A Lovely Bf {Rap Monster}

2K 103 3
                                    

Short sinopsis: Park Minji bersekolah di 1theK School (LOL). Baik, comey, abit nerdy dan ramai gadis benci dia. Sebab dia 'dpt perhatian Jung Hoon'. Yup! Playboy, disukai ramai gadis but dia kesah ngn seorang sje pompuan. Rap Monster, ketua kingka kat sekolah tu. Nakal, slalu kacau and bully org esspecially, Minji . Jung Hoon, classmate selalu men'defend' kan dia, tpi Rap Monster tetap membuli Minji. Disebaliknya maybe dia ni suka Minji. Rap Monster pernah bertanye kat kawan baik Minji, Hyu Ra. "Macam mne type of guy yang Minji suka?" . Hyu Ra berkata dngn Rap monster, "Dia suka lelaki mcm Jung Hoon, b-baik". So Rap Monster berhasrat tok jadi baik supaya Minji suka kat dia. Mase dia nak menuju ke kelas Minji, dia ternmpak berpegang tgn dgn seorang namja, Jung Hoon. Pada waktu yg lapang, Rap Monster menanya siapa yg Joon Hoon date. Tgk2 Minji. Minji date ngn Jung Hoon walaupon dia tu playboy sbb dia percaya yg Jung Hoon boleh berubah. Rap Monster sedih kerane terlambat untuk memiliki Minji. Setiap mase dia melihat Minji bersame Jung Hoon, dia dpt rasekan pedih didalam hatinya. Mcm apa yg Hyu Ra tu ckp tadi, Jung Hoon baik. Tapi..

~Abes Sekolah~

"O-oppa.." Kata Minji dgn perasaan kecewa dan sedih apebila melihat Jung Hoon men'kiss seorang yeoja. "Ape?" Jung Hoon jwb innocently like dia xpenah kiss org lain selain Minji. Yup diorang pnah kiss. "Ape ni oppa?!" Minji menjerit smpai yeoja tu marah sbb dia jerit kat Jung Hoon. "Apahal ko ni?! Jerit2 kat bf org! Tak penah nmpk org kissing ker?" Jawab yeoja itu yg diketahui 'gf' Jung Hoon. "Bf kau? Weh! Dia bf aku laa!" Minji mendekati Jung Hoon dan yeoja itu, tpi Jung Hoon memberhentikan dgn kata2nya. "Bf? Pfft! Takde mase aku nak date ngn nerd cam ko lah! Dah la jagi, jom la blah dri sini" Kata2 Jung Hoon membuatkan hati Minji pedih seperti ditikam menggunakan pisau beribu juta kali. "Btullah sume ckp playboy mcm ko ni takkan berubah!" Kata2nya hanye sia2 kerane Jung Hoon hnye beredar dri tmpt tu. Kakinye berase lemah slps mendgr ape yg Jung Hoon katekan. Lalu dia terjatuh ke tanah. Nangis seorang diri. Untuk bbrp minit kemudian.

"Minji?" Suara namja kedgrn, Minji terkejut kerana apabila dia mendongakkan kepalanya, namja itu adelah Rap Monster. Lelaki yg penah buat dia nangis dan annoyed. Rap Monster menghulurkan tgn dia untuk membantu Minji bangun. Minji hanye terkaku dan bgun dgn sendiri. "Asal ko nangis?" Minji terkejut lalu mengelap air mata dia. "T-takde pape" Minji jawab tanpa buat eye contact ngn Rap Monster. "Arrasseo" Rap Monster ckp smbil memerhati Minji dru atas smpai bawah. "Yah!" Minji rase uncomfortable lalu memukul Rap Monster dgn manja dan blah kuar skolah tok balik umah. Dan Rap Monster pon mengekori dia.

"Aish! Minji-ah!" Rap Monster kejar Minji dn menarik begnya yg membuatkan Minji stopped. OBVIOUSLY. Minji terkaku sbb tu first time Rap Monster pnggil dia by her name, 'Minji'. Sebelom ni xpernah. Either pompuan or pabo, xpnah pnggil Minji. Minji termenung smbil tersenyum untuk bbrp saat. Then Rap Monster tetibe batuk. "Y-yah! Ok tak?" Minji bertanye smbil worrying about Rap Monster. "Gwenchana. Yah! Kenape ko nangis tdi? Waee?? Ade org bully? Meh aku blasah dia cukup2" Kata2 Rap Mon membuatkan hati Minji melt. Rap Mon ni cam bf yg sgt protective ♡.♡ Selepas bbrp saat terkaku. Minji tersedar dri hayalan bile Rap Mon petik jari dia kat dpn muka Minji. "Ani! Takde sape bully Minji selain.." "Oppa, panggil aku oppa dri skrang" Rap Mon ckp smbil throw a wink at Minji. (LOL sorry merepek). "Anywayss~ Kaja!" Rap Mon menarik tgn Minji and menuju ke idk. Minji hanye diam and ikut je. Sebab takut dimarahi Rap Mon.

