,, Ahoj Grace, chcem sa Ti ospravedlniť za to, čo som ti povedal ráno. Nevedel som ako to je a naozaj ma to veľmi mrzí. Prepáčiš mi to? Chcem ísť s tebou von, a porozprávať sa o tom. Prosím napíš mi, či áno alebo nie. Je mi to trochu blbé toto písať, ale je to aspoň úprimné a zo srdca.
Grace, od kedy som ťa stretol, myslím len na Teba. Nechcel som sa ta nikdy slovne dotknúť ani ti nejak ublížiť. Každý deň, čo som bol s tebou, som si užíval najviac. Bol to taký nádherný pocit keď si pri mne ležala a s úsmevom sme si vraveli ako sa milujeme. Ten pocit bol najlepší na svete a nechcem sa ho vzdať. Grace prosím, neopúšťaj ma a daj mi ešte šancu. Nedokážem na Teba nemyslieť. PROSÍM! Prídem ťa poprosiť kľudne aj na kolenách. Vráť sa ku mne a daj mi šancu. PROSÍM.
MILUJEM ŤA, NICK.
Usmievala som sa keď som to čítala, bolo to naozaj pekné. Ale.. nevedela som čo mam spraviť. Neodpísala som mu radšej a povedala som si že to nechám na čas. Bolo už veľa hodín tak som išla spať.
UTOROK 8:30,, Grace, zlato vstávaj ideme ku doktorke."
,, Už? No dobre idem." Prišla ma zobudiť mamina. Vstala som s postele obliekla si moje obľúbené tričko s Mickey Mausom, išla som do kúpeľky, vydrhla som si zuby, očesala vlasy a bola pripravená na odchod. Keď sme prišli k doktorke, nikto tam nebol hneď nás teda zobrala dnu.
,, Ahoj Grace, ako sa Ti darí?"
,, Dobrý deň, no nie je to najhoršie."
,, Dobre, zavolala som si Ta sem preto, lebo si tu dávno nebola, potrebujem si Ťa prezrieť či si neni chorá a tak, veď to už poznáš." Doktorka mi popočúvala srdiečko. Zmerala tlak, odvážila, odmerala.
,, Grace, bolelo ta niečo za poslednú dobu?"
,, No áno, hlava a celkom dosť často." Pani doktorka mi pozrela hlavu no niečo sa jej tam nezdalo.
,, Grace, musíme ti zobrať krv. Nepáči sa mi tam jedna hrčka." Mamina začala byť znepokojená, ja som sa toho moc nebála, veď čo už len mne sa môže stať. Doktorka mi zobrala krv.
,, Grace pošlem to do laboratória a zajtra prídete sem zase, dobre?"
,, Uhm jasné. Dobre Ahoj Grace.
,, Dovidenia." Celú cestu domov sme sa s maminou rozprávali o robote, o deťoch ba dokonca aj o psíkovi ktorého chcem. Prišli sme domov, zapla som si notebook po sto rokoch a išla na FACEBOOK.
Našla som si veľa správ od Kate, Bianci a Nicka.KATE: Grace? Kde si? Si v poriadku? Nestalo sa Ti nič?
BIANCA: Grace, prečo si neni v škole?
Stalo sa niečo?Odpíš mi prosím.
NICK: Grace bojím sa o teba, čo sa Ti stalo.
Prečo Ta nevidím v škole sedieť vedľa mna?
Si v poriadku?
Sú zlatý že sa boja. Ale neodpíšem im radšej. Je už dosť neskoro, celý deň som pomaly presedela za notebookom. Išla som do sprchy a keď som sa vrátila naspäť do izby zabuvala som ako miminko.,, Grace zase ta musím budiť? Pod vstávaj ty lenivec."
,, Dobre ráno, už idem." Opäť to isté ako včera.
Prišli sme do čakárne, museli sme čakať lebo tam akurát niekto bol.
,, Ahoj Grace, no poď poď." Zavolala nás dnu.
,, Mám pre vás jednú naozaj zlú správu. Týka sa to teba Grace a je to naozaj vážne."Doktorka sa moc nadšene netvárila.
,, Čo sa deje?" Spýtala sa mamina.
,, Viete, Grace je ťažko chorá. Má nádor na mozgu. Operácia by to vyriešila len dočasne." Mamina ostala v šoku. A ja už úplne.
,, Ja? Nádor na mozgu? Si robíte zo mňa srandu že? "
,, Nie Grace, je mi to ľúto ale nerobím." Pozrela som sa na mamu, videla som ako sa jej tlačili slzy do očí.
,, Mami, bude to v poriadku. Neplač." Rozplakali sme sa obidve.
,, Grace, navrhujem operáciu ktorá by to zastavila dočasne. Zachránime tým celkom dosť. Len musíš chcieť a musíš byť rozhodnutá že do toho ideš, a čakať hoci čo čo sa stane. Pani Likfordová súhlasíte s operáciou?"
,, Toto sa ma naozaj pýtate?"
,, Áno, pozrite je to finančne náročne."
,, Nech sa deje čo sa deje, všetky peniaze dám do toho, aby to zachránilo Gracin život! Rozumiete ma?"
,, Samozrejme. Grace, zajtra prídeš na vyšetrenie a potom ťa pošlem k inému doktrovi aby zistil, aké je to veľké. Dobre, zajtra o 10 ťa čakám. Dovidenia, ahoj." Pozdravila nás doktorka, zabuchli sme dvere, nasadli do auta a išli sme domov.
,, Grace naozaj by si mala zavolať Nickovi a dievčatám určite sa budú o teba báť."
,, Nie mami, nechcem im toto hovoriť."
,, Tak im povedz že si chorá, určite pochopia že to nechceš riešiť."
,, A čo ak to nepochopia?"
,, Tak to potom neviem."
,, Dík mami." Zastavili sme pred domom, vystúpila som, otvorila som dvere vošla do chodby.
,, Ahojte dievčatá." Pozdravil nás Tom s úsmevom na tvári. No my sme sa na neho moc neusmievali.
,, Tak čo ti zistili Grace?" Mamina si vydýchla.
,, Tom, potom sa o tom porozprávame." Vyzula som sa, išla som do izby v tom mi napísal Nick.
,, Ahoj Grace. Si v poriadku? Bojím sa o teba. Prosím odpíš mi."
VOCÊ ESTÁ LENDO
Obyčajné dievča
RomanceObyčajné dievča s malého mesta, ktoré ma neskutočne rada svoje kamarátky no chýba jej jedno... LÁSKA... necíti sa byť osamelá, ale chce pri sebe človeka, ktorý ju bude milovať a robiť šťastnou. Jej mamina si našla priateľa s ktorým si Grace výbor...