part 7

97 3 1
                                    

Χρηστος pov

Αννα-Αληθεια.

Ειπε και περιμενα να δω τη μαλακια θα βρει ο Μανος να την ρωτησει.Καλα πριν μονο που δεν τον σκοτωσα.Πως της ειπε να με φιλησει;Η αληθεια ειναι οτι με πειραξε λιγο που το αρνηθηκε ετσι.Ενοω ενα φιλι θα ηταν τουσι αλλος.Αλλα και παλι δεν επρεπε να την ρωτησει αυτο το πραγμα.

Μανος-Λοιπον Αννα με ποιον ηταν το πρωτο σου φιλι,ποτε και που;

Κοιταξα την Αννα και την ειδα να πανικοβαλλεται λιγο με την ερωτηση.Ειχε κοκκινησει ολοκληρη.Δεν καταλαβαινω βεβαια γιατι.Ενοω δεν ηταν τοσο σοβαρη ερωτηση.

Α-Δεν θελω να απαντησω.

Ειπε και την κοιταξα καλα καλα.Δεν καταλαβαινω γιατι δεν απαντησε.

Φανη-Παιδια η Αννα παιζει να μην εχει φιλησει ποτε αγορι τη την ρωτατε τετοια πραγματα;

Ειπε η Φανη με μια ειρωνια που δε μου αρεσε καθολου.Ειδα οτι η Αννα ενιωσε αβολα με το σχολιο της Φανης αλλα της απαντησε.

Α-Εσενα δεν σε ρωτησε κανεις.Κι αν θες να μαθεις,ναι εχω φιλησει αγορι και μαλιστα μονο ενα .Αν αυτο εσυ το θεωρεις ντροπιαστηκο εγω το θεωρω αξιοπρεπεια και δεν θα κατσω να αναλησω τη στιγμη.Τωρα Μανο δωσε μου να πιω.

Ειπε και κοιταξε τον Μανο.Εγω καθομουν και την κοιτουσα με το στομα ανοιχτο. Εβαλε την Φανη καλα στη θεση της και η αληθεια ειναι οτι ανεβηκε περισσοτερο απο πριν στα ματια μου.Ο Μανος της εδωσε τα σφινακια και εκεινη τα κατεβασε το ενα μετα το αλλο μεσα σε δευτερολεπτα.Την ειδα οτι ζαλιστηκε λιγο αλλα δεν ειπε τιποτα.Το παιχνιδι συνεχιστηκε και εβλεπα την Αννα λγο πιο κεφατη.Τα σφινακια την χτυπησαν στο κεφαλι μου φαινεται.Κοιταξα γυρω-γυρω μηπως βρω την Λιζα να την παει σπιτι της αλλα ηταν εξαφανισμενη μαζι με το Μανο.Δεν υπηρχε περιπτωση να την αφησω σε τετοια κατασταση.Σηκωθηκα και την κοιταξα απλονωντας της το χερι μου.Εκεινη συνοφριωσε τα φρυδια της.

Εγω-Ελα θα σε παω σπιτι.

Αννα-δεν θελω αφου περναμε τοοσο ωραια κατσε και εσυ λιγο να διασκεδασεις.

Ε-Αννα ειπα θα σε παω σπιτι.Ελα σηκω.

Α-Δεν θελω σου ειπα μωρε.

Ε-Δεν μου αφηνεις αλλη επιλογη.

Της ειπα και εσκυψα, την επιασα απο την μεση και την εβαλα στο ωμο μου.Προχωρουσα προς την εξοδο και εκεινη αρχισε να με χτυπαει στην πλατη.

Σε μία νύχταWhere stories live. Discover now