,, Teší ma." Ach jaj, toto nevypadá dobre, škrkala som zubami a triasla od nervozity.
,, Prečo si tu s touto nulou ? Prečo sa nepridáš k nám? K topke na škole? Poď predstavím Ťa našej partii."
,, Ona nie je žiadna nula!"
,, Ale no tak Nick, sa na ňu pozri, poď idem ta predstaviť. Čau nula !" Ako ma to nazvala ta špina.
,,Carmen ale ja som tu s...... vidíme sa v škole Grace." Potiahla ho za ruku a išli k tým odporným deckám. Čo mám robiť. Nenávidím ju, tak ju nenávidím.
,,Ahoj Grace, všade som Ťa hľadala. Kde si bola? " Prišla za mnou Kate. Bola som celá mimo.
,, Ahoj Kate, bola som s Nickom, pokiaľ mi to neprekazila tá hnusná slizká žaba Carmen."
,, Nick? To je kto? " Vyzvedala Kate.
,, Je to ten najkrajší chalan a najlepší sused na svete."
,, To je ten, ktorý sa oproti Vám nasťahovali?"
,, Áno, je to on. Je neskutočné krásny, jeho oči, vlasy, úsmev. Och bože."
,, A kde je teraz? "
,, Nick, ach je to nadlho proste prišla Carmen, ako inak, chcela ho zoznámiť zo svojimi botox-kamoškami, potiahla ho za ruku a už tu nebol, všetko pekné musí pokaziť."
,, Ja tej svine dám, laska netráp sa nad tým, on príde za tebou keď zistí aká je Carmen, neboj sa nič si o dosť lepšia ako ona. "
,, Ďakujem Kate." Ale aj tak som bola mimo. Prišli sme do triedy, Kate si sadla za Emily. Emily je veľmi zlatá, sme ako tri najlepšie kamarátky. Ja som si sama sadla za nich, na ľavú stranu ku oknu, úplne posledná lavica. Ľahla som si na lavicu a nič som nevnímala. Zrazu prišiel do triedy Nick.
,, Gracéééé ! To je ten Nick? " Spýtala sa ma Kate.
,, Ano, ach to je on. Však je nádherný?! " Zmäkla som, nemohla som od neho odlepiť oči.
,, Ahoj Grace, môžem si sadnúť k Tebe? " Preboha prečo by si nemohol? Musiš! V mysli som si pomyslela.
,, Samozrejme. Ako bolo s Carmen? "
,, Celkom v pohode, aj tie baby sú fajn." Čo? Sníva sa mi? Myslí to naozaj? Myslí to really vážne?!
,, Hmmm, a čo si si nesadol vedľa nej, keď je taká super?! " Pravdu povediac troška som aj žiarlila.
,, Prepáč, chcel som byť s tebou." Oh aspoň dakedy. Prišla profesorka, nerozprávali sme sa vôbec. Celú hodinu sme presedeli pozerania sa do okna. Nič úžasné. Zazvonilo, koniec školy. Ide sa domov.
Čakala som Nicka pred školou či príde za mnou aby sme šli spolu domov. A čo som tu nevidela? Carmen, Nick, Dexi, Laila, Jane, Alex, Richi vyšli zo školy plný smiechu a radosti. Aha, som dopadla.
Zrazu prišiel za mnou Nick.
,, Ahoj Grace. "
,, Čau."
,, Ideš s nami domov? Alebo si dohodnutá s niekym iným? " Čóó?,, Uhm, v pohode, choď s nimi. Čau."
Išla som sama, domov bez neho prosiť sa mu nebudem. Kašlem na to, nebudem sa snažiť, proste všetko nechám na čas. V hlave som mala tisíc myšlienok. Prišla som domov. Zabuchla dvere.
,, Ahoj mami." Všade bolo také škaredé ticho, cítila som sa ako v horore.
,, Mami si doma?"Všade som ju hľadala no nikde som ju nenašla. Nevadí, veď ona raz príde domov. Vyšla som hore do izby, ľahla na postel a rozmýšľala som. Popri tom som si prečítala knihu, nachystala do školy a pustila muziku. V tom mi pípla sms.
,, Ahoj zlatko. Som oproti u susedov, prídi prosím ťa sem. Tvoja Mamča :*" No zbohom, to mysli vážne ach. Tak teda idem. Zazvonila som. Otvorili sa dvere a v nich stál Nick.,, Ahoj Grace, vedela som že aj tak prídeš za mnou." Aký narcisko z neho, si myslí že keď je tu nový každý bude s neho paf.
,, Kto povedal že idem za tebou? Pustíš ma? Dik." Ten hnev vo mne stále ostal. Prišla som do obývačky.
,, Dobrý deň, ahoj mami. Čo si potrebovala?"
,, Ja len tak zlatko aby si nebola sama doma."
,, O to sa neboj mami. Chcela som ísť von."
,, Ano? A ským ? S Nickom?"
,, No nie, bola som dohodnutá s kamoškami."
,, A nedáš si čaj?"
,, No jeden si dať môžem teda."
,, Jablkovo-škoricový môže byť?"
,, Áno ten mám najradšej." Chcela som si ten čaj vychutnať, ale keď sedel oproti mne Nick, moc mi nechutil.
,, Grace počuli sme o tom že si hrávala futbal je to tak?" Spýtal sa ma Nickov otec.
,, No ano, ale musela som prestať. Viete stredná škola sa zanedbávať nesmie."
,, A čo by si chcela byť v budúcnosti?" Vyzvedal Nickov otec.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Obyčajné dievča
RomanceObyčajné dievča s malého mesta, ktoré ma neskutočne rada svoje kamarátky no chýba jej jedno... LÁSKA... necíti sa byť osamelá, ale chce pri sebe človeka, ktorý ju bude milovať a robiť šťastnou. Jej mamina si našla priateľa s ktorým si Grace výbor...