Maça gidip gitmemek arasında kalmıştım. Daha ilk günden neydi bu böyle ne saçma bi idda ve ne salakca bir durum..
Üvey annemi aradim hemen. Olayları anlatmadım. Çünkü endişelenmesini istemiyordum ve ilk gunumun boyle gectigini bilmesine gerek yoktu
Artık buyumustum ve kendi kararlarimi verebilirdim. Zaten istediklerini yaptim. Onlardan uzaklastim istenmeyen konumunda olmaktanda sıkılmıstım.Aslında babam öyle degildi. Babam beni cok sever ve desteklerdi. Ama öz annem verfat edince oda bütün duygularını yitirmisti..
Annem ben lisede 3. sınıfı okurken bi trafik kazasında ölmüştü. Dediklerine göre anneme çarpan kişi genc oldugu icin cezasını parayla kapatmış ailesi.. tabii bize hic bir bilgi verilmedi babam ne kadar uğraşsada hic bir zaman annemin katilini bulamadi.
Lise son sinifa gectigimde babam biriyle tanistigini ve iyi hissettigini söyledi. Beni tanıştırdı. Kadının 2 oğlu vardı. Ikiside benden büyüktü. Babamin mutlulugu benim icin onemliydi. Kadinin cesitli itici tavirlarini bir sure sonra uzerimde baski olarak hissettim ve babama soyledigim de bunu annemden sonra onu kabul etmedigim icin boyle hissettigimi söyledi. Dogru ancak o kadın ve oğulları gercekten itici. Kadin diyorum çünkü ismi benim annemle aynı. Hülya. Ne tesadüf ama...!
Oğullarıda ayni anneleri gibi.. gıcık ve sinir bozucu.
Alp (26) benden bi kaç santim uzun. Sarışın ve mavi gözlü biriydi ancak bu onun gıcık olduğu gerçeğini göz ardı ettirmiyor.
Mert (24) abisinin tam tersi neredeysi benim iki katim uzunlugunda, liseyi yurt dışında okumuş basketbol ve amerikan futbolu egitimi almış. Esmer ve çok bilmiş şımarığın teki..
Benim evimde kalan bu iki şahıstan hiç ama hiç hoslanmiyorum.
Babam ben gidince uvey annemle daha iyi anlaştığnı benim şehir dışında okumamin daha yararlı olacağını söyledi. Çok sinirlenmistim. O kadın benim babamin aklina giriyordu resmen. Benim babam oz babam kendi kizini istemiyordu.. imkansiz. Olamaz.. ama o kadın yapti yapacağını zaten ben gideyim diye butun sinav donemimde oğullarıyla beni rahatsiz etti..
Alp.. ondan nefret ediyorum. Mert.. ondanda nefret ediyordum. Onlardan kurtuldugum icin mutluydum ama babam... onu ozleyecegimi biliyordum. Bana her isten geldiğinde tatlı getirmesini ozleyecektim. Annemi ozleyip agladigimda benimle uyudugu zamanlari ozleyecektim..
Gerçek ailemden bana kalan son fotoğraf..
O kadın anneme ait olan herseyi babam ve ben evde yokken attı.. ancak bu fotoğraf benim gizli kutumun icinde duruyordu bu fotografı görmemişti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SMYRNA
RomanceBir insan kaç kere vurulabilirdi ? Kaç kere kaybedebilirdi ? Smyrna 18 yaşında güzel ve alımlı genç bir kız. Üniversite sınavına hazırlanırken annesini kaybeder. Babası başka kadınla evlenir. Ve herşey şimdi başlıyor. Üniversite, yeni insanlar , ye...