,, No a teraz je čas na Tebe Tobi."
,, Takžé, vyrastal som s maminou, otec sa na Nás vykašlal keď som mal 12 rokov, našiel si nejakú mladšiu atraktívnejšiu ženskú s veľkú prdelu a umelými prsiami. Nadával mi do debilov, a že nič nezískam v budúcnosti, ale mám pocit že získavam tú najlepšiu ženu na svete.",, A koho?.. Máš snúbenicu alebo niečo také?" Trocha som ostala zaskočená.
,, Chcem mať Teba. Od prvej chvíľe si sa....." Prerušila nás jemná melódia živej hudby ktorá pozývala všetkých na parket.
,, Smiem prosiť?"
,, Neviem tancovať." Začala som sa smiať.
,, Ono to príde samo." Zobral ma za ruku, prišli sme na parket a začali sme tancovať. Pritískol si ma bližšie k sebe a cítila som jeho ,,tehly,, na brušku, pomaly sa približoval ústami k mojej tvári.
,, Si nádherný." Povedala som.
,, A ty si ešte krajšia Grace." Chcela som ho tak veľmi pobozkať ale nakoniec som to nespravila. Cítila som sa pri ňom úplne inak ako pri Nickovi.
,, Grace, mám pre Teba ešte jedno prekvapenie."
,, Naozaj? Aké?"
,, Poď." Zobrali sme si veci, Tobi zaplatil. Prišli sme dole k autu, nasadli sme, dal mi na oči červenú šatku s bielymi bodkami. Ták a keď tam budeme tak Ti poviem. Celú cestu som od neho vyzvedala aké je to prekvapenie.
,, Už sme tu, ale šatku si dole nedávaj."
,, Dobre." Otvoril mi dvere na aute, dal mi ruku, pomohol mi von z auta. Nič som nevidela takže ma musel všade ťahať on. Išli sme nejakými veľmi ostrými schodmi. Prišli sme hore. Cítila som prievan vo vlasoch. Pomaly mi dával dole šatku z očí. Keď mi ju konečne dal ostala som úplne mimo. Boli sme na streche najvyššieho paneláku v meste kde je najkrajší výhľad na mesto.
,, Wau, je tu naozaj nádherne. Ako si na toto miesto prišiel? Každé dievča si sem berieš?"
,, No ani nie, ty si prvá."
,, Prvá ktorú sem berieš?"
,, Áno."
,, A koľko si mal vlastne báb?"
,, No.. Málo."
,, Kôľko?",, 4."
,, A tvoj najdlhší vzťah bol aký?"
,, No.. 2 roky. Ale s tebou to bude najdlhší."
,, Prosím? Už si ma privlastnuješ?" Začali sme sa smiať.
,, Nie. Prepáč."
,, V pohode. Mala by som ísť domov, zachvíľku je polnoc."
,, Dobre, poďme." Prišli sme dole k autu. Chytil ma za ruku pritískol si ma k sebe a pomaly cúval k autu, oprel ma o auto a dal mi pusu. Nebola to obyčajná pusa, bola to naozaj veľmi pekná pusa.
,, Prepáč." Ospravedlnil sa mi, sadli sme do auta a išli sme. Keď sme prišli pred môj dom, išiel ma odprevadiť až ku dverám. Videla som že sa v dome už nikde nesvieti takže, asi už mama spí.
,, Dobrú noc Grace, bolo mi dnes s tebou naozaj dobre."
,, Aj mne Tobi. Dobrú noc." Pobozkal ma a odišiel. V tom som sa hneď pozrela do Nickovho domu a hneď som ho zbadala v okne. Há tam máš, mne ubližovať nebudeš povedala som si v duchu a spokojná som odomykala dvere. Prišla som do chodby, vyzula som si moje dokonalé lodičky, pozrela som sa či každý spí a išla hore do kúpeľky. Odlíčila som sa, prezliekla do nočnej košieľky a išla do izby, pozrela som na mobil a bolo presne 00:00 ..
,, Mám 18! Zvýskla som. Pomaly som otvárala dvere a zrazu mi niečo začalo kňučať v izbe.
,, Do riti to čo je?" Zapla som lampu a bol tam malý psík. Psík po ktorom som vždy túžila, francúzsky buldoček.
,, Prekvapeniéé. Všetko najlepšie!!" S poza postele vyskočila mama s Tomom. Zľakla som sa no potom som ostala naozaj prekvapená.
,, Jééj ďakujem Vááám."
,, Zajtra bude ostatok ideme spať lebo to čakanie nás unavilo, dobrú noc moja."
,, Dobrú aj Vám. A ďakujem moc moc." Obidvaja mi dali pusku na líčko.
V tom mi niekto zavolal. ,,Tobííí."
,, Ahoj Grace, prajem Ti všetko len to najlepšie zajtra sa na 100% vidíme pretože mám pre teba malé prekvapenie."
,, Jéj ďakujem Tobi, ďakujem aj moc za dneskajšok bolo mi strašne dobre."
,, To som rád, utekaj buvkať teším sa zajtra na Teba, dobre sa vyspi. Dobrú noc Grace."
,, Aj ty, dobrú noc."
Pokračovanie čoskoro :) Tento diel venujem mojím babám z intráku kedže domňa tlačili nech napíšem už ďalšiu časť. Baby ľúbim Vás a dúfam.. že sa vám tato časť páčila. :*
Poprosím Vaše názory na knihu, ďakujem vopred. :)
ESTÁS LEYENDO
Obyčajné dievča
RomanceObyčajné dievča s malého mesta, ktoré ma neskutočne rada svoje kamarátky no chýba jej jedno... LÁSKA... necíti sa byť osamelá, ale chce pri sebe človeka, ktorý ju bude milovať a robiť šťastnou. Jej mamina si našla priateľa s ktorým si Grace výbor...