The Bullies {Jin}

4K 147 2
                                    

Short sinopsis: Seorang gadis bername Kim Da-In yg bersekolah di Korea. Duduk bersame aunty dia. Kerane mak ngn ayah dia berkerja di LA. Baik, comel dan tabah dgn segala cobaan. Mempunyai kawan baik bername Kim Hyerin. Dibuli oleh BTS yg juga dikenali Bangtan Boys hampir setiap hari dan juga dibenci semua fangirls BTS sbb diorang pikir yg BTS ni asyik 'spent time' bullying dia. Padahal Da-In tak mintak sebarang perhatian or semua ni berlaku. Dan satu hari everything changed in Da In's life. Dan untuk beberape tahun dia berkahwin dan mempunyai suami yg sgt penyayang. Dia mempunyai crush on Jin. But dia percaya yg itu sume mengarut je.

Da-in otw kesekolahnye bersame kwn dia, u guessed it, Hyerin. Otw ke skolah, diorang berpokpekpokpek jer smpai la tiba dihadapan gate skolah. Diorang melambai each-other sbb kelas tak same. Da-in smpai awal dri yg dia slalu smpai. "Hoi pompuan. Awal ko dtg harini" Da-in mendgr salah seorang dri gang BTS tu ckp ngn dia. Dia tidak menghiraukan dan mengeluarkan kerje rumah dia dan buat ngn tenang seperti si BTS tu xde lam kelas dia. "Yah!! Aku ckp ngn ko lah!" Leader kpd BTS tu menjerit dpn Da-in dan mengambik buku kerjenya dan balingkan ke lantai. Da-in hanye terdiam apebila leader BTS tu yg diketahui Rap Monster membuat sedemikian. Sampailah dia decide untuk bercakap. "M-mianhae Leader Mon" Da-in bersuare. Yup, dia dikehendaki memanggil leader BTS tu 'Leader Mon' seperti yg di suruh oleh mereka. "Ishh ko ni! Pekak ke pe!" Rap Monster mengejek Da-in dan mereka juga beredar dri kelas tu dan menuju ke i dunno ._. Da-in hanye menangis hinggalah dia tersedar ade seorang namja masuk kelas dia.

Seperti yg dikenali, itu Kim Seok Jin. The hyung of BTS. Dia mengambil buku Da-in dan menghulurkan kpd Da-in. Dia tersenyum apebila Da-in mengucap 'terima kasih' kpd nye. "Yah..Da-in ah..mianhae about our Leader Mon tdi" Dia bersuare dan duduk di kusi bersebelahan Da-in. "A-ani. Its ok. Lagipon Da-in dh biase camni" Kata Da-in smbil tidak mengetahuii yg air mata keluar dri matanye. "Yah..hajima..jgn nangis" usap Jin smbil mengelap air mata Da-in. "And Da-in ah, panggil oppa. Oppa, arasseo? Dan petang ni jumpe kat belakang skolah, arasseo?" Dia menambah ayatnye. Da-in hanye mengangguk ngn keliru which look so innocent kerana dia still tidak percaya yg dia berckp ngn salah satu member gang BTS yg suke membuli tu. But i guess Jin ni tak brp jahat, to her. "Aigo kyeopta. Oppa pergi dulu ye. Annyeongg Da-in ah!" Jin melambai dia dn teros kluar dri kelas, probably menuju ke gang dia, Da-in pikir.

XxxSKIP LEPAS SEKOLAHxxX

"Yah! Buat kerje rumah aku yg math ni!"

"Da-in woi! Buat kerje rumah aku yg english ni! Aku nak tgk esok sume siap, arraseo?!!"

"Woi pabo! Aku nk esok ko beli 1 bunga ni and kasi kat Son Bami kat kelas A2 tu! And tulis love letter skali"

"Me too! The girl's name is Park Jaimin from A2!"

"Aku nak ko salin 3 essay ni lam buku tulis aku! Tulisan kemas2 sikit!"

"Yah pompuan! Jangan lupe bwk duit lebih esok! Aku nak ko blanjer aku kimbap kat kedai bru tu!"

Sebelum dia dpt mengemas brg2 dia, the BTS dtg n dia disuruh buat such thing as bagi love letter. Itulah arahan yg diberi oleh 6 member BTS. But Da-in hairan kenape Jin takde pulak harini untuk menyuruh dia membeli brg groceries atau bende berwarne pink yg slalu diminta dia. Dia bersyukur yg beban dia berkurang walaupon sedikit. Da-in termenung dan hanye mengangguk ngn permintaan2 BTS. Sebelum dia hendak keluar dari kelas, "Yah, Da-in!" suara Leader Mon kedengaran. Dia pon menoleh kearah Leader Mon and the gang. Sebaik saje dia toleh, buku dia berselerak dibaling oleh Leader Mon yg dipegangnye untuk keluar kelas tadi. Member lain hanye ketawa dan tiada hati hendak meminta maaf lagilah menolong Da-in yg dlm kepedihan yg tidak terkata. "Macam mne lah fangirls tu suke kat diorang" Da-in memikir sendiri smbil mengumpulkan buku2nye lalu mengutipnya. Dia menuju keluar gate bersame ngn Hyerin. Dia cerita kan semua yg dia alami setiap hari. Hyerin hanye boleh memberi kata semangat untuk still berjuang walaupon BTS asyik membuli kwn nye. "And dia pon ajak aku jumpe kat blakang skolah" Da-in cerita kpd Hyerin yg khusyuk mendgr tntg kebaikan Jin harini. "Jinjja?! Bila tu?" Reaction dia apabila Da-in menceritakan kesahnya. Dia mmg fangirls kpd BTS. But selepas dia dpt tahu yg BTS membuli Da-in, dia stop ngn fangirling nye atitude tu. Well sape tk fangirling ngn diorang, smpi mangsa buli pon ade crush ngn pembuli dia. Sebaik saje Hyerin tanye, muka Da-in tros menjadi terkejut dan remember yg dia perlu jumpe kat blakang skolah HARINI. Dia bergegas lari menuju ke blakang skolah secepat mungkin. Kerane dia takot dimarahi oleh Jin. "Yah Hyerin-ah aku smbung citer esok! Aku kena jumpe dia!" Kata Da-in smbil melepasi gate skolah.

"Oppa, m-mianhae sbb Da-in lambat" Da-in mengucap smbil menundukkan kepalanye untuk tanda ketakutan. "Da-in ah, its ok" Kata Jin yg membuatkan Da-in berase lega dan hilang ketakutan. "Da-in ah" Kata-katanya membuatkan Da-in nervous. "Nae?" Dia tanye dan menjengok rupa Jin. Rupa Jin seperti hanye hendak menangis, fikir Da-in. "M-mianhae" Kata Jin yg membuatkan dirinya menangis seketika. "M-mianhae sbb oppa lambat untok meluahkan segalanya terhadap Da-in!" Kata dia dan teros memeluk Da-in. "M-meluahkan?" Da-in hanye tanye smbil tgnnye dialetakkan atas dada Jin. "I like you. Yes Kim Da-in! I like you since you came in to this school!" Kata2 nye hanye membuatkan Da-in terkejut dan started to cry bersame Jin. "Da-in, w-would you be m-my jagiya?" Dia kata between his cries. "I cant see you dibuli oleh BTS anymore!! It'll always break my heart to see you cry from everywhere" Da-in hanye terdiam. "O-oppa..d-do you know yg Da-in ade crush ngn Jin oppa jugak? So it'll be my honor t-to be your jagiya" Da-in berkata between her tears. "I'll protect you from now on! Saranghae, my jagi, Da-in ah!" Kata dia smbil menengok kearah mata Da-in ngn penoh kegembiraan. "Nado saranghae, oppa" jawab Da-in ngn penoh kegembiraan.

Beberape tahon berlalu~~ Mereka habis skolah dan Da-In dan Jin juga sudah bertunang!!! Diorang bercadang untuk berkahwin apabila semua sudah habis belajar untuk meringankan beban jika Da-In mendapat rezeki untuk mendapat baby! Seperti yg dikatakan oleh Jin, Da-In akan diprotect oleh bakal suami tercinta dia! After beberape tahun menamatkan pelajaran, mereka bercadang untuk berkahwin pada hari jadi Da-In. Kata Da-In, itu akan jadi hadiah yang paling terbaik selama 23 tahun meraikan hari jadi nya.

~THE END~

Author's Note:
Anneyeong, readers! This is requested by Syam_92
Gamba Jin kat atas! Hensem! I'll be waiting for the next request! Don't forget to tap the vote button *boop*. I did it! Now its your turn :3

FIGHTING~!

BTS's Imagines♡ | MALAYWhere stories live. Discover now