part 6

96 3 0
                                    

Αννας pov

Καθομασταν και διαβαζαμε κανα μισαωρο τωρα και ο Χρηστος εδειχνε αρκετα συγκεντρωμενος.Γενικα δειχνει οτι προσπαθει και βλεπω και εγω οτι ο χρονος μου δεν παει χαμενος.Εγω απο την αλλη δεν μπορω να ξεχασω το παραλιγο φιλι μας.Ειμασταν σε αποσταση αναπνοης και πραγματικα τα εχασα γιατι εκεινος εδειχνε να ξερει τι κανει,μα καλα,πηγε να φιλησει το φυτο της ταξης

Χρηστος-Α!Αννα ηθελα να σε ρωτησω κατι.

Δεν ξερω γιατι αλλα ανχωθηκα λιγο.

Εγω-Ναι πες μου.

Ειπα και γυρισα για να εχουμε οπτικη επαφη.

Χρηστος-Σε δυο μερες ειναι τα γενεθλια μου και θα κανω ενα παρτακι σπιτι μου.Η Λιζα θα ερθει.Θα χαιρομουν να ερχοσουν κι εσυ.

Μου ειπε ξαφνιαζοντας με.Ο player του σχολειου μου ζητουσε να παω στα γενεθλια του;

Εγω-Δεν ξερω Χρηστο.Δεν ειμαι τοσο των παρτυ εγω.

Χρηστος-Ελα ρε Αννα,στο ζηταω εγω και να δεις που θα περασεις τελεια καιι μετα θα σου αρεσουν.

Εγω-Αυτο ειχα ακουσει και την προηγουμενη φορα.

Ειπα χαμηλοφωνα εχοντας στο μυαλο μου τα λογια της Λιζας.

Χρηστος-Γιατι εχεις ξαναερθει σε παρτυ;Δεν σε εχω δει ποτε.

Ειπε συνοφριωνοντας τα φρυδια.Γιατι δεν κρατας το στοματακι σου κλειστο ρε Αννα.Τι του λεμε τωρα;

Εγω-Ε.... οχι.Ακριβως για αυτο.Δεν ...μου αρεσε και εφυγα αμεσως.

Χρηστος-Α!Καλα. Παντως αυτη τη φορα θα περασεις πολυ ωραια.

Εγω-Καλα θα το σκεφτω.

Χρηστος-Χαιρομαι.

μου ειπε και μου χαρισε ενα χαμογελο.

Το θεμα εληξε εκει και συνεχισαμε το μαθημα.Ακομα δεν ξερω αν θα παω.Ισως βρω καποια δικαιολογια.Δεν εχω την καλυτερη εμπειρια στα παρτυ.Θα τον κοιταω και θα σκεφτομαι συνεχεια αυτον.

Οταν τελειωσαμε η μαμα μου ειχε φυγει για την δουλεια.Ευτυχως γιατι δεν θα αντεχα αλλο ρεζιλικι.Ο χρηστος εφυγε για το σπιτι μου και εγω για τον χορο.

Οι επομενες μερες περασαν γρηγορα και ειχε ερθει Σαββατο.Δηλαδη η μερα που εκανε το παρτυ του ο Χρηστος.Δεν ειμουν σιγουρη ακομα για το αν ηθελα να παω.Η Λιζα βεβαια μου υποσχεθηκε οτι αυτη τη φορα δεν θα με αφησει λεπτο μονη μου και πως θα ερθει σημερα για να ετοιμαστουμε μαζι.Ειναι 3 το μεσημερι και περιμενω απο λεπτο σε λεπτο να χτυπησει το κουδουνι και τελικα χτυπαει.Τρεχω να ανοιξω την πορτα και μπροστα μου βλεπω τη Λιζα με ενα χαμογελο ως τα αυτια.

Σε μία νύχταWhere stories live. Discover now