"Jom makan! Ko lapar tak?" Rap Mon tnya smbil tarik tgn Minji ke kedai makan. "Gila ke tak lapa?! Lapar la!" Minji ckp smbil senyum ngn lebar! Kyeopta! Rap Mon terkejut tgk Minji sbut 'gila'. Seblom ni xpnah pon. Well fyi Minji ni kalo lapa, mmg dia punye perangai opposite ngn yg biasa. Rap Mon hnye tersenyum tgk perangai Minji kalo lapa. Sampai kat kedai mkn, diorang pon order ape diorang nak, tunggu and bbrp minit, sampaiii pon mknn!! Rap Mon hanye memerhatikan Minji yg mkn dgn sopan n byk. Dia tak kisah pon kalau gf dia camni, fikir Rap Mon. "Aish! Dia gf Jung Hoon la, Rap Mon!" Rap Mon ckp kat diri dia sendiri. Then selepas mkn, diorang pon borak2~ "Yah! Ko taknak bgitau ke asal ko nangis?" Rap Mon tanye ngn 'im begging u, pls tell me' face. Minji xleh nk lwn perasaan nk bgitau sbb Rap Mon comey sgt ngn muka tu! Dia pon sigh dan start cerita. Muka Rap Mon pon jdi marah and happy at the same time. Marah at Jung Hoon. Happy kat Minji sbb dia ade can nak rembat. Terkejut? Pfft no. Playboy, u know la perangai diorang. Selepas mkn diorang pon menuju ke arcade. Taktau npe Rap Mon ni mcm ni. Oh well. "Jom main tembak ni" Ajak Rap Mon smbil tunjuk kat game lawan2 tu ngn excited. Pasti dia akan kalahkan Minji cukup2! "Nae, kaja!" Minji jwb ngn 'im calm' face. "Oh yeah! Wuhuuu!" Jawab Minji dgn gembira slps dia kalahkan Rap Mon lam game tu. Rap Mon pon malu. "Yah! Diamlah! Aku saje kasi chance!" Rap Mon try untuk menutup malu. "Ahh... Jinjja? Should we play again? Kalini xyah kasi chance". "Arraseo!!" Jawab Rap Mon dgn yakin dia xkan kalah. "So kalini kasi chance jugak?" Minji try nk malukan Rap Mon sbb ni kali kedua Rap Mon kalah. "A-ani" Rap Mon menggosok blakang kepalanya smbil trying to believe yg dia kalah ngn pompuan, Minji, dua kali.

Beberape minit diorang main~~ Minji pon penat! Diorang pon duduk kat bench luar arcade tu. "Yah Minji-ah" Rap Mon broke the silence smbil pndg Minji ngn muka yg serious. "N-nae.." Jawab Minji yg tgh buat eye contact ngn Rap Mon. "Saranghae" Rap Mon ckp smbil pgg tgn Minji. "B-bwoh?!" Minji jwb smbil tgk Rap Mon ngn pelik. Minji pnah ade crush ngn Rap Mon dri first time dia pindh ke skolah tu. Since dia suke buli, lgi2 Minji. Dia dh xde crush dah ngn sesape. Then Jung Hoon. But now, no one. "O-oppa ckp ape tdi?" Minji tambah ayatnye ngn rase pelik. *sigh* "Saranghae, Minji-ah" Rap Mon peluk Minji ngn erat. Minji pon x terkata ape2. Guess dia happy kot. "Will you be my jagiya?" Tanye Rap Mon yg membuatkan Minji mmg froze tros. "T-takperlah oppa. Ramai lagi yeoja yg cantik" Jawab Minji ngn half smile face. "Yah! Hajima! Minji cntik di hati oppa, so terima tak?" Rap Mon ckp smbil wink. "Nae" Minji jwb withh a warm smile. "I wont hurt you nor let you go, saranghae. "Saranghaeyo" Minji ckp smbil buat bentuk love. Then diorang pon pergi kat satu machine ni. Rupe2nye machine yg dlm dia ade patung. Rap Mon try tok dpt patung tu. Tapi failed like 3 times. "Oppa fighting!" Minji pon bgi semangat smbil genggamkan tgn dia. Rap Mon trik nafas and try agi. Last2 dia dapat!! Rap Mon pon hantar la Minji kat umah dia and balik ke dorm sendiri. Minji meletakkan patung tu kat atas bed dia. Apabila dia melihat kat patung tu, dia akan teringat Rap Mon, no as a pembuli but as a lovely bf.

~THE END~

Author's note:

Ello! Another reauest from NamMinie9495!!!!! Hehehe! Vote and comment!
And Kamsahamnida sape yg vote :3

BTS's Imagines♡ | MALAYWhere stories live. Discover now