Fyi: N/K = name korang///Just in case korang xtau!Korang ngn V adolah kwn yg gila2 sejak korang umo 11 tahon. Nickname yg diberi korang kpd V adelah 'Alien 4D'. But V xpernah suke. Korang pnggil dia camtu just untuk kacau dia kalau dia sedih or xde mood.
Korang nye nickname yg diberi oleh V plak, Mood maker. Sebab korang jarang sedih snd slalu buat V happy bile2 dia rase down.
Korang terpendam rase cinta terhadap V sejak korang first met and til now, 16 years old. And V 17. Korang penah bercadang nak confess mase umo 15 but too late. Hes taken now by one of ur classmate, Mina. They dated for couple months now. (Diorang start date cam akhir tahon ah)
V dan Mina slalu luangkan mase bersame smpai korang xde mase nk hang out dgn V. But even though dia ade Mina, dia xpenah lupekan korang. Dia slalu je kacau korang. But when Mina ade, dia mintak diri and pergi ke Mina.
Whenever korang tgk diorang kiss. Or ber lovey dovey kat memane, korang rase jeles and regret sbb korang rase diri korang ni penakot sbb x confess lebih awal.
'N/K-sshi? Ko pikir pe?' V ckp smbil melambai tgn dia dpn muka korang. Korang but snap back to reality.
'Ah..nobody' obviously fikir tntg V. 'Hmm arraseo. Jom gi cafe bru dekat ngn umah ko' V ckp smbil tarik tgn korang kluar dri gate skolah. Sekolah ended btw xD
Korang tetibe rase korang nye heart beat betol2 laju. Biaselah kan. Korang cepat2 refuse. 'Yah. Let go. Nnti Mina pikir ape plak' V pelik and lepaskan tgn korang.
'N/k, asal ko mcm mengelakkan diri ah? Sejak aku ngn Mina dating. Knp ko ni?' Korang terase ngn ayat dia. Tapi korang stay cool.
'Ani. Aku jes...' Korang pikir excuse yg bole digunekan supaya xyah pergi ngn V. Sbb korang pikir nnti akan jadi awkward. Korang nak, tpi pikirkan Mina ngn V dating, korang nk lupekan, but V slalu ade je kat memane.
'Byk keje la' finally korang came up with a stupid excuse. But actually work!
'Oppa!' Korang dgr suara pompuan yg mcm familiar. Korang pusing. Op! Yep SGT FAMILIAR. 'Knp oppa x tunggu Mina?' Dia ckp pnoh ngn aegyo. Korang pon rase nk muntah tgk perangai. 'Mian jagiya' V ckp pulling Mina into a hug.
'Um aku kena gi dulu V. A-annyeong' Seblom korang dpt pergi, V pegi korang nye pergelangan tgn. 'Jom' V ckp.
'Anniiii~ Mina kan ade ni. Ajak la dia-'
'Um..oppa actually..Mina xleh la nk ikot oppa. Mina ade byk home...work. Oppa pegila ngn kwn oppa. Uh..Oh! Tu omma Mina. Annyeong' Then Mina give a peck on V nye pipi. V just smile. Just by looking how Mina bercakap, korang dpt rase sesuatu. Korang pon stare kat keta dia, 'omma... but why laki? Tersalah ckp la tu' korang thought.
'Kaja' V pon tarik korang menuju ke cafe tu. Dalam perjalanan korang just whine 'V-ahh~' 'Ahh. It hurts~' and more. But V dga fudge about it.
Korang pon tibe. Tgk2 cafe tu tutop. 'Well, nmpknye tutopla. So...Bye!' Korang try lari. But V tarik korang into a hug. 'DANG ITT!' Korang pikir.
'Jom gi cafe lagi satu' V suggested, dia x tunggu jwpn korang, dia tarik korang menuju ke cafe lagi satu yg berdekatan ngn umah korang gak.
V finally let go. And korang smpai pon. Cafe ni x tutop. 'Wait2. Aku kena ckp ngn mak aku lu' korang stop V and kluakan fon korang. V tros masok dlm cafe and berator.
Lepas bbrp minit korang berckp lam telefon. Korang pon nk masom dlm. Tgk2 V block jln korang. 'Yah! Move!'
'Jom balik' V ckp coldly and tros blah. Korang pon cam. Daheck. Kite bru smpai nk blah e,e Korang risau ngn V, so korang ikot skali. Yelah sbb rumah korang same direction. Balik pon sesame.
Tgk2 V menuju ke park dan duduk kat bench tu. 'Wae..wae' Korang dgr V mumble (ya know berckp sensorang).
'V-ah.. what-' V tros pgg kedua2 bahu korang and ckp 'Wae, N/K-ah! Wae!' Mata dia berair. Korang STILL clueless.'V-'
'Mina..Mina cium lelaki lain. K-kat cafe tdi!' V sedih..
I KNEW ITT!
'V-sshi..shes...such a jerk' korang rubbing V's back then V pelok korang.
'N/K-ah..p..please..'
'Nae?'
'Be..*wipes tears* mine' korang froze. Then V n korang buat eye contact.
'Saranghae' then V kiss korang. Korang kiss balik.
'Nado..ill be urs' korang senyum. And V terkejut and at the same time dia happy that korang x reject dia.
After that. Korang pon balik umah memasing, and start mesej til pagi buto. Smpai skolah je. V break up ngn Mina. After that korang ngn V xpenah berpisah. Korsng jdi 'Hottest Couple' in korang nye school. Korang masok university sesame. And now korang dan V built a happy family with 2 kids.
Tamattt~~ Requested by BaeJooHyun7 ! My bae! Go follow her ❤✌ Requests open! Pm or leave comment kalo nk citer pasal ur bias ❤
-nab- ❤✌
YOU ARE READING
BTS's Imagines♡ | MALAY
Historia CortaWe are bulletproof! -방탄소년단 Requests are CLOSED ♡ -#10th in Short Story [161108]