρισε η Ευη στον Μιλτο ζητοντας την αδεια του.

''Πηγαινε! Δεν δαγκωνει είναι καλο παιδι '' γελασε κανοντας τον Γιωργο να τον μουτζωσει.

Η Ευη δειλα πλησιασε το ψιλο μαυρομαλλικο αγορι με τα εντονα ζυγωματικα . Εκεινος την εβαλε να κατσει πανω στα ποδια του φερνοντας μπροστα της το κινητο του.

''Να δουμε φωτογραφιες; '' ρωτησε χαμογελοντας εκεινη.

''Φυσικα! '' αποκριθηκε το αγορι ανοιγοντας την ηλεκτρονικη συλλογη φωτογραφιων . Το αγορι της ψιθυριζε την ιστορια κανοντας την Ευη να μην μπορει να σταματησει από τα γελια.

''Τι ψιθυριζετε εσεις εκει; '' ρωτησε καχυποπτα ο Μιλτος.

''Δεν σου λεμε! '' απαντησαν ταυτοχρονα κανοντας του μια αστεια γκριματσα. Την απαντηση του Μιλτου διεκοψε μια γυναικεια φωνη.

''Τι γλυκο κοριτσακι! Kορη σου ; '' ειδε μια ψιλη μελαχρινη κοπελα να απευθυνεται στον Γιωργο χα'ι'δευοντας τα μαλλια της Ευης.

''όχι ανιψια μου '' αποκριθηκε εκεινος κανοντας την Ευη με τον Μιλτο να κοιταχτουν με απορια καθως ο Γιωργος εσφιγγε την Ευη περοσσοτερο στην αγγαλια του.

''Ω! Τι γλυκος θειος! Γεια σου ειμαι η Βαλια. Πως σε λενε; '' χαμογελασε το αγνωστο κοριτσι και καθισε διπλα στον Γιωργο δινοντας το χερι της στην Ευη. Ο Μιλτος ξαφνιασμενος θελοντας να γελασει κοιτουσε το ολο σκηνικο. Ηξερε πολύ καλα πως μια ευκαιρια σαν και αυτή δυσκολα θα την αφηνε ανεκμεταλλευτη.

''Εεμ Ευη θελεις να παμε να παρουμε γλιφιτζουρι; '' ρωτησε ο Μιλτος προσπαθοντας να βγαλει από την δυσκολη θεση την Ευη .

''Ναιι! '' αναφωνησε εκεινη γεματη ενθουσιασμο.

''Με προσοχη όμως εε; '' ειπε ο Γιωργος δινοντας της ένα φιλι στο μετωπο αφηνοντας την να παει στο Μιλτο.

Απαγορευμένο.{GW15}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant