part3

100 5 0
                                    

Εγω-Λυπαμε αλλα αυτο που λετε δεν γινεται!

Ειπα και εστρεψα την προσοχη και των δυο σε εμενα.Δεν υπηρχε περιπτωση εγω να εκανα μαθηματα στ Χρηστο μετα απο οτι εγινε.Πως θα συγκεντρωθω καταρχας εχοντας τον διπλα μου.Οχι,οχι,οχι! Αυτο ειναι πολυ κακη ιδεα.

καθηγ-Γιατι δεν γινεται;Ειμαι σιγουρος οτι μπορειται να βρειτε καποια ωρα που να βολευει και τους δυο σας.

Εγω-Αμφιβαλλω.Εχω πολυ φορτωμενο προγραμμα.

Ειπα ,καπως ξερα, προσπαθοντας να αποφυγω την ολη κατασταση στην οποια ειχα εμπλακει.Αλλα δεν ελεγα και ψεματα απο την αλλη.Οι προβες στο χορο για τον διαγωνισμο που επερνα μερος το  Δεκεμβρη ηταν πολυ περισσοτερες και ειχα και μια σολο χορογραφια που επρεπε να βγαλω.

Χρηστος-Κοιτα ουτε εμενα μου αρεσε αυτο αλλα δεν εχω αλλη λυση αν θελω να περασω την ταξη.Και σιγα το φορτωμενο προγραμμα που εχεις.Λες και εχεις τους φιλους.Παω στοιχημα οτι ολη μερα διαβαζεις κλεισμενη μεσα στο σπιτι.Τοσο δυσκολο θα σου ηταν να χαλασεις μια απο τις πολυτιμες ωρες σου;;

Καθε  του λεξη ηταν μια μαχαιρια στη καρδια μου.Πως μπορουσε να τα λεει αυτα;Δεν ειχε ιδεα ποια ειμουν και δεν εχει το δικαιωμα να με προσβαλλει ετσι.Αυτο ηταν σαν μια υπενθυμιση σε εμενα γιατι δεν θα μπορουσα ποτε να του πω ποια ειμαι και γιατι δεν θα μπορουσαμε ποτε να ειμαστε μαζι.Ειναι ενα καφρος,παλιομαλακας που νοιαζεται μονο για την εξωτερικη εμφανιση των αλλων και καθολου για το εσωτερικο.Δεν φανηκε καν να μετανιωνει αυτα που ειπε.Αλλα δεν θα του εκανα την χαρη να κλαψω μπροστα του.Αρκετα εκλαψα τις προηγουμενες μερες.Γυρισα και τον κοιταξα σφηγκωντας το σαγονι μου.

εγω-Δεν εχεις ιδεα ποια ειμαι και τι κανω αγορακι μου.Για αυτο σκασε και προσπαθησε τουλαχιστον να εισαι ευγενικος με καποιον που χρειαζεσαι την βοηθεια του.Αλλη ορεξη δεν ειχα να βλεπω τα μουτρα σου και εκτος σχολιου.

Του ειπα και ειδα τα ματια του να γυαλιζουν απο θυμο.Βεβαια ποιος αλλος του ειχε αντιμηλησει στη ζωη του;Και τωρα εγω το ''φυτο'' της ταξης σταθηκα μπροστα του και τον εβαλα στη θεση του.Τον ειδα που πηγε να πει κατι αλλα τον διεκοψε ο καθηγητης.

Καθηγ-Αρκετα εσεις οι δυο.Οριστε ειναι και μια ευκαιρια να λυσετε τις διαφορες σας.Λοιπον το θεμα εληξε.Κανονιστε μια μερα τωρα να τελειωνεται.

Καλα παει καλα ο καθηγητης;Πως περιμενει να συνεργαστω εγω με αυτο το ατομο;

Εγω- Μπορω μονο Τριτη και Πεμπτη μετα το σχολειο μεχρι της 4:30 ομως γιατι στις 5 εχω να παω καπου.

Σε μία νύχταWhere stories live. Discover now