6 Kapitola

116 10 0
                                    


,, Ahoj Grace, chcem Ti povedať ako Ťa moc milujem a si celý môj svet. Teším sa na Teba. Milujem Ťa."
Fuj ako to môže písať. Je mi z neho zle. Celú noc som na neho myslela o 5 som zaspala a o 7 som už bola hore. Zišla som dole strmými schodami v mojích ,,štýlových,, ružových papučkách.

,, Dobré ráno mami."
,, Ahoj miláčik ako si sa vyspala?" 
,, No nie moc dobre, a ty ako?"
,, Do ružova, a prečo nie dobre Grace, čo sa stalo? Kedy si išla spať?"
,, Ani sa nepýtaj. Zaspala som ráno o 5."
,, A to prečo tak neskoro?!" 
,, Vieš mami.. Je v tom Nick a Kate. Potom sa porozprávame, nechcem si kaziť ráno. Odpadla nám prvá aj druhá hodina takže idem do školy na 9.30. Idem do sprchy a najesť sa." 
,, Dobre spravím ti raňajky?" 
,, Môžeš." Položila som telefón na stôl v kuchyni, utekala do izby zobrala môj A.K.A luxusný modrý uterák a bežala som do vane. Medzi tým ako som bola vo vani som počula ako sa v kuchyni rozpráva Tom s maminu. 
,, Myslíš že sa pohádali?" 
,, Ja neviem Zlato, musíme jej nejako pomôcť. Je to predsa moja jediná dcéra a nechcem aby sa trápila ešte viac, ako sa trápi."
,, Nespravíme si dnes taký ,, rodinný ,, výlet ?" Spýtal sa Tom mamini.
,, No ja neviem, neviem čo ma Grace na pláne. Keď príde, môžme sa jej spýtať."
Prišla som do kuchyne s uterákom na hlave a v župane. Telefón som našla úplne inde kde som ho dala. 
,, Mami? Hrabala si sa mi v telefóne?"
,, Grace... Chcela som len vedieť či ste sa pohádali s Nickom alebo čo sa stalo. Bojím sa o Teba."
,, Mami ale to nemôžeš!! To je moje súkromie, kedy ho konečne začneš rešpektovať?!"

Spravila som celkom dosť veľký krik v kuchyni, nahnevaná som prišla do izby, namalovala som sa zo šatníku vytiahla najkrajšie veci aké mám, modré kraťase s vysokým pásom, čierny bralett, na to dlhý šedý svetrík, fake okuliare, vyžehlila vlasy, nalakovala nechty na bielo nahodila červený rúž obula vansky a vyrazila som do školy. Po ceste som stretla Biancu, tá mi povedala že to vie že jej to všetko povedala Kate, a aj to ako som ju zrušila. No bola som zvedavá, tak som sa jej pýtala ešte viac.

,, Bianca, a čo ti také ešte vravela? Ľúbi Nicka? Nick ľúbi ju?"
,, Grace, ona ľúbi jeho, páči sa jej viem že ju par krát Nick odmietol kvôli tebe, no teraz naozaj neviem čo to do neho prišlo. Prečo jej dal pusu a prečo sa s ňou vyspal. Proste to nechápem, veď ste boli najlepšie kamarátky."
,, Veď toto, ja naozaj neviem, nechápem. Ale dnes som si povedala že budem úplné iná ako bývam."

,, Tak na toto sa teším, inak Grace, dnes vypadáš úžasne."
,, Díík Koťe. Vidíme sa na hodine. Pa."
Prišla som do haly, kde máme skrinky, bohužiaľ mám skrinku vedľa Nicka a po druhej strane tu tráááápku Kate. Odomkla som si skrinku a v tom spoza skrinky ma niekto pozdravil. Obzrela som sa a nevedela som čo mam povedať. 
,, Uhm uhm... Dobrý teda ahoj ja neviem asi si tikáme takže ahoj." Bože ja som sprostá to čo som dala.
,, Grace, som rád že Ťa vidím, ako sa máš?" 
,, No tak celkom to ujde a ty Tobi?" V hlave som mala tisíc myšlienok, čo tu robí, prečo tu je. Nechápala som ale celkom mi to bolo jedno pretože som bola ním zaslepená . 
,, Um troška nadšeno ale aj nervózno."
,, A to prečo? A čo tu robíš?"
,, No vieš, ako doktor sem idem na predmet Biológie rozprávať o ľudskom tele fakty. Síce neviem či máš aj ty tento predmet ale..." Skočila som mu do reči.
,, No áno mám. Takže sa asi budeme vidieť."
,, Áno, teším sa." V tom som videla spoza Tobiho chrbát prichádzať Nicka s Kate.
,, Aj ja." 
,, Umm.. Kde nájdem 23 triedu?"
,, Idem Ti ju ukázať ak chceš."
,, No jasné budem rád, a.."
,, áá??" Už som videla ako Nick a Kate sú veľmi blízko pri nás.
,, Chcel som sa Ta spýtať, či by sme dneska niekam nezašli. Teda pokiaľ to nebude vadiť tvojmu priateľovi."
,, Nie nie jasné že nebude, totiž nemá akému podviedol ma s mojou najlepšou kamarátkou, a to sa odpustiť nedá. Ale samozrejme, môžme budem len rada." 
,, Dobre výborne teším sa. Číslo na Teba mám takže Ti budem volať. Umm ideš mi ukázať tú triedu?"
,, Hej jasné počkaj vyberiem si veci." Nick a Kate kukali po nás jak na zjavenie. Vybrala som si všetky veci čo som potrebovala. No zbadala som na dverách skrinky moju fotku s Nickom, keď sa Nick pozeral surovo som tu fotku strhla pokrčila a zahodila do koša. Zobrala si tašku a išla s Tobim. Chvíľku to trvalo dokým sme sa dostali pri tú triedu, je totiž úplne na opačnej strane od haly, ale tú chvíľku čo som prešla s Tobim boli neskutočné, stále sa ma na niečo pýtal a ja som mu nadšene odpovedala. Keď sme sa už blíži ku triede všimla som si že po nás ide Nick s Kate.  
,, Tak tu je tá trieda."
,, Super, ďakujem. Tak teda na prednáške."
,, Budem tam." Začala som sa usmievať.

Obyčajné dievčaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin