κικεφάλαιο 11

72 4 1
                                    

Το επομενο πρωι ξυπνησα χωρις ορεξη.Τα γεγονοτα της πρωιγουμενης μερας ετρεχαν στο μυαλο μου και το κεφαλι μου πονουσε απιστευτα.Κοιταξα το ρολοι διπλα απο το κρεβατι μου.10:15.Περιμενε.Τι;Γουρλωσα τα ματια μου μολις συνηδητοποιησα οτι ειχα καθυστερησει 2 ωρες για το σχολειο.Ειμαι σιγουρη πως δεν ακουσα το ξυπνητηρι μου να χτυπαει.Εκτος και αν εχω τρελαθει.Κατεβηκα γρηγορα στη κουζινα και ειδα την μαμα μου να φτιαχνει τηγανιτες.

Α-Μαμα;

Μ-Ξυπνησες υπναρου;

Α-Ναι εγω ξυπνησα εσυ ξερεις τι ωρα ειναι;

Η μαμα μου κοιταξε το ρολοι της και με ξανακοιταξε..... αταραχη!

Μ-10:15 

Α-Και τι μερα εχουμε;

Μ-Πεμπτη.

Α-Μαμα ξερεις οτι σημερα εχω σχολειο ετσι;

Μ-Ναι αλλα ειπα να μην σε ξυπνησω γιατι χθες ηταν μια πολυ φορτισμενη μερα για σενα και ειπα να περασουμε τη μερα μαζι μιας και εγω εχω απογευματινη βαρδια.

Με το που μου το ειπε αυτο ετρεξα και την αγκαλιασα.Ενιωσα ενα βαρος να φευγει απο πανω μου.Δεν ειχα καμια διαθεση να αντιμετωπισω το Χρηστο σημερα ασε που περιμενει μια απαντηση την οποια εγω πρεπει να σκεφτω πολυ σοβαρα.

Μ-Ασε τις αγγαλιες τωρα και ελα να φτιαξεις ενα γαλα να πιεις οσο εγω ετιμαζω τις τηγανιτες.

Α-Ευχαριστω....για ολα.Δεν ξερεις ποσο πολυ το χρειαζομουν αυτο.

Μ-Για αυτα ειναι οι μαμαδες.

Αφου φαγαμε πρωινο με τη μαμα μου,πραγμα που ειχαμε να κανουμε παρα πολυ καιρο,καθησαμε και σαπισαμε στο καναπε.Ακουσα το κινητο μου να χτυπαει και ετρεξα στο δωματιο μου.Αγχωθηκα μηπως ηταν ο Χρηστος αλλα τελικα με καλουσε η Λιζα.

Λ-Ελα ρε βλακα που εισαι ολη μερα;

Α-Μετα απο οτι εγινε χθες η μαμα μου με αφησε να κοιμηθω μεχρι τις 10 και τελικα δεν ηρθα σχολειο.

Λ-Γιατι τι εγινε χθες;

Α-Αχ ναι δεν ξερεις,ηρθε απο εδω ο Χρηστος καιι ειχαμε μια πολυ εντονη συζητηση.

Λ-Ααα...για αυτο το πουλακι μου σημερα ηρθε και με ρωτησε γιατι δεν ηρθες σχολειο.

Α-Τι;Σε ρωτησε;Και-και τι του ειπες;

Λ-Τι να του πω ρε χαζο αφου δεν ηξερα.Και για πες τι ειπατε χθες που εκανε τη μαμα σου να μην σε αφησει να ερθεις σημερα σχολειο;

Σε μία νύχταTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang