Nama, Kim Namyoon. Tomboyish, heartless, sporting and pndai english. Dia seorang pelajar pertukaran dri L.A. Walaupon baru berpindah di Big Hit High School, tetapi disebabkan perwatakan dia, dia dikenali ramai. Digelar queenka sekolah. Sampailah stu hari, berita tntg dia smpai ke telinga kingka sekolah B.H.H.S.Namyoon's POV
Aku Namyoon. Aku pelajar pertukaran dri L.A. Subjek kegemaran aku english. Sbb tu ah pndi english en en.Baru je masuk sekolah ni. Tapi, dh ramai kwn. Tu yg aku suke tu. Tetibe plak aku jdi famous x smpai seminggu. Ade gosip ckp, sbb perwatakan aku. Tak kesahlah. Aku tgh jenjalan kat hallway sekolah BHHS ngn geng aku, aka BANGTAN GIRLS (BTG). Kitorang queenka kat sekolah ni. Aku ngn BTG pon pegi la kantin sbb nk mkn, xkan nk mancing plak en. Lepas dh mkn, kitorang gi kelas memasing. Sediyh x same kelas :'c
Aku gi locker aku tok ambik buku english. Tetibe ade sorang mamat ni tutup locker aku kuat2 then tarik aku ke belakang sekolah. Aku pon cam bengang la en. Tetibe plak men tarik2 ni. Smpai kat blkang sekolah tu. Aku tolak tgn dia. 'Ko apasal ha?! Tetibe tarik2 org!" Sampai plak mamat ni punye geng. Tgk2 sume 7 org. Eh eh! Same ngn BTG. 'So, ni la queenka sekolah kite ni, geng?' Ketua dia yg rambut hijau ckp. Dah la rambut cam ice cream. Ade hati nk pgg2 aku.
'Korang nak ape?'
'Ko kenal kitorang sape?' Si Rambut hijau berkata.
Aku geleng. 'Aku, Min Yoong, panggil aku suga' Pastu yg lain introduce diri sendiri. OHHH! DIORANG NI BF BTG AKU! 'Dan kitorang kingka sekolah ni, BTS. Aku dgr citer ko ni queenka. Bukan queenka sepatutnye cntik ke? Asal cam..' Pastu diorsng sume gelak. Eceh!
'Yes aku queenka sekolah ni. Korang ade masalah? Excuse me, aku x cantik tpi at least rambut x mcm ais krim' Diorang pon gelak. Wow x sngka jadi joke aku. Si suga ni pon bengang dan dia tolaak aku smpai kat dinding. Dia bisik, 'Ko jumpe aku kat sini lepas sekolah, kalau x siap kau!' Aku pon tolak dia and betulkan rambut aku. Aku tgk diorang yg siyes sume tu. Then blah. Lantak ah! Nak jumpe aku bakpe. Baik balik.
Aku menuju ke kelas aku dn mintak maaf kat cikgu english aku. Taula aku queenka, tpi queenka pon nk jga repotasi. Lepas berejam rejam blajaar. Balikkkkk. Aku teros balik. Malas ah nk jumpe sugar tu. Eh suga.
Esoknye, aku gi sekolah cam biasa. Aku greet BTG. Aku nk betolkan rambut aku, so aku gi toilet. Otw aku gi toilet, ramai org cam takot tgk aku. Mcm ade sesuatu blakang aku. Aku pusing blakang....aisehh mamat kingka ni. Dia tarik tgn aku gi blakang sekolah. 'Lepaslah!' Suga pon peluk aku dgn kuat. Aku terkejut. Pastu dia ajak aku ponteng sekolah. Aku x sempat nk jwb dia tarik aku gi kluar sekolah tnpa disedari guard.
Dia bwklah aku gi mkn ais krim and mkn ramyun. Sedapp. Rupenye dia ni xdekah mamat sgt. Dia baik. Kitorang duduk kat satu bench ni. 'Namyoon. Jadi gf aku'
'Ha?'
'Jadi gf aku. Aku malu ah! BTS sume dh ade gf, BTG ko tu. Si biskut tu ponade tau'
Aku tergelak and angguk. 'Okay' aku peluk dia kuat2. And u know what happens next. Dia hantar aku balik dlm time balik sekolah. Pastu esoknye kitorang tegur2 and Queenka and Kingka sekolah berkawan buat selamanya.
Agagaga sorry Suga fans sbb pnggil dia 'Ice cream'. xD i luv all member. Dont worry!
Requested by KimNamJoon1994 ! -♡ Sorry sbb tunggu lama !
YOU ARE READING
BTS's Imagines♡ | MALAY
Short StoryWe are bulletproof! -방탄소년단 Requests are CLOSED ♡ -#10th in Short Story [161108]