Pool Party

731 27 5
                                    

"Alexander hazır mısın?" diye seslendim yukarı kata doğru. Yaklaşık yarım saattir yukarıdaydı. 

"Hazırım bebeğim." dedi merdivenlerin başında belirdiğinde. Yüzünde oluşan gülümsemesi, ister istemez bende de aynı gülüşü yaratıyordu. 

"Saçların...  Mükemmel kokuyor." dediğimde sırıttı.

"Her zamanki halim."

"Ego yığını." 

-

Cameron, içeriye kendinden emin adımlarla girerken, Rina yanında son derece öz güvensiz bir biçimde içeriye adımlıyordu. Partideki insanlar, Cameron'u görünce, o tarafa doğru heyecanla ilerlediler. Rina'yı bile bir köşeye fırlatan topluluk, Cameron'a neler yapmazdı kiRina yerden kendini toparlayarak kalktıktan sonra, Cameron'un gözleri onu tekrardan gördü. 

"Bebeğim iyi misin?" dedi Rina'nın dudağına bir öpücük koyduktan sonra. Rina başını salladı. İnsanlar Rina'yı Cameron'un hayranı, kuzeni, arkadaşı sanmıştı. Kimsenin aklından, 17 yaşındaki bir kızın Cameron'u kapabileceği geçmemişti. 

"Hey, Cameron. Yoksa, o?" dedi sürtük görünümlü bir kız. Hadi ama! Kim havuz partisine tanga giyerek gelirdi ki?!

"Evet. O benim kız arkadaşım." Rina, hızla yüzünü çantası ile kapatmaya çalıştı. Utanmıştı. Zaten fazla utangaçtı ve en yakın arkadaşı Allison hala gelmemişti.

"Hey, Rina!" diye bir ses duyduğunda, çantayı yüzünden çekerek, o tarafa doğru koştu. Allison gelebilmişti. Sammy'yi gören Rina gülümsedi.

"Barıştığınıza sevindim!"

"İnan bana, ben senin için sevindiğim kadar kendim için sevinmedim, Rina!" dedi ve ikisi birden çığlık attılar. Yükses elektro-müzik, onların çığlığını bastırmıştı. 2-3 dakika sonra, Rina'nın yanına gelen, Cameron Rina'nın kulağına fısıldadı.

"Havuz fikri hoşuna gitmiyor mu, bebeğim?" dedi muzip bir ses tonu ile. Rina hızla başını çevirip Cameron'un omzuna vurdu.

"Sapıklık, seks ile konuşmak yok. Söz ver?" 

"Ah, Rina! Bunları demeden duramayacağımı biliyorsun bebeğim!"

"Söz ver Alexander Cameron Dallas."

"Ah, peki. Söz veriyorum." Rina, Cameron'un elini sırtına götürüp, işaret ve orta parmağını çaprazladığını görmemişti. Cameron, Rina'nın beline elini yerleştirip onu havuza yönlendirdi. Rina elbisesini çıkarıp bikinisi ile kaldığında ise, Cameron sertçe yutkunup, mırıldandı.

"Kahretsin!" Rina ise, 3 metre derinlikteki havuza, korku ile bakı- bakamadı bile. Cameron, onu belinden çekip havuza atmıştı bile. Rina ise, korku ile yüzeye çıktı.

"Tanrı aşkına Alex! Kafayı mı yedin?" dediğinde, Cameron arsızca sırıttı.  

"Bilmem?" dedi ve Rina'yı suyun altına çekerek öptü.

-

O kadar aradan sonra bu kitabı hala okuyan okuyucularıma teşekkür ederim mvcslkdmclasxöşaslöxasşdödlxşsaxö

Ben olsam bırakmıştım kitabı, iyi ki varsınız *-*

Bu aralar yb hızlı gelecek :3

 7 oy 3 yorumda yayınlarım xşiscöcşls


Snapchat | c.dHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin