8 Kapitola

132 10 8
                                    

Chcela som rýchlo zaspať aby som zajtra mohla byť zase s Tobim. Je taký úžasný, cítim sa pri ňom tak dobre, ani s Nickom som sa tak dobre necítila. Aj keď spolu nechodíme cítim sa pri ňom taká šťastná. V tom sa ku mne priplachtil môj havko, ešte som mu nevymyslela meno ale tvrdo som rozmýšľala. Nakoniec som prišla na meno Minnie, kvôli tomu, že Minnie je moja obľúbená rozprávková postavička.

,,Takže od dnes sa voláš Minnie." Chytila som havka a objala. 
,, Grááce, neveríš čo je pred dverami!" Ráno prišla s krikom mamina do izby.,, No neverím. Hovorí sa prv dobré ráno."
,, Dobré ráno miláčik, choď sa pozrieť."  
Hneď som bežala dole. Otvorila som dvere a tam bola kopa nádherných ruží s balíčkom. Zobrala som to bežala hore, otvorila som si list ktorý bol daný medzi ružami a začala som to čítať.
,, Milá Grace, všetko najlepšie Ti želám. 18 je naozaj pekné číslo, už si dospelá a je čas začať myslieť do budúcnosti. Chcel by som Ta dneska pozvať na rande. Stačí ak mi do sms-ky napíšeš áno-nie. Ľúbim Ťa."
Jéééj je to od Tobiho, to je milé. Hneď som mu písala sms-ku, samozrejme že také ,,rande,, si nenechám ujsť. Ľahla som si na postel. Pomaly som počula ako cupitá Minnie ku mne, vyskočila na posteľ a išla za mnou, je neskutočne krásna, má krásne modré očká, bielu srsť a nádherné uška. Proste som sa do nej zamilovala. Dneska som išla do školy až na 3 hodinu, takže som mala čas sa isť osprchovať a nachystať. Vyšla som zo sprchy, dala som Minnie papať, otvorila šatník. Dnešok vypadal celkom na pekný deň, ale troška pofukuje. Dala som si čierne úzke rifle, modrý brallet na to čiernu koženku, modré lodičky a čiernu kabelku. Nahodila mascaru, vyžehlila vlasy dala rúž a mohla som ísť pomaly do školy, no ešte pred tým som išla dať vyvenčiť Minnie. Ako som sa s ňou prechádzala po záhrade pred domom všimla som si Nicka na chodníku ako čaká na autobus, videla som ako sa blíži ku mne tak som sa robila, že som si ho nevšimla.

,, Ahoj Grace. Nooo všetko najlepšie." Pousmial sa na mňa.
,, Čau, ďakujem."
,, Si dostala hava? Ako sa volá?"

,, Minnie." Odvrkla som.
,, Je pekný, si dostala od toho doktora?"
,, Nie. Od maminy a Toma" 
,, Aha pekne no a od doktora si čo dostala?"
,, Nevolaj ho doktor, je to Tobi. A zaujímať Ta to nemusí." Zrazu pred domom zastal Tobi na aute.
,, Ahoj Grace, poď zavezem Ťa do školy."
,, Ahoj Tobi, zoberiem veci a idem."
,, Aha, vymenila si autobus za auto."
,, Chodievala som peši."
,, No to nevadí to je skoro to ist..." Zabuchla som mu dvere pred nosom. Rýchlo som si vybehla zobrať veci, obula lodičky, dala Minnie do obývačky pozdravila maminu a bežala som za Tobim.
,, Ahoj."
,, Ahoj Grace. Ružičky sa Ti páčili?"
,, Áno sú nádherné ďakujem." Pousmiala som sa. 
,, Tak čo večer Grace? Kam by sme šli?"
,, Mm neviem, nechám to na Teba." Celú cestu sme sa rozprávali, pýtal sa ma či nemám v škole problémy alebo či mi Nick nerobí nejaké problémy. Vidím že sa o mňa naozaj zaujíma a mňa  to potešilo. Snažil sa ma podporovať a ja som si to neskutočne cenila.
 
,, Ďakujem Tobi za zvezenie."
,, Pre Teba všetko, tak večer.. A inak dnes vypadáš nádherne, teda každý deň ale dnes ti to sekne."
,, Ďakujem, aj Vám pán doktor." Zasmiali sme sa, zatvorila som dvere a pomaly vchádzala do školského areálu. 
,, Ahoj." Pribehla ku mne Bianca.
,, Ahoj moja."
,, Videla som Ta že ta priviezol Tobi."
,, No áno. Je taký zlatý."
,, A už ste spolu?" Vyzvedala odo mňa Bianca.
,, Nie nie sme. Teda ja neviem. Dali sme si pusu zo pár krát ale.. nepovedal mi nič ohľadom toho či sme spolu."
,, Boli by ste spolu strašne krásny."
,, Ďakujeme teda. Dneska ma pozval na rande."
,, To vážne? Tam je Timko musím isť za ním, uvidíme sa na hodine ahoj."
,, Pozdrav ho pa."  Prišla som ku skrinke odomkla a našla som si nejakú obálku hodenú v skrinke. Zobrala som si ju, hodila do tašky že si ju na hodine prečítam, zobrala som si učebnice zamkla skrinku a vtom za mnou prišla Carmen.
,, Čau ty sviňa." Obzrela som sa za seba že koho zdravila ale nikoho som tam nevidela takže to bolo asi mne.
,, Ahoj mojá, čo Ťa trápi."
,, Moja? Ty sama vieš čo ma trápi."
,, Ako si mohla toto spraviť Nickovi? že si ho takto hnusno vymenila za doktora?"
,, A Teba to od kedy trápi?"
,, Mňa to netrápi ja som rada, aspoň sa s ním môžem dať dokopy, totiž ona má ľúbi."
,, On Ťa ľúbi? Prosím Ťa, nerob si zo mňa srandu ešte sa tu rozplačem od smiechu. Keby Ťa ľúbi tak sa nevyspí s Kate." žmurkla som na ňu a odišla. Akurát začalo zvoniť, vošla som do triedy v tom Kate sa rozutekala za mnou a začala ma objímať. 
,, Čo chceš?" 
,, Prepáč Grace, nevedela som že máš nádor. Prepáč že som Ti tak ublížila naozaj som o tom nevedela."
,, Už je to jedno, nechaj si ho." Mierne som ju odsotila a sadla som si ako vždy do poslednej lavici. Bianca tam už na mňa nadšeno čakala.
,, Grace, Grace, Grace, Grace." Stále otravovala.
,, Áno Bia?"
,, A ľúbiš Tobiho?"
,, Samozrejme že áno. Už keď som prišla k nemu na ordináciu tak sa mi hneď zapáčil ale nechcem aby to dopadlo ako s Nickom, aspoň toto nechcem moc urýchlovať."
,, Podľa mňa budete spolu strašne krásny."
,, Myslíš? Len vieš, chcem nechať tomu čas. Nechcem aby to dopadlo ako s tým Nickom."
,, Jasné chápem Ťa Grace. Inak po škole ideme s Timom nakupovať, pôjdeš s nami? Nechcela by si zavolať aj Tobiho?" Akurát zazvonilo na koniec hodiny.
,, Hej jasné dobré. Uvidím či nebude ešte v práci ale napíšem mu."
,, Dobre Grace tak o 15 pred Vami pá."
Hneď som napísala Tobimu či má čas, no odpísal mi až po chvíľke že ma veľa roboty ale ak bude stíhať že sa mi ozve. Bežala som aby som stihla autobus aby som mohla rýchlo bežať za mojou láskou Minnie. Prišla som domov, otvorila som dvere a už som počula cupot po dlážke. 
,, Ahoj miláčik, ani nevieš ako som sa na Teba tešila." Dala som Minnie obojok obula tenisky a išla som s ňou na prechádzku. Kedže je Minnie ešte mala, nevie moc dobre utekať, no keď som ju videla ako sa snaží bolo to strašne vtipné. Popri tomu som úplne zabudla na to, že mám isť s Biu a s Timom do centra. Rýchlo som bežala naspäť, obula lodičky, zobrala kabelku a išla som pred dom. 
,, Ahojte." Pozdravila som Tima a Biu. 
,, Môžme ísť?"
,, Jasné poďme." Po ceste sme sa rozprávali o všetko možnom. Prišli sme do centra a Bia si hneď našla bielu sukňu, ona ma strašne rada sukne, no najviac ide po bielych. Dokým si Bia skúšala sukňu, rozprávali sme sa s Timom. Zrazu som spoza Tima zbadala Nicka. 
,, Ten hajzel!" Vykríkla som.
,, Kto?" Spýtal sa Timo.
,, Tam, bol Nick. Keď som ho zbadala rýchlo niekam išiel, debil, určite nás sledoval celú cestu."
,, Grace kľud, vyser sa neho, nestojí Ti za nič. Je úplne úbohý. Ajeje.. Pozri sa za seba."
,, Kto tam je?" Otočila som sa ostala som prekvapená.
,, Tobiiii.. Tak predsa si prišiel."
,, Ahoj Grace, áno chcel som aby som Ti spravil radosť."
,, Ďakujem." Ostala som celá natešená. Hneď mi dal aj veľku peknú pusu na privítanie. No v hlave som mala stále zlý pocit že nás ten debil stále sleduje.

Pokračovanie čoskoro. 







Obyčajné dievčaOnde histórias criam vida. Descubra agora