Μετα το μαθημα ειδα τη Λιζα με το Μανο οποτε ειπα να μην παω να της το χαλασω και καθησα στο παγκακι στην πισω αυλη ,που δεν ειχε ποτε σχεδον κοσμο, με τα ακουστικα προσπαθωντας να χαλαρωσω για τα πεντε λεπτα διαλλειματος που μου απεμειναν.Ερχομαστε εδω συχνα με τη Λιζα οταν θελουμε να βρουμε την ησυχια μας.Σκεφτομουν τη χορογραφια που ειχα και κλεινοντας τα ματια ηταν σαν να την εβλεπα μπροστα μου.Ενιωσα καποιον να καθεται διπλα μου αλλα δεν εδωσα σημασια θεωρωντας οτι ηταν η Λιζα.
-Τι λεγατε με τον Μανο τοση ωρα;
Τη ρωτησα κρατωντας κλειστα τα ματια μου.
-Ο Μανος τοση ωρα καθεται και μιλαει με την κολλητη σου οποτε δεν ειχαμε και πολλα να πουμε.
Ειπε μια φωνη που σιγουρα δεν ηταν της Λιζας.Ανοιξα τα ματια μου και γυρισα προς τη ατομο που μου μιλησε..
-Χρηστο;
Ειπα και συνηδητοποιησα πως βρισκομασταν υπερβολικα πολυ κοντα.
-Συγνωμη αν σε τρομαξα.
-Τι κανεις εσυ εδω;
-Εδω πηγαινω σχολειο.
-Οχι....εννοω εδω εδω...κανεις δεν ερχεται εδω πισω.
-Ερχομαι εδω οταν θελω να κατσω μονος μου να σκεφτω.
-Πως δεν σε εχω πετυχει ποτε;Εννοω ερχομαι και εγω συχνα εδω οταν θελω να σκεφτω.
-Μαλλον δεν ετυχε.
-Καλα και γιατι δεν μιλησες;Νομιζα πως ηταν η Λιζα.
-Εδειχνες πολυ ηρεμη και ειπα να μην στο χαλασω.
Μου ειπε.Κανεις μας δεν ειχε κουνηθει απο τη θεση του.Επικρατησε σιωπη για καμποση ωρα.Ο χρηστος χαιδεψε το μαγουλο μου και τα ματια του πηγαιναν μια στα ματια μου και μια στα χειλια μου.Η λογικη μου μου ελεγε να φυγω αλλα το σωμα μου δεν υπακουε,κοιταξα τα χειλια του και εκεινος εγυρε προς το μερος μου.τα χειλια τουυ θα ακουμπουσσαν τα δικα μου αλλα τοτε...
Ντριννννν.....
Χτυπησε το κουδουνι κανοντας με να τυναχτω απο τη θεση μου και ξυπνώντας με απο το λυθαργο που μολις με ειχε κανει να μην μπορω να ελενξω τις κινησεις μου.
-Εεε...τα λεμε..
Ειπα και χωρις να περιμενω απαντηση αρχισα να πηγαινω με γοργο βηματισμο στη ταξη μου.Τι πηγα να κανω θεε μου;
Για το υπολοιπο της ημερας απεφευγα οσο μπορουσα τον Χρηστο.Δεν μπορουσα να κοιταξω στα ματια.Δευτερη φορα που παραλιγο να φιληθουμε.Αν δεν ειχε χτυπησει το κουδουνι.....
YOU ARE READING
Σε μία νύχτα
Teen FictionΗ Άννα είναι μια ήσυχη κοπέλα,καλή μαθήτρια,ποτέ δεν μπλέχτηκε σε καυγάδες και αόρατη στο σχολείο. Ο Χρήστος από την άλλη είναι ακριβώς το αντίθετο.Ο player του σχολείου,παίρνει πάντα ότι θέλει ή ίσως όχι πάντα.... Ένα πάρτυ και μια διακοπή ρεύμα...