9 Kapitola

143 7 2
                                    

,,Grace, deje sa niečo?" Spýtal sa ma Tobi.
,, Noo.. nie prečo?"
,, Si taká iná, ako keby ta niečo trápi. Grace, mne môžeš povedať všetko."
,, Tobi naozaj je všetko v poriadku."  Dala som mu pusu aby som ho presvedčila o tom že je všetko v poriadku."
,, Dobre Grace." Vyšla Bianca v sukni.
,, Vypadáš nádherne Bia." Všetci sme prikývli.
,, Ďakujem." Pousmiala sa. Je to taký pekný pocit stať pri niekom koho milujem a cítim sa pri ňom naozaj dobre. Som hrdá nato, že som našla človeka ako je Tobi, lepši už ani neviem či existuje.  Pobehali sme všetky obchody a pomaly sme išli domov. 

,, Grace ideš s Tobim?"
,, No.. áno." Usmiala som sa.
,, Dobre, tak zajtra. Ahojté." Pozdravili nás.
,, Ahojte."
,, Um, Grace nejdeš ku mne?" Spýtal sa ma Tobi, ostala som zaseknutá.
,, Niečo zlé som povedal?"
,, Nie nie prepáč, jasné prečo nie."
,, Aj u mňa prespíš?"
,, Naši nie sú doma, tak môžem." Nasadli sme do auta a išli sme k nemu domov. Ako som vravela, vnútri to mal celkom dosť luxusné, ale neišlo mi o to. Prišli sme do chodby, dal mi dole bundu a tak pekne sa na mňa pozrel.

,, Poďme do obývačky. Sadni si Grace, čo si dáš?"
,, No to je jedno, čo máš."
,, Môže byť cola?"
,, Hej jasné." Obývačka je nádherná, veľký biely gauč, sklenený stôl s veľkou smart telkou, krásny šedý tehlový krb, slabo hnedá podlaha a šedo tyrkysové steny, na to že je to chlap je vidno že sa o dom stará. 

,, Nech sa páči."
,, Ďakujem." Pousmial sa a sadol si.
,, Tak čo Grace ako bolo v škole?"
,, Celkom.. dosť na hovno."
,, Prečo? Niekto Ti ublížil?"
,, Ale nie.. Videla som tam Nicka a hneď sa mi zhoršil deň."
,, A môžem Ti ho nejako zlepšiť?"
,, Tobi, stačí keď Ta uvidím a hneď mám lepší deň."
,, To je zlaté teda a čím to bude?"
,, Noo.. Všetkým."
,, Napríklad?"
,, No vieš Tobi to je takto ťažké povedať."
,, Ja viem Grace, robím si srandu. Chcel som sa s Tebou porozprávať o niečom."
,, Um. Dobre a o čom takom?"
,, Mám taký návrh."
,, Počúvam."
,, Sme zatiaľ dobrá kamaráti nie?"
,, Áno sme." Usmiala som sa.
,, Aj keď ja chcem niečo viac pretože sa s Tebou cítim naozaj dobre, no len nechcem na teba tlačiť a chcem tomu nechať čas. Chápeš ma nie?"
,, Samozrejme chápem, a myslím si to isté." 
,, A mal by som u Teba šancu."
,, Jasné, to sa pýtať ani nemusíš." Pousmiala som sa a hneď mi ten úsmev opätoval. Chcel mi dať pusu, a ja som ju tiež chcela, no ako sme si povedali nebudeme to urýchľovať. 

,, Dáme si vínko, čo ty na to?"
,, Dobre môže byť."
,, Biele alebo červené?"
,, Biele."
,, Nech sa páči."
,, Ďakujem." Opätovala som mu úsmev. Sedeli sme na gauči, rozprávali sme sa o živote, o kamarátoch a v tom som mu zabudla povedať niečo dôležité.
,, Tobi, musím Ti niečo povedať."
,, Počúvam."
,, Zo školy ideme do Paríža na poznávací zájazd."
,, Ale to je super a kedy tam idete?"
,, V stredu." Pozrela som sa na neho bez úsmevu.
,, Ou, ja že tak za mesiac." Ani on sa moc tak nadšeno netváril. 
,, Tobi prepáč že som Ti to nepovedala skôr. Deje sa niečo?"
,, Nie nie, v pohode Grace. Ja mám jeden seminár a jednu stretávku v stredu, a tiež sa nejedná o slovensko ale je to v zahraničí. Takže to máme rovnaké."
,, A akú stretávku?" Vyzvedala som.
,, Stretneme sa tam všetci doktori ktorý sa zaoberajú tým čím ja, takže nás tam bude okolo 200 ľudí. "
,, A dokedy tam máte byť?  A kde?"
,, Na týždeň, a kde to sa dozvieme až v utorok."
,, Dáš mi potom vedieť však?"
,, Samozrejme Grace." Pousmial sa na mňa a ja som mu úsmev s radosťou opätovala.

 Prisadol si bližšie ku mne a ja som využila šancu oprieť sa o neho. Takto sme presedeli celý večer, rozprávali sme sa o živote, o a o našich snoch. Rozprávali sme sa o tom, čo budeme robiť zajtra, no povedal mi že by ma chcel predstaviť svojim kamarátom a kamarátkam, že sú veľmi milý a príjmu každého do partie, celkom som sa na nich tešila. Pre rozprávali sme celú noc, a neskoro nad ránom sme zaspali.  

Ráno som sa zobudila vo veľkej izbe, steny boli smotanovej farby, veľká biela posteľ s modrými vankúšmi, oproti posteli veľká TV na stene, ale aj tak som nevedela čo tu robím, ako som sa dostala do tejto izby. V tom sa otvorili Nick a vstúpil do izby. Úplne som zmäkla, vo dverách sa zjavil bez trička iba v nohaviciach, je tak nádherný. A pomaly sa približoval ku mne do postele s veľkou bielou táckou.

,, Dobré ráno princezná." Usmial sa.
,, Dobré ráno aj tebe Tobi." 
,, Ako sa mi vybuvala moja princezná?" 
,, Dobre, len neviem ako so sa sem dostala."
,, Ja som sa zobudil nejako po hodine na to ako sme zaspali a preniesol som ta sem. Aby si sa vôbec aj vyspala a nebolel ta celý chrbát." 
,, Jéj to je milé, a ty si spal kde?"
,, Tu, pri Tebe. Nechcel som ta nehať samu aby si sa nebála." Zasmial sa.
,, Aha. Tak to ďakujem." Usmiala som sa aj ja :) 
,, Priniesol som ti raňajky do postele, hádam Ti budú chutiť. Um inak, pamätáš si to čo som Ti vravel včera, že dnes večer pôjdeme do klubu a zoznámim Ta s mojimi priateľmi?" V rukách držal tácku plnú so samými dobrotami, mliečko s mussli, vianočku s medíkom, také klasické raňajky.
,, Takú starosť si si nemal vôbec robiť. No a áno, pamätám."
,, Musel som sa postarať o moju princeznú. Tak  Grace, hlavne na to nezabudni." 
,, Ďakujem... Nezabudnem."
Najedla som sa, a zatiaľ si išiel dať sprchu. Keď som dojedla, hľadala som moje oblečenie po celej izbe, nakoniec som ich našla zavesené na stoličke. Obliekla som sa, upravila, učesala, namaľovala a sadla som si na posteľ a čakala som dokiaľ Tobi víde zo sprchy. No nakoniec som sa aj dočkala. 

,, Ako bolo v sprche?" 
,, Niekto mi tam chýbal." Pozrela som sa na neho vraždiacim pohľadom a zasmiali sme sa obaja.
,, Tobi, zavezieš ma domov?"
,, Už? Myslel som si že sa spolu aj na obedujeme."
,, No vieš, radšej pôjdem domov ak aj mamina už prišla. Prepáč."
,, Jasné, pohode chápem." Pousmial sa na mňa. Tak moc milujem jeho úsmev. Keď sa usmeje na líciach sa mu zjavia jamky. Nahol sa aby mi dal pusu, no ja som sa uhla pretože som to nechcela urýchliť aby to dopadlo tak ako s Nickom.
,, Prepáč."
,, Nevadí v pohode. Ja len vieš, nechcem to urýchľovať tak, ako sme si povedali."
,, Ja viem Grace, ja sa len nemôžem ovládnuť." 
,, Ideme?" 
,, Dobre." Prešli sme dole do chodby, obuli sme sa, zamkli dom a nasadli do auta. Keď sme už boli pred mojim domom, Tobi sa opäť pokúšal o pusu. Nemohla som odolať. Bola naozaj rýchla a malá, takže to bola tak zvaná ,,kamarátska pusa,,. 
,, Večer sa vidíme nezabudni Grace." 
,, Dobre, ahoj ďakujem." 
,, Ahoj Grace." Zabuchla som dvere na aute a utekala som dnu. Nemohla som si nevšimnúť ako Nick bol pred domom a s jeho kamarátmi sa skateboardovali. A tiež som si nemohla nevšimnúť ako Nick na mňa opätuje pohľad. Vošla som do chodby a surovo zabuchla dvere.

,, Som domáááá." Zakričala som na celý dom. Div nepadli steny.
,, Ahoj zlatíčko, kde si bola celú noc?" 
,, No vieš, bola som u Nicka." 
,, Povedala si mu že odchádzaš v stredu do Paríža?"
,, Áno povedala, on odchádza tiež."
,, A kam?" 
,, To ešte neviem. To mi povie v utorok. Idem sa nachystať, večer idem s Tobim a s jeho priateľmi do klubu." Vyšla som hore po schodoch v mojich ružových papučkách. Otvorila som dvere do izbe a už na posteli ma čakala Minnie, zobrala uterák a utekala do vane.



Pokračovanie čoskoro. :) 


















Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Aug 20, 2016 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Obyčajné dievčaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora