Ξερετε αυτες τις μερες που απλα θελετε να κανετε πως ειστε αρρωστοι και να μεινετε ολη μερα στο κρεβατι κανοντας τιποτα παρα να κοιμαστε;Ε!Σημερα ειναι μια τετοια μερα για μενα.Αλλα ειναι Πεμπτη και αυτο αυτοματως σημαινει σχολειο που σημαινει οτι αν δεν θελω να παρω απουσια πρεπει να σηκωθω τωρα απο το κρεβατι και να ντυθω.Αφησα εναν ηχο γριλισματοςκαι απογνωσης ταυτοχρονα και σηκωθηκα πο το κρεβατι μου με μισοκλειστα ματια προσπαθοντας να βρω που ειναι το μπανιο για να παω να ριξω λιγο νερο στη μουρη μου μπας και ξυπνησω.....
Αφου ετοιμαστηκα κατεβηκα κατω και πηρα μια μπαρα δημητριακων για το δρομο.Η μαμα μου ειχε βραδινη βαρδια χθες στο νοσοκομειο και κοιμαται ακομα.
Βγηκα εξω και αμεσος ο ηλιος επεσε πανω μου θυμιζοντας μου τη ζεστασια του παπλωματος μου....αχ τι ωραια που θα ηταν να κοιμομουν τωρα...τις σκεψεις μου τις εβγαλε το κινητο μου που αρχισε να βαραει.Ηταν η Λιζα.
Εγω-Καλημερα,ξερεις οτι σε 5 λεπτα θα ειμαι σχολειο και θα σε δω ετσι;
Λιζα-Το ξερω αλλα δεν μπορουσα να περιμενω για να σου πω τα νεα!
ειπε με τσιριχτη φωνη και απομακρυνα λιγο το κινητο απο το αυτι μου.
Εγω-Τι εγινε;
Λιζα-Ο Μανος μου ζητησε να βγουμε το Σαββατο το βραδυ
Εγω-Μπραβο αγαπη μου.Ειμαι πολυ χαρουμενη για σενα.
Λιζα-Εγω να δεις απο την ωρα που μου το ειπε πεταω.Επρεπε να τον εβλεπες.Ηταν τοσο γλυκος και φαινοταν τοσο αγχωμενος.Απλα δεν μπορουσα να περιμενω να ερθεις απο δω να στο πω!
Εγω-Καλα εκανες.Αντε ερχομαι να μου τα πεις ολα με λεπτομερειες.
Λιζα-Οκ σε περιμενω.Φιλακια!
Ειπε και το κλεισαμε.Μετα απο λιγο εφτασα σχολειο.Ευτυχως οι ματιες των παιδιων απο εχτες ειχαν σταματησει.Μακαρι να μπορουσα να πω το ιδιο και για τον Χρηστο.Με κοιταζε με ενα βλεμα τοσο επικριτικο και επιμονο που με εκανε να νιωθω πολυ αβολα.Οι ματιες μας συναντηθηκαν και αρχισε να ερχεται προς το μερος μου χωρις να χανει καθολου οπτικη επαφη μαζι μου.
Χρηστος-Καλημερα.
Εγω-Καλημερα.
Χρηστος-Λοιπον ισχυει για σημερα;
Εγω-Ναι βεβαια.Γιατι να μην ισχυει;
Χρηστος-Ξερω γω,δεν ζηλευει ο φιλος σου;Εννοω εγω στη θεση του θα ζηλευα να ηξερα οτι η κοπελα μου θα βρισκεται στο δωματιο της με ενα αγορι.Εννοω θα σκεφτομουν τι θα μπορουσαν να κανουν με ενα κρεβατι διπλα τους.
YOU ARE READING
Σε μία νύχτα
Teen FictionΗ Άννα είναι μια ήσυχη κοπέλα,καλή μαθήτρια,ποτέ δεν μπλέχτηκε σε καυγάδες και αόρατη στο σχολείο. Ο Χρήστος από την άλλη είναι ακριβώς το αντίθετο.Ο player του σχολείου,παίρνει πάντα ότι θέλει ή ίσως όχι πάντα.... Ένα πάρτυ και μια διακοπή ρεύμα...