part 4

89 5 0
                                    

Χρηστος pov

-Χρηστος-Ενας χυμος θα ηταν ενταξει.

Ειπα και η Αννα εφυγε απο το δωματιο.Η αληθεια ειναι πως μετανιωσα πραγματικα για αυτα που της ειπα χθες.Ειμουν πολυ σκληρος μαζι της.Αλλα το μυαλο μου εχει τρελαθει απο αυτη τη κοπελα στο παρτυ.Τσακωνομαι με τους παντες και ειμαι συνεχως στη τσιτα.Δεν ξερω τι μου εχει κανει,αλλα δεν μπορω να τη βγαλω απο το μυαλο μου..Χθες νομιζα οτι ειδα ξανα αυτα τα μπλε ματια της στα ματια της Αννας ,αλλα μαλλον θα εχω τρελαθει.Αυτο θα ειναι!Την βλεπω παντου και δεν ειναι πουθενα!Μακαρι να ηξερα τουλαχιστον ενα πραγμα για αυτην που θα με οδηγουσε καπου.Αλλα το μονο που ξερω ειναι οτι σιγουρα δεν ειναι μια απο τις αλλες κοπελες που εχω φιλησει.Και ειναι πολλες,πιστεψτε με! Αλλα δεν παει σε καμια το μυαλο μου.Ξεφησηξα για να διωξω τις ιδιες σκεψεις που με κατακλυζουν εδω και δυο μερες και εριξα μια ματια στο δωματιο της Αννας.Η αληθεια ειναι πως τον περιμενα με περισσοτερα βιβλια αλλα εκτος του σχολειου δεν βλεπω αλλα.Στην μεση του δωματιου ειναι το ημιδιπλο κρεβατι της,διπλα μια διφυλλη ντουλαπα και απο την αλλη πλευρα ειναι το γραφειο της με ενα παραθυρο απο πανω.Στη βιβλιοθηκη της βλεπω καποια βραβεια και καποια διπλωματα τα οποια δεν ξεχωριζω και πολυ καλα απο εδω που ειμαι.Σηκωνομαι απο το κρεβατι και κατευθυνομαι προς αυτα.Ειναι ολα απο διαγωνισμους χορου.Να και κατι που δεν περιμενα απο την Αννα!Δεν την κανεις για χορευτρια οταν την βλεπεις.Ειναι τα ρουχα που φοραει μαλλον,αλλα δεν το εχει αναφερει και ποτε στην ταξη.

Αννα-Τι κανεις εκει;

Λεει και ερχεται αφηνοντας τον δισκο με τα τοστ και τους χυμους πανω στο γραφειο και περνει μεσα απο τα χερια μου το βραβειο που κρατουσα ,τοσο γρηγορα που δεν προλαβα να απαντησω, και το βαζει παλι στη θεση του.

Χρηστος-Δεν ηξερα οτι χορευεις.

Αννα-Ναι χορευω λιγο...

Λεει βαζοντας μια τουφα απο τα μαλλια της πισω απο το αυτι της και καθεται στη μια απο τις δυο καρεκλες στο γραφειο της.

Χρηστος-Λιγο το λες εσυ αυτο;Εδω εχεις πανω απο 30 βραβεια και διπλωματα.

της λεω πραγματικα εκπληκτος απο την απαντηση της.

Αννα-Χορευω απο μικρη και εχω παει σε αρκετους διαγωνισμους.Αυτο ειναι ολο.Τωρα ξεκιναμε το διαβασμα;

Προσπαθει να αποφυγει το θεμα.Δεν καταλαβαινω γιατι βεβαια αλλα το αφηνω.Ισως γιατι δεν θελει να γινεται φιλοι και δεν θελει να εχει καμια σχεση μαζι σου,λεει το υποσυνηδητο μου,αλλα και παλι δεν καταλαβαινω.Σε περιπτωση που θα χρειαζοταν να μου κανουν μαθηματα και να περασουν χρονο μονες μαζι μου αλλες κοπελες θα ελεγαν ναι με τη μια,η Αννα αρνηθηκε κατηγορηματικα να περασει εστω και μια ωρα τη βδομαδα μαζι μου.

Σε μία νύχταWhere stories live. Discover now