Η Αρχή όλων...

176 7 0
                                    

Με λένε Άννα και ειμαι 17 χρονων.Ζω μονο με τη μητερα μου στην Αθηνα αφου ο πατερας μου εχει πεθανει απο οταν ειμουν 8 χρονων.Πηγαινω δευτερα Λυκειου φετος και ειμαι καλη μαθητρια αλλα το μισωωωω.Οχι τοσο το Λυκειο αλλα τα παιδια εκει.Αν δεν ειχα και την κολλητη μου τη Λιζα δεν ξερω τι θα εκανα. Μπορει να μην ταιριαζουμε τοσο στο χαρακτηρα γιατι εκεινη ειναι πολυ κοινωνικη και πηγαινει σε πολλα παρτυ ενω εγω απο την αλλη εχω λιγους φιλους και προτιμω να περνω τα σαββατοβραδα μου στο καναπε με ενα βιβλιο στο χερι παρα να παω σε αυτες τις ζουγκλες που ονομαζουν παρτυ.Αλλα δεν εχει τοσο σημασια γιατι εχουμε μεγαλωσει μαζι και ειμαστε σαν αδερφες.Δεν θα μπορουσα να φανταστω τη ζωη μου χωρις αυτη και εκεινη χωρις εμενα.

Αλλα αρκετα για μενα γιατι πρεπει να ετοιμαστω γιατι εχω μαθημα χορου.Α ναι ,δεν σας το ειπα αλλα πηγαινω χορο απο οταν ειμουν 5 και με βοηθαει πολυ να εκτωνωνομαι μετα απο μια κουραστικη μερα στο σχολειο. Ειδικα μετα απο σημερα που ολα τα παιδια εκαναν σαν τρελα για το αποκριατικο παρτυ που γινεται σημερα το βραδυ .Απορω τι το ιδιαιτερο θα εχει δηλαδη... ολες θα ντυθουν σαν πουτανες και θα το ονομασουν στολη και θα κουνανε τους κωλους τους για να τις προσεξουν.Ενω τα αγορια θα κοιτανε σαν λυγουργια.Η λιζα ολη μερα με επριζε να παω μαζι της και μου εσπασε τα νευρα αλλα δεν τα καταφερε.

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΩΡΕΣ...

εγω-Μαμα γυρησαααα

μαμα-Στη κουζινα ειμαι

κατευθυνομαι στη κουζινα και τη βλεπω να μαγειρευει...

εγω-Τι φαγητο εχουμε;

μαμα-Παστιτσιο.Πως πανε οι προβες;

εγω-Καλα πανε.παω να κανω ενα μπανιο να χαλαρωσω και μετα ερχομαι να φαμε

μαμα-ενταξει.Α πηρε τηλεφωνο η Λιζα και ειπε οτι θα περασει για να ετοιμαστητε για ενα παρτυ...

εγω-Αυτη η κοπελα δεν τα παραταει με τιποτα.Ολο το πρωι της ελεγα οτι δεν θελω να παω..

μαμα-Γιατι βρε παιδακι μου δεν βγαινεις και συ λιγο εξω οπως ολα τα παιδια της ηλικιας σου;

εγω-Γιατι δεν θελω.Σου απαντησα; Ωραια.Πω να κανω μπανιο.

Εφυγα απο τη κουζινα με νευρα.Καθε φορα τα ιδια και τα ιδια.Η μαμα μου εχει κανει συμμαχια με τη Λιζα και γω μονη μου να προσπαθω να βρω την ησυχια μου.Μπηκα στο μπανιο ξεντυθηκα και αφησα το ζεστο νερο να πεσει πανω στο κορμι μου.Αφοτου τελειωσα εβαλα μια φορμα και ενα φουτερ και κατεβηκα.Καθως μπηκα στη κουζινα ειδα την Λιζα ντυμενη και βαμμενη προφανως για το παρτυ με ενα διαβολικο χαμογελο στα χειλια της και δυο σακουλες στα χερια της.

Σε μία νύχταWhere stories live. Discover now