Derse hocadan önce yetismistim. Sırama oturdum. Herkes heyecanla birşeylerle uğraşıyordu. Etrafıma bakındığımda otoparktaki o çocuğu gördüm. Aynı sınıftaydık. Ilk günden birini tanımaya başlamıştım bile. Birbirimize baktıktan sonra hocanın kapıyı sertçe kapatmasıyla kendime geldim. Elinde birsürü formla sınıfa girdi. Tek tek dağıttı. Formda hangi branşlarımızın olduğunu yazmamız istendi.
Benim 3 tane vardı ; voleybol,yüzme,tenis. Herkes birsürü spor dalı yazıyordu. Bense sadece 3 tane yazınca kendimi kötü hissetmiştim ama olan buydu. Formu hocaya uzattım ve bana gülümseyerek kağıdı aldı. Ne sevimli bi kadın ama. Masmavi gözleri at kuyruğu kahverengi saçları herkesin dikkatini çeken mukkemmel bir fiziği vardı.
Bu okul bana göreydi gerçekten çünkü rahatlığı seviyorum. Bana kendimi olduğum gibi hissettiren bi hava var sanki herkes doğalmış gibi.. Ama tabii Spor Akademisi diye kız olduğumu unutacak değilim bakımlı olmak önemli.
Hoca formaları toplarken bi yandanda kendisi tanitti. Yeni Cimnastik hocamız Burcu Özer. Kızlar ve erkeklerin ayrı ders işleyeceğini ögrenince biraz rahatladım. Erkekler hepbir ağızdan itiraz etselerde onlar Hakan Durmaz hoca ile ders işleyeceklermiş. Hep insanları isim ve soyisimleriyle hatırlamaya özen gösterdiğim için bütün hocalarımın isimlerini not almıştım. Hakan ve Burcu hoca formlarıda toparladıktan sonra 15 dk lık ara icin dışarı çıktılar. O sırada birinin beni izledigini hissettim ve istemsiz olarak bunun otoparktaki çocuk olduğunu düşündüm. Başımı çevirdiğimde gördüğüm şey beni yanılttı. Başka bi kızla konuşuyordu. Tam bi fırlama gibi görünüyordu.
Kızla konuşurken bi anda bakışlarını bana çevirdi o sırada yanıma bakabilmek için boyun fıtığı olmama sebep olacak uzunlukta biri yaklaştı. Önümdeki masaya oturdu ve "ben Burak " dedi. Yemyeşil gözleri heyecanla bana bakıyordu.
"Ben Simirna"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SMYRNA
Lãng mạnBir insan kaç kere vurulabilirdi ? Kaç kere kaybedebilirdi ? Smyrna 18 yaşında güzel ve alımlı genç bir kız. Üniversite sınavına hazırlanırken annesini kaybeder. Babası başka kadınla evlenir. Ve herşey şimdi başlıyor. Üniversite, yeni insanlar , ye...