Volám sa Grace, bývam v malom mestečku Greenfold na ulici 37 náš dom nie je nič extra luxusné, na prvom poschodí mame veľké francúzske okná s bielymi roletami, druhé poschodie klasika. Smotanová farba na dome, okolo okien hnedé ,,kameňové škridly,,. Pred domom čerstvo pokosená krásna zelená tráva s kvetinami. Spolu s maminou sme sa odsťahovali keď som mala 15, chcela začať nový život.Teraz mám 17 rokov a napriek tomu že tu bývame 2 roky, naozaj žiadneho pekného chlapca tu moc nepoznám. Neviem možno nie som ich typ. Mám dlhé hnedé vlasy s blond umbrom, modré oči ako nebo s ktorými sa pozerám na svet s tej lepšej stránky. Postavu mam tak akurát, teda aspoň mne sa páči, dlhé nohy ploché brucho a 170cm vysoká.
Chodím na Gympel a som druháčka. Mám super kamarátky s ktorými som každý deň. No jedna vec ma strašne zmätuje, všetky baby s partie majú chlapca, len ja nie. Asi čakám na toho pravého.Pondelok 17.1.
Je 7 hodín ráno a ja počujem nechutný zvuk budíka.
,, Aaaaaach zmlkni ty kraksňa jedna!!!" Hodila som budík o zem.
,, Nenávidím pondelky bože, ešte si zdriemnem zo 5 minút."
,, Grace ! Vstavaj prideš neskoro do školy!" Zakričala mama.
,, Do kelu zase nestíham !! Aaaaa to sa teda pekne začina pondelok."
,, Mamiiii kde si mi dala moje rifle s Londýna?"
,, Keby skor vstaneš vieš ich najsť!"
,, Miesto toho tvojho frflania by si mi mohla spraviť raňajky."
,, Ako inak, pride po teba Kate? "
,, Asi áno, prečo sa pýtaš? "
,, Len tak ma to zaujíma, poď jesť. " Mama je typ až veľmi starostlivej osoby.
Tutuu ,, Graceee poď rýchlo !" Zatrúbila na mňa Kate.
,, Už idem Kate !" Zakričala som.
,, Dávaj si pozor zlatko, a drž sa v škole."
,, Dám, ľúbim ťa čau. " Zabuchla som dvere a nasadla do auta.,, Grace vyzeráš naozaj krásne, máš dnes po škole rande?"
,, Kate, dobre vieš že ja chlapcov nezaujímam."
,, No to sa mýliš Grace. Náhodou včera v cafebare som počula ako sa nejaký pekný chlapci o tebe rozprávali."
Pokrútila som hlavou.
,, Ach, teba to neprejde?"
,, Grace mám pre teba prekvapenie."
,, Dobre vieš že nemám rada prekvapenia."
,, Cica kľud, chceš sa páčiť chlapcom? Chceš. Ja ti z tím pomôžem."
Zrazu sme zaparkovali pred najväčšie nákupne centrum v meste.
,, Kate, ale ja tu nemám žiadne peniaze !" Povedala som dosť znepokojuco.
,, Kľud moja, dostala som od fotra vreckové ktoré chcem minúť na nákupy." Vošli sme do prvého obchodu.
,, Wau Kate, tie rifle sú naozaj krásne. "
,, Grace, také nosí moja babka, potrebuješ niečo viac sexy. Čo tak toto? Utekaj si to skúsiť. "
Natrepala mi do kabínky čipkované podrpsenky a tangáče.
,, Uhm Kate, ja na prvom rande sa nebudem určite pred nim vyzliekať, kľudne takéto si skúšať nemusím."
,, Kto je tu šef? Tak ticho, obleč si to."
Som jednoduché dievča, nepotrpím si na kvalitnom oblečení, vlasy mam nerozčesané v cope a ja sa mam zmeniť kvôli chlapcovi, skúsim to.
,, Kate, poď sa pozrieť!"
,, Wau, maš v tom naozaj pekné prsia, berieme! Poď si skúsiť tieto svetre a trička. "
,, Kate, pozri mi nejaké rifle! "
,, Zabúdaj na rifle Grace, vieš čo je sexy? Rifle to určite niesu. Na daj si tuto sukňu, a tieto silonky a takéto tielko, skus si k tomu tieto topánky! "
Toto vypadá na naozaj náročne nákupy.
,, Myslím, že sa mi tento štýl začína páčiť. "
,, Grace keď skončíme s nákupmi, pôjdeme ku mne a namaľujem ta, spravím ti vlasy dáme si kávu. Fajn?"
,, Ale ano, Kate mali by sme už isť."
Kate minula všetky jej peniaze na tom, aby mi pomohla. Prišli sme k nej, namalovala ma, spravila mi vlasy, a nalakovala nechty.
,, Grace, vypadáš neuveriteľne." Povedala s nadšením.
,, Heh, dik teda. Aj tak sa lepšie cítim nenamalovaná a v teniskách."
,, Vydrž takto aspoň týždeň!"
,, Ach no dobre, asi by som mala už isť domov. Odvezieš ma?"
,, Hej jasne, poďme."
Ako sme prichádzali pred môj barák, zazreli sme nových susedov.
,, Myslím, že títo sú tu nový." Povedala som.
,, Nikdy som ich tu ešte nevidela."
,, Ani ja. Ďakujem za dnešok, bolo mi fajn. Vidíme sa zajtra. Pa zlato."
,, Pa Grace, a nezabúdaj, si sexy."
Pff sexy ?? V tomto? Nikdy. Prišla som do izby hodila tašku s oblečením na zem, a hodila som sa na postel. Dlho ten pocit relaxácie netrval. Zrazu som začula zvonček.
BINABASA MO ANG
Obyčajné dievča
RomanceObyčajné dievča s malého mesta, ktoré ma neskutočne rada svoje kamarátky no chýba jej jedno... LÁSKA... necíti sa byť osamelá, ale chce pri sebe človeka, ktorý ju bude milovať a robiť šťastnou. Jej mamina si našla priateľa s ktorým si Grace výbor